Ο καιρος
Who's Online
We have 52 guests online
Εργασιακα δικαιωματα Εκπαιδευτικων Π.Ε.
Μεταφραστης
Λεξικο νεοελληνικης
Αναζητηση στο google
Εφημερευοντα Φαρμακεια
Εφημερευοντα νοσοκομεια
Θεατρα με εκπτωση
Κρατικο Πιστοποιητικο Γλωσσομαθειας
Περισσοτερα Αρθρα .....

Σύλλογος Εκπαιδευτικών Π.Ε. Θουκυδίδης


ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Π.Ε ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗΣ-ΑΛΙΜΟΥ-ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ

Aργυρούπoλη, 19/3/2021

«Ο ΘΟΥΚΥΔΙΔΗΣ»

Αρ. Πρωτ.:143

Κυκλάδων 7, Αργυρούπολη

Προς τα μέλη του Συλλόγου

Πληροφ.: Χριστίνα Αγγελονίδη (2109922610/6945385686)


Βάνια Ξιφαρά: (2109913100/6944334752)

email: This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it

ΣΑΒΒΑΤΟ 21 ΜΑΡΤΗ: ΔΙΕΘΝΗΣ ΗΜΕΡΑ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΦΑΣΙΣΜΟΥ- ΡΑΤΣΙΣΜΟΥ

Το Σάββατο 20 Μάρτη είναι η διεθνής ημέρα  κατά των φυλετικών διακρίσεων, του ρατσισμού, του φασισμού και της ξενοφοβίας.  Όλοι οι εργαζόμενοι, έλληνες, μετανάστες, πρόσφυγες,αγωνιζόμαστε ενωμένοι για να μην πληρώσουμε την πανδημία και την κρίση, να μην περάσει το κλίμα καταστολής και η νέα αντεργατική επίθεση. 61 χρόνια μετά τα ρατσιστικά εγκλήματα του απαρτχάιντ στη Νότια Αφρική, η αστυνομική βία και καταστολή, από τις δολοφονίες Αφροαμερικανών στις ΗΠΑ  έως την όξυνση της καταστολής σε ΕΕ και Ελλάδα, όχι μόνο δε σταμάτησαν αλλά βρίσκονται στην “ημερήσια διάταξη” γιατί οι πραγματικές αιτίες, ο ταξικός τους χαρακτήρας παραμένουν.

Σε εξέλιξη βρίσκονται τα παζάρια όσων ευθύνονται για τη δημιουργία των προσφυγικών και μεταναστευτικών κυμάτων για το “νέο Ευρωπαϊκό Σύμφωνο Μετανάστευσης και Ασύλου” μεταξύ ΕΕ και Τουρκίας. Συνεχίζεται ο εγκλωβισμός των ξεριζωμένων προσφύγων και μεταναστών στη χώρα μας με τις συμφωνίες και τις αποφάσεις ΕΕ και κυβερνήσεων διαχρονικά, στήνονται νέα στρατόπεδα συγκέντρωσης.

Χιλιάδες πρόσφυγες και μετανάστες, γυναίκες και παιδιά πνίγονται στα νερά του Αιγαίου και στη Μεσόγειο, φυλακίζονται σε κλειστά στρατόπεδα χωρίς τα στοιχειώδη μέσα επιβίωσης, σε άθλιες συνθήκες,αποκλείονται από την εκπαίδευση και την εργασία, βασανίζονται και επαναπροωθούνται , μένουν στον δρόμο και καταδικάζονται στην αστεγία, ενώ χιλιάδες παιδιά αγνοούνται και πέφτουν θύματα trafficking.

Η πανδημία  προσφέρει το τέλειο άλλοθι να στοχοποιούνται πρόσφυγες και μετανάστες ως επικίνδυνες-οι για τη δημόσια υγεία, με αποτέλεσμα οι διακρίσεις και οι αποκλεισμοί να εντείνονται περισσότερο και να σκιαγραφούν ένα νέο καθεστώς απαρτχάιντ. Φτάνει πια!

Καλούμε όλους, έλληνες και ξένους, να δυναμώσουν τον αγώνα ενάντια στον κοινό αντίπαλο, να συσπειρωθούν στα συνδικάτα τους και να διεκδικήσουμε όλοι μαζί Υγεία-Παιδεία-Εργατικά Δικαιώματα. Να δυναμώσουμε τον αγώνα για μια κοινωνία χωρίς φτώχεια, πολέμους, ανεργία. Μια κοινωνία χωρίς ρατσισμό και εκμετάλλευση.Απαιτούμε ανθρώπινη μεταχείριση στο προσφυγικό- μεταναστευτικό ζήτημα. Διεκδικούμε στέγη, χαρτιά και προώθησή τους στις χώρες που επιθυμούν.. Οι ζωές όλων μας αξίζουν το ίδιο. Η αξιοπρέπεια δεν έχει χρώμα, καταγωγή, φύλο και θρησκεία. Δεν έχει τιμή.

Παράλληλα παραμένουμε σε εγρήγορση, καθώς οι καταδικασμένοι εγκληματίες,Λαγός και Παππάς, κυκλοφορούν ακόμα ελεύθεροι. Τα γραφεία της Χ.Α. παραμένουν ανοιχτά και αναμένεται σύντομα ο δεύτερος βαθμός εκδίκασης για την υπόθεση της εγκληματικής οργάνωσης. Κανένας εφησυχασμός πουθενά!

«ΤΟ ΦΑΣΙΣΜΟ ΒΑΘΙΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕ ΤΟΝ,ΔΕ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙ ΜΟΝΟΣ,ΤΣΑΚΙΣΕ ΤΟΝ!!!!»


ΓΙΑ ΤΟ ΔΣ

Έγγραφο1

Η Πρόεδρος                                                                                Η Γραμματέας

 

Αγγελονίδη Χριστίνα                                                                                                 Ξιφαρά Βάνια


 


ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Π.Ε ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗΣ-ΑΛΙΜΟΥ-ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ

Aργυρούπoλη, 15/3/2021

«Ο ΘΟΥΚΥΔΙΔΗΣ»

Αρ. Πρωτ.:143

Κυκλάδων 7, Αργυρούπολη

Προς τα μέλη του Συλλόγου

Πληροφ.: Χριστίνα Αγγελονίδη (2109922610/6945385686)


Βάνια Ξιφαρά: (2109913100/6944334752)

email: This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it

ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΚΟΚΚΙΝΟ! ΠΑΡΤΕ ΕΠΙΠΤΕΛΟΥΣ ΜΕΤΡΑ!   ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΑΛΛΟ!

ΑΠΕΡΓΙΑΚΗ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
ΤΗΝ ΠΕΜΠΤΗ 18 ΜΑΡΤΙΟΥ

  • Συγκέντρωση διαμαρτυρίας εκπαιδευτικών – ΕΕΠ & ΕΒΠ στο Υπουργείο Παιδείας στις 12:00!

  • Καλούμε τα Δ.Σ. της ΟΛΜΕ και ΔΟΕ να βγάλουν απόφαση για 24ωρη απεργία για όλα τα Ειδικά Σχολεία!

Ως σωματείο,αποφασίζουμε 3ώρη στάση εργασίας, για τους εκπαιδευτικούς των Ειδικών σχολείων.

Συναδέλφισσες, Συνάδελφοι

Το γεγονός της τραγικής κατάληξης μαθητή Ειδικού Σχολείου του Πειραιά από κορονοϊό αποτελεί την σταγόνα που ξεχειλίζει το ποτήρι. Στα Ειδικά Σχολεία η κατάσταση είναι απαράδεκτη με αποκλειστική ευθύνη της κυβέρνησης ,που έχει αφήσει, παιδιά και εκπαιδευτικούς, ανοχύρωτους, χωρίς προστασία,  στο έλεος της εξέλιξης της πανδημίας!

Είναι προκλητική η συνολική προσπάθεια του ΥΠΑΙΘ, να παρουσιάσει μια εικόνα επίπλαστης κανονικότητας! Απαράδεκτη ήταν και η στάση του Δ/ντη της ΠΔΕ Αττικής που στην κινητοποίηση της 9 Μάρτη από πρωτοβάθμια σωματεία και φορείς του γονεϊκού κινήματος δήλωσε αναρμόδιος να ικανοποιήσει έστω και ένα αίτημα για την ασφαλή λειτουργία των σχολείων.

Δεν μπορεί να κρυφτεί πίσω από κανένα αφήγημα περί «ατομικής ευθύνης» η κρατική ανευθυνότητα και αναλγησία. ! Είναι ντροπή να μιλάει για δήθεν πρόταξη των εκπαιδευτικών της Ειδικής Αγωγής στον εμβολιασμό και ακόμα να μην έχει γίνει ούτε ένα (!) εμβόλιο

Την ίδια στιγμή παραμένουν αμείλικτα τα ερωτήματα:

  1. Κρατάνε τα Ειδικά Σχολεία ανοιχτά, αλλά τι μέτρα έχουν παρθεί για την αποσυμφόρηση των δρομολογίων μεταφοράς των μαθητών-τριών, για να μειωθεί ο συγχρωτισμός παιδιών από διαφορετικές περιοχές και από διαφορετικά σχολεία;

  2. Κρατάνε ανοιχτά τα Ειδικά Σχολεία, αλλά τι μέτρα  έχουν παρθεί για να προσληφθεί επιπλέον προσωπικό για να μειωθούν οι μαθητές-τριες ανά ομάδα, να αξιοποιηθεί κάθε υποδομή για να μην συγχρωτίζονται παιδιά και εργαζόμενοι; Για να προσληφθεί επιπλέον, προσωπικό σχολικών νοσηλευτών & ΕΒΠ για να καλύπτονται τα υγειονομικά πρωτόκολλα;

  3. Κρατάνε τα Ειδικά Σχολεία ανοιχτά, αλλά σε πόσα σχολεία και κάθε πότε  πραγματοποιούνται τεστ ;


  1. Κρατάνε τα Ειδικά Σχολεία ανοιχτά, αλλά δεν υπάρχει καμία μέριμνα για εντοπισμό, καταγραφή και κυρίως για συστηματική παρακολούθηση των μαθητών-τριών που ανήκουν στις ευπαθείς ομάδες, με ευθύνη του Υπουργείου Υγείας. Η τραγική περίπτωση του μαθητή μας αποδεικνύει πως πολλά παιδιά στα Ειδικά Σχολεία ανήκουν σε ευπαθείς ομάδες, έχουν και άλλα υποκείμενα (σοβαρά) νοσήματα. Δεν θα έπρεπε, ανάλογα με τον τόπο κατοικίας των μαθητριών-ών, να υπάρχει συστηματική επαφή και παρακολούθηση των ίδιων και των οικογενειών τους από φορέα της Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας (εξέταση, συχνά τεστ κλπ); Οι υπεράνθρωπες προσπάθειες εκπαιδευτικών, ΕΕΠ και ΕΒΠ δεν μπορούν να υποκαταστήσουν την ανάγκη ολοκληρωμένης, ουσιαστικής κρατικής παρέμβασης και μέριμνας, η οποία όμως απουσιάζει προκλητικά!


  1. Κρατάνε τα Ειδικά Σχολεία ανοιχτά αλλά δεν έχει γίνει ούτε ένας εμβολιασμός εργαζόμενης-ου σε Ειδικό Σχολείο. Ο εμβολιασμός του προσωπικού των Ειδικών Σχολείων μπορεί να ανακοινώθηκε ότι μπαίνει σε προτεραιότητα αλλά η όλη διαδικασία εξαντλήθηκε στη δήλωση συμμετοχής, χωρίς ουσιαστικές διαδικασίες ενημέρωσης, χωρίς σχεδιασμό για να ξεκινήσει άμεσα ο εμβολιασμός. Ακόμα και αυτό το τόσο σοβαρό ζήτημα η κυβέρνηση το αντιμετώπισε αποκλειστικά με όρους επικοινωνίας και προπαγάνδας

Όσο τα ειδικά σχολεία μένουν ανοιχτά, ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΜΕΤΡΑ, ΤΟΣΟ ΟΙ ΚΙΝΔΥΝΟΙ ΘΑ ΜΕΓΑΛΩΝΟΥΝ!   ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ:

  • Να προταχθούν οι εκπαιδευτικοί στους μαζικούς εμβολιασμούς, με προτεραιότητα στις/ στους εργαζόμενες-ους στα ειδικά σχολεία!

  • Να διενεργούνται μαζικά, περιοδικά τεστ ώστε να ελέγχεται η διασπορά. Σε περίπτωση επιβεβαιωμένου κρούσματος να γίνονται οι αναγκαίες ιχνηλατήσεις, αλλά και φροντίδα των πασχόντων.

  • Να έχουν όλα τα σχολεία Νοσηλευτή-τρια!

  • Να προσληφθεί επιπλέον προσωπικό για να μειωθούν οι μαθητές-τριες ανά ομάδα, να αξιοποιηθούν τα κλειστά σχολεία, κάθε υποδομή για να μην συγχρωτίζονται παιδιά και εργαζόμενοι.

  • Να προσληφθεί επιπλέον, προσωπικό καθαριότητας για να    καλύπτονται τα υγειονομικά πρωτόκολλα.

  • Να γίνεται αυστηρός έλεγχος από την Περιφέρεια για το εάν τηρούνται τα υγειονομικά πρωτόκολλα στη μεταφορά των μαθητριών-ών. Να αυξηθούν τα δρομολόγια ώστε να μειωθεί ο κίνδυνος.

  • Για όσους-ες μαθητές-τριες αναστέλλεται η διαδικασία είτε λόγω κλεισίματος του σχολείου, είτε άλλων σοβαρών προβλημάτων, με ευθύνη του Υπουργείου να συνεχίζονται με ασφαλή τρόπο οι αναγκαίες επιστημονικές παρεμβάσεις!

Καλούμε τους συναδέλφους των Ειδικών Σχολείων να πάρουν μαζικά μέρος στην Απεργιακή κινητοποίηση την Πέμπτη 18/3 στο Υπουργείο Παιδείας στις 12:00


ΓΙΑ ΤΟ ΔΣ

Έγγραφο1

Η Πρόεδρος                                                                                Η Γραμματέας

 

ΑγγελονίδηΧριστίνα                                                                                                 Ξιφαρά Βάνια


 


ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Π.Ε ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗΣ-ΑΛΙΜΟΥ-ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ

Aργυρούπoλη, 15/3/2021

«Ο ΘΟΥΚΥΔΙΔΗΣ»

Αρ. Πρωτ.:142

Κυκλάδων 7, Αργυρούπολη

Προς τα μέλη του Συλλόγου

Πληροφ.: Χριστίνα Αγγελονίδη (2109922610/6945385686)


Βάνια Ξιφαρά: (2109913100/6944334752)

email: This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it

ΟΛΕΣ/ΟΙ ΣΤΟ ΠΑΝΑΤΤΙΚΟ ΣΥΛΛΑΛΗΤΗΡΙΟ,ΤΕΤΑΡΤΗ 17 ΜΑΡΤΙΟΥ 6μμ, ΠΡΟΠΥΛΑΙΑ

Για την προστασία της υγείας, την επιβίωση .Απαντάμε δυναμικά, αγωνιστικά στο κλίμα αστυνομοκρατίας,

στην κρατική βία και καταστολή!

Συμπληρώθηκε ένας χρόνος από την έναρξη της πανδημίας στη χώρα μας και ο εργαζόμενος λαός καθημερινά παλεύει για την προστασία της υγείας και της ζωής του, μετρώντας πλήγματα σε ανθρώπινες ζωές, στην εργασία του, στο εισόδημα του.

Όλο αυτό το διάστημα η κυβέρνηση έχει αφήσει «γυμνό» το δημόσιο σύστημα υγείας, αδύναμο να ανταποκριθεί στις αυξημένες ανάγκες της πανδημίας αφού τα παγιωμένα κενά και οι ελλείψεις σε ανθρώπινο δυναμικό και εξοπλισμό, το έχουν σμπαραλιάσει ενώ παράλληλα μετατρέπεται στην πανδημία σε σύστημα μιας νόσου. Την ίδια στιγμή κλινικάρχες και ιδιωτικός τομέας της υγείας θησαυρίζουν πάνω στον πόνο του λαού. Ήδη μετράμε νεκρούς μέσα από τους εργασιακούς χώρους, εκατοντάδες νοσούντες και ακόμα περισσότερους σε καραντίνα.

 

Η κυβέρνηση αξιοποιώντας την πανδημία προχωράει την επίθεση στα εργατικά-λαϊκά δικαιώματα, δίχως φρένο. Χιλιάδες εργαζόμενοι βρίσκονται στην ανεργία. Χιλιάδες εργαζόμενοι έχουν δεχτεί ισχυρό πλήγμα στο εισόδημα τους, είτε βρίσκονται σε αναστολή είτε σε άλλα προγράμματα ενίσχυσης των επιχειρηματικών κερδών. Χιλιάδες εργαζόμενοι εργάζονται κακοπληρωμένοι κάτω από νέα απάνθρωπα ωράρια, χωρίς μέτρα προστασίας.

 

Η τρομοκρατία δε θα περάσει, του λαού η πάλη θα τη σπάσει!

 

Μιλούν για lockdown! Μας κοροϊδεύουν! Τα lockdown είναι μόνο για μας, για να μην μιλάμε, να μην οργανώνουμε την αντίσταση των εργαζομένων απέναντι στην επίθεση που δεχόμαστε στην υγεία μας, στο εισόδημα μας, στο δικαίωμα στη σταθερή εργασία! Μας θέλουν με κλειστό το στόμα, υποταγμένους στην κερδοφορία των επιχειρηματικών συμφερόντων.

 

Δυναμώνουν την καταστολή στους χώρους δουλειάς, χώρους εκπαίδευσης και στις γειτονιές! Στις γειτονιές παρελαύνουν αύρες, ΜΑΤ, ΔΕΛΤΑ και χτυπούν, τρομοκρατούν, βρίζουν εργαζόμενους και νεολαία. Η οργή και η αγανάκτηση του εργαζόμενου λαού και της νεολαίας απέναντι στην ένταση της κρατικής καταστολής και στο όργιο της αστυνομοκρατίας δε μπορεί να κρυφτεί!


Υπάρχει ελπίδα! Οργανωμένα, αγωνιστικά, ταξικά να απαντήσουμε στη νέα επίθεση!

 

Χωρίς τη δράση των συνδικάτων και των φορέων του οργανωμένου λαϊκού κινήματος, η κατάσταση σήμερα θα ήταν πολύ χειρότερη. Η αποκάλυψη της εγκληματικής πολιτικής κυβέρνησης-εργοδοσίας, οι εκατοντάδες παρεμβάσεις των σωματείων είναι αυτά που σήμερα φοβούνται και γι αυτό έχουν λυσσάξει να καταστείλουν κάθε φωνή που αγωνίζεται και αντιστέκεται. Γι’ αυτό βαράνε στο ψαχνό και συκοφαντούν τους λαϊκούς αγώνες, τους εργαζόμενους, τη νεολαία ως και τους υγειονομικούς που δίνουν μάχες μέσα κι έξω από τα νοσοκομεία, διεκδικώντας υποδομές και ανθρώπινο δυναμικό.

Η απάντηση σήμερα εκφράζεται με άμεσες διεκδικήσεις προς το κράτος και την εργοδοσία, με αφοβία μπροστά στην εργοδοτική τρομοκρατία, με συλλογικό, οργανωμένο και ταξικό αγώνα.

 

ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ:

 

  • Επίταξη ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ, του ιδιωτικού τομέα της Υγείας, χωρίς αποζημίωση.

  • Μέτρα προστασίας των εργαζομένων στους χώρους δουλειάς, στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, στα σχολεία και τα πανεπιστήμια.

  • Οργανωμένος έλεγχος σε ΒΙΠΕ και μεγάλες βιομηχανικές μονάδες όπου απασχολούνται χιλιάδες εργαζόμενοι. Οργανωμένος έλεγχος στα σούπερ μάρκετ.

  • Στήριξη του εισοδήματος και των δικαιωμάτων των εργαζομένων. Προστασία των ανέργων, ένταση του αγώνα ενάντια σε κυβέρνηση και επιχειρηματικούς ομίλους, που επιχειρούν να τσακίσουν μισθούς και συντάξεις, τα ασφαλιστικά, τα εργασιακά και δημοκρατικά δικαιώματα.

  • Καμία περιστολή των δημοκρατικών δικαιωμάτων των λαών με πρόσχημα τον κορονοϊό. Να μπει τέρμα στην αστυνομοκρατία και την κρατική καταστολή.

Κάλεσμα συμμετοχής στο συλλαλητήριο, την Τετάρτη 17/03 για την υγεία του λαού, καλεί  και η ΟΕΝΓΕ με συγκέντρωση στο Σύνταγμα στις 6:30 μμ.,συνεχίζοντας τον αγώνα ενάντια στην πολιτική που οδηγεί ασθενείς και υγειονομικούς σε ασφυξία, ενάντια στην πολιτική που στραγγαλίζει τα δικαιώματά μας, ενάντια στην κρατική βία και την καταστολή.

ΓΙΑ ΤΟ ΔΣ

Έγγραφο1

Η Πρόεδρος                                                          Η Γραμματέας

 

Αγγελονίδη Χριστίνα                                                     Ξιφαρά Βάνια


 


ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Π.Ε ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗΣ-ΑΛΙΜΟΥ-ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ

Aργυρούπoλη, 14/3/2021

«Ο ΘΟΥΚΥΔΙΔΗΣ»

Αρ. Πρωτ.:141

Κυκλάδων 7, Αργυρούπολη

Προς τα μέλη του Συλλόγου

Πληροφ.: Χριστίνα Αγγελονίδη (2109922610/6945385686)


Βάνια Ξιφαρά: (2109913100/6944334752)

email: This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it

Με αφορμή τη συζήτηση σε Συλλόγους Διδασκόντων για την αίτηση μετατροπής των σχολείων σε Πρότυπα και Πειραματικά

Το ΥΠΑΙΘ, αφού δεν πήρε κανένα μέτρο για να μείνουν τα σχολεία ανοιχτά και ασφαλή, με χιλιάδες μαθητές κλεισμένους στο σπίτι τους εδώ και μήνες, με τεράστιες επιπτώσεις από όλη αυτή την κατάσταση στους μαθητές μας (εκπαιδευτικά, ψυχοσυναισθηματικά κ.α.) αποφάσισε να ασχοληθεί με την επέκταση του θεσμού των Προτύπων και Πειραματικών Σχολείων ανά την χώρα.

Εφαρμόζοντας τον νόμο 4692/2020 με τίτλο «Αναβάθμιση του σχολείου και άλλες διατάξεις», άρθρα 20 και  21, το υπουργείο καλεί του Συλλόγους Διδασκόντων να αποφασίσουν αν θέλουν το σχολείο τους να χαρακτηριστεί σαν Πρότυπο ή Πειραματικό.

Η προσπάθεια γενίκευσης των Πρότυπων και Πειραματικών Σχολείων δεν είναι ξεκομμένη από την υπόλοιπη αντιεκπαιδευτική πολιτική. Συνδέεται άμεσα με την προσπάθεια να ενισχυθεί η διαφοροποίηση, η πολυκατηγοριοποίηση, η δημιουργία σχολείων πολλών ταχυτήτων. Δεν έχει καμία σχέση με την αναγκαία αναβάθμιση για όλα τα σχολεία ανεξάρτητα από την περιοχή, τις οικονομικές και κοινωνικές συνθήκες, τη σύνθεση μαθητικού πληθυσμού.

Είναι αυτονόητο ότι είναι διαφορετική η αποστολή των Πρότυπων από τα Πειραματικά Σχολεία. Τα μεν πρώτα αφορούν την «…καλλιέργεια και τη διάχυση της ιδέας και των πρακτικών της αριστείας…» ενώ τα δεύτερα την «… υποστήριξη του πειραματισμού και της πιλοτικής εφαρμογής εκπαιδευτικών καινοτομιών στο εκπαιδευτικό σύστημα…». Για αυτό στα Πρότυπα σχολεία η επιλογή των μαθητών γίνεται έπειτα από εξετάσεις ή με κλήρωση στο Δημοτικό ενώ στα Πειραματικά σε τυχαίο δείγμα του μαθητικού πληθυσμού.

Ο βασικός ρόλος της εκπαιδευτικής διαδικασίας δε θα πρέπει να υποβαθμίζεται στην «εκπαίδευση των λίγων άριστων μαθητών», αλλά να είναι η ανύψωση του μορφωτικού επιπέδου ανεξαιρέτως όλων των παιδιών ανεξάρτητα από την οικονομική κατάσταση, τη φυλή, το χρώμα και τη θρησκεία. Αυτή πρέπει να είναι η πραγματική πρόκληση του κάθε σχολείου και του κάθε εκπαιδευτικού και στον τομέα αυτό χρειάζεται στήριξη και βοήθεια, οι οποίες δεν δίνονται. Αποτελεί μεγάλη υποκρισία του Υπ. Παιδείας όταν μετά από ένα χρόνο πανδημίας έχει πραγματικά αφήσει χιλιάδες σχολεία, μαθητές και εκπαιδευτικούς κυριολεκτικά στην τύχη τους, χωρίς κανένα ουσιαστικό μέτρο, να μιλά για «αριστεία» των λίγων.

Αλήθεια, τα περιβόητα «μαθησιακά αποτελέσματα» στα Πρότυπα σχολεία, για τα οποία μιλάει η κυβέρνηση π.χ. μεγαλύτερα ποσοστά εισαγωγής στα Πανεπιστήμια, είναι άσχετα με το γεγονός ότι έχει γίνει προεπιλογή των μαθητών με εξετάσεις; Μήπως στα Πρότυπα σχολεία δεν πληρώνουν οι γονείς ακόμα περισσότερα χρήματα στα φροντιστήρια;

Στα Πειραματικά σχολεία, αλήθεια, έχουμε κάποια αποτελέσματα διδακτικών πρακτικών ή δοκιμή προγραμμάτων σπουδών που κρίθηκαν με παιδαγωγικό και επιστημονικό τρόπο άξια γενίκευσης; Και αν ναι, γιατί δεν το ξέρουμε; Μήπως και τα Πειραματικά σχολεία στην πράξη λειτουργούν ως Πρότυπα, χωρίς να εκπληρώνουν τον πραγματικό τους ρόλο;

Την ίδια στιγμή, οι εκπαιδευτικοί αυτών των σχολείων θα είναι «υψηλών προσόντων», θα τοποθετούνται όχι με οργανική θέση, αλλά με θητεία και θα αξιολογούνται διαρκώς από το Επιστημονικό Εποπτικό Συμβούλιο, τον ΣΕΕ και τον Διευθυντή «…στη διάρκεια της μονοετούς θητείας και στη διάρκεια του τελευταίου έτους της διετούς ή τετραετούς θητείας του, κατά περίπτωση…» Αξιολόγηση, λοιπόν, κάθε χρόνο με κριτήρια «…το βαθμό συμμετοχής στις δράσεις εσωτερικής αξιολόγησης του σχολείου, την αποδοτικότητα (!) των μαθητών στις δράσεις που περιλαμβάνονται στα σχέδια προγραμματισμού δράσεων και εκπαιδευτικών στόχων του σχολείου…». Αξιολόγηση σε μια μάλλον εξαντλητική διαδικασία που θα περιλαμβάνει εκτός των πιο πάνω και συνέντευξη!!!

Στα ΠΠΣ οι νυν υπηρετούντες συνάδελφοι χάνουν τις οργανικές τους θέσεις, ενώ στην πράξη αμφισβητείται γενικά η οργανικότητα, η σταθερή και μόνιμη εργασία. Το υπάρχον εκπαιδευτικό προσωπικό των σχολείων που θα μετατραπούν σε Πρότυπα και Πειραματικά θα έχει μια «περίοδο χάριτος» για να προσαρμοστεί, να «αυτομορφωθεί» και να μπει στην παρέα των «λίγων και εκλεκτών», αλλιώς θα χάσει και αυτό την οργανική του θέση. Αν αξιολογηθείς θετικά, μπορεί και να μείνεις (άρθρο 20, παρ. 4). Αν όχι, πας σε άλλο σχολείο,  όχι σε ΠΠΣ (άρθρο 20, παρ. 6), αλλά σε ένα από … “αυτά”, τα … “κανονικά”…

Αυτά τα σχολεία, θα αξιολογούνται, επίσης, στην απόδοση τους (άρθρο 21, παρ. 3γ). Δηλαδή, θα αξιολογείται το κάθε σχολείο με βάση δείκτες για την μέτρηση της απόδοσης του σχολείου, όπως για παράδειγμα οι βαθμοί και η πρόσβαση στα ΑΕΙ, οι προγραμματιζόμενες δραστηριότητες, οι εκπαιδευτικές δράσεις κλπ. Όμως, η εκπαιδευτική διαδικασία δεν είναι ο έλεγχος και οι βαθμοί των εξετάσεων, αλλά είναι η ολόπλευρη μόρφωση - γνώση για τους μαθητές, η ομαλή κοινωνικοποίησή τους, η διαπαιδαγώγηση των νέων ανθρώπων με κριτήριο την κοινωνική πρόοδο και ευημερία. Το παιδαγωγικό έργο δεν μπορεί να μετρηθεί με δείκτες και κουτάκια!!! Φυσικά, η έκθεση απόδοσης του σχολείου (εσωτερική και εξωτερική αξιολόγηση) θα αναρτάται στην ιστοσελίδα του σχολείου, έτσι για να μπορεί ο καθένας να ξέρει αν αυτό το σχολείο είναι “καλό” ή όχι ή αν το διπλανό ΠΠΣ είναι “καλύτερο” κλπ...

Η χρηματοδότηση των Προτύπων και Πειραματικών θα γίνεται «από δωρεές, χορηγίες, κληρονομίες, κληροδοσίες και άλλες παροχές τρίτων, καθώς και επιχορηγήσεις από άλλες πηγές». Με άλλα λόγια προβλέπεται από το νομοθετικό πλαίσιο να λειτουργήσουν τα σχολεία με την εμπλοκή και επίσημα των χορηγών, απαλλάσσοντας το κράτος από την ευθύνη λειτουργίας αυτών των σχολείων. Βεβαία, οι χορηγίες και οι δωρεές ποτέ δεν είναι «τζάμπα» και έτσι το άνοιγμα του σχολείου σε εξωσχολικούς και αναρμοδίους με την εκπαιδευτική διαδικασία φορείς (το λεγόμενο «ανοιχτό σχολείο») θα γίνεται και μέσω του «Συμβούλιου Στήριξης Σχολειού». Σε αυτό προβλέπεται να συμμετέχουν δυο «διακεκριμένες προσωπικότητες της τοπικής κοινωνίας» και ένας «εκπρόσωπος τους Δήμου» και ερευνά ποιες είναι οι ανάγκες της τοπικής οικονομίας και βάσει ποιων οικονομικών συμφερόντων θα πρέπει να λειτουργεί το σχολείο.

Ο τρόπος επιλογής των μαθητών, η επιλογή των διευθυντών και των εκπαιδευτικών των σχολείων, το ωρολόγιο πρόγραμμα, η διδακτέα ύλη, άλλα ακόμα και η χρηματοδότηση των σχολείων θα αποφασίζεται από Διοικούσα Επιτροπή (Δ.Ε.Π.Π.Σ.) που θα διορίζεται εξολοκλήρου από το Υπουργείο Παιδείας και θα μπορεί με απόφαση του να τροποποιεί, δηλαδή να «κάνει λάστιχο», το διδακτικό πρόγραμμα των υπηρετούντων εκπαιδευτικών στα Πρότυπα και Πειραματικά Σχολεία.

Η γενίκευση των Πρότυπων και Πειραματικών σχολείων σε κάθε περιοχή, η επιλογή και η συγκέντρωση των «καλών» μαθητών αντικειμενικά υποβαθμίζει το σύνολο των σχολείων, ανακατανέμει το μαθητικό δυναμικό, καταργεί τα γεωγραφικά όρια, ανοίγει το δρόμο για την επιλογή σχολείου από τους γονείς.

Αντικειμενικά ανοίγει ο δρόμος για τη δημιουργία σχολείων πολλών ταχυτήτων, με διαφορετική χρηματοδότηση, διαφορετικό πρόγραμμα, διαφορετικά μαθήματα. Οι στοχεύσεις της λεγόμενης «εσωτερικής και εξωτερικής αξιολόγησης» που απέρριψε μαζικά ο κλάδος με τη μαζική συμμετοχή στην απεργία – αποχή υπηρετούνται και μέσα από την επέκταση τέτοιων. Η ενέργεια αυτή αποτελεί μια ακόμη «συνεισφορά» της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου Παιδείας στην υλοποίηση της κυβερνητικής πολιτικής της Ν.Δ. για τον διαχωρισμό των σχολείων και τη δημιουργία σχολικών μονάδων ελίτ για τα παιδιά της τάξης της.

Στην πράξη, το «πρότυπο και πειραματικό» στοιχείο στοιχείο δεν υπηρετεί απλώς το αφήγημα της αριστείας, αλλά διασφαλίζει τα προνόμια  μιας  μαθητικής ελίτ και ανοίγει τον δρόμο για την καθολική εφαρμογή των πιο αντιδραστικών και αντιεκπαιδευτικών πολιτικών, την πλήρη εφαρμογή της αξιολόγησης παντού, την ελαστικοποίηση των εργασιακών σχέσεων.

Καλούμε τους Συλλόγους Διδασκόντων να μην αιτηθούν την ένταξη στο θεσμό των Πρότυπων και Πειραματικών και να δυναμώσουν, από κοινού με τους γονείς, τον αγώνα για ουσιαστική αναβάθμιση της εκπαίδευσης για όλα τα παιδιά, για την ικανοποίηση των σύγχρονων μορφωτικών αναγκών των παιδιών του λαού μας.

ΓΙΑ ΤΟ ΔΣ

Έγγραφο1

Η Πρόεδρος                                                                            Η Γραμματέας

 

Αγγελονίδη Χριστίνα                                                                 Ξιφαρά Βάνια


 


ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Π.Ε ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗΣ-ΑΛΙΜΟΥ-ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ

Aργυρούπoλη, 14/3/2021

«Ο ΘΟΥΚΥΔΙΔΗΣ»

Αρ. Πρωτ.:140

Κυκλάδων 7, Αργυρούπολη

Προς τα μέλη του Συλλόγου

Πληροφ.: Χριστίνα Αγγελονίδη (2109922610/6945385686)


Βάνια Ξιφαρά: (2109913100/6944334752)

email: This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it

Ψήφισμα Συμπαράστασης

Το Δ.Σ. του Συλλόγου Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης « Θουκυδίδης» εκφράζει τη συμπαράστασή του στον συνάδελφο Σπύρο Θύμη, αιρετό της ΕΛΜΕ Κέρκυρας στο ΠΥΣΔΕ μέχρι τις εκλογές – παρωδία, ο οποίος  κλήθηκε στην ασφάλεια για να παραλάβει την κατάθεση του Διευθυντή Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Χ. Άνθη και πήρε προθεσμία για να απολογηθεί καθώς ζητείται η ποινική δίωξή του ως ηθικός αυτουργός (!!!) για ανάρμοστα και καταδικαστέα σχόλια, που γράφτηκαν από τρίτο πρόσωπο κάτω από ανάρτηση ειδησεογραφικής ιστοσελίδας σχετική με καταγγελία της ΕΛΜΕ Κέρκυρας.

Παίρνοντας αέρα, από το δόγμα «Νόμος και Τάξη» που επιβάλλει παντού η κυβέρνηση, απαγορεύοντας συναθροίσεις, συγκεντρώσεις, εκλογές, έτσι και ο Χ. Άνθης, νομίζει ότι με μηνύσεις και απειλές θα σιωπήσει το συνδικαλιστικό κίνημα και κάθε φωνή που υπερασπίζεται τα συμφέροντα των συναδέλφων.

Αλλά το συνδικαλιστικό κίνημα ούτε τρομοκρατείται, ούτε σιωπά!

Όσοι-ες νομίζουν ότι με απειλές και μηνύσεις θα σταματήσουμε να αναδεικνύουμε τις αιτίες της αντιεκπαιδευτικής πολιτικής, να αντιπαλεύουμε την εφαρμογή των μέτρων που υποβαθμίζουν την εκπαίδευση, να αγωνιζόμαστε για τα εργασιακά μας δικαιώματα είναι βαθιά γελασμένοι-ες.

Εκφράζουμε την αμέριστη συμπαράστασή μας στον διωκόμενο συνάδελφο Σπύρο Θύμη και απαιτούμε να παρθεί πίσω η μήνυση

ΓΙΑ ΤΟ ΔΣ

Έγγραφο1

Η Πρόεδρος                                                                            Η Γραμματέας

 

Αγγελονίδη Χριστίνα                                                                                                    Ξιφαρά Βάνια


 


ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Π.Ε ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗΣ-ΑΛΙΜΟΥ-ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ

Aργυρούπoλη, 8/3/2021

«Ο ΘΟΥΚΥΔΙΔΗΣ»

Αρ. Πρωτ.:139

Κυκλάδων 7, Αργυρούπολη

Προς τα μέλη του Συλλόγου

Πληροφ.: Χριστίνα Αγγελονίδη (2109922610/6945385686)


Βάνια Ξιφαρά: (2109913100/6944334752)

email: This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it

 

Ο εχθρός λαός…….Αστυνομική βία στους κατοίκους της Νέας Σμύρνης

 

Συνέλαβαν και αναπληρώτρια συναδέλφισσα.

 

Δε θα μας κλείσουν το στόμα με την αστυνομία και την τρομοκρατία!

Οι  σκηνές αστυνομικής βίας που έλαβαν χώρα την  Κυριακή το μεσημέρι στην πλατεία και το Άλσος της Νέας Σμύρνης, όταν αστυνομικοί της ομάδας ΔΙΑΣ,κυνήγησαν, ξυλοκόπησαν, απείλησαν και συνέλαβαν  νεαρούς πολίτες,οικογένειες με μικρά παιδιά κλπ,είναι  το λιγότερο απαράδεκτες και καταδικαστέες.

Βάναυσα διαλύθηκε επίσης, με επίθεση της αστυνομίας με χρήση χημικών και δακρυγόνων,η ειρηνική διαδήλωση που έγινε αμέσως μετά, με τη συμμετοχή 1000 περίπου ατόμων έξω από το Δημαρχείο.

Πολλά βίντεο, που αναρτήθηκαν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης δείχνουν τη βαρβαρότητα των αστυνομικών.

 

Καταγγέλλουμε τη σύλληψη της συναδέλφισσας  αναπληρώτριας δασκάλας του 7ου Δημοτικού Σχολείου Νέας Σμύρνης, Νιόβης Καλοκύρη και του συντρόφου της Φίλιππου Καλογρίδη στη διάρκεια της επιχείρησης τρομοκράτησης των κατοίκων από την αστυνομία, στην Πλατεία της Νέας Σμύρνης. Και οι δύο βρισκόντουσαν στο Άλσος για άθληση, έχοντας στείλει το ανάλογο sms. Την ώρα που έφευγαν είχαν την ατυχία να βρεθούν μπροστά στους αστυνομικούς που έπιαναν κόσμο «στο σωρό». Τους έχουν απαγγελθεί κατηγορίες για «βία κατά υπαλλήλων και δικαστικών προσώπων από κοινού, απλή σωματική βλάβη τετελεσμένη από κοινού, εξύβριση κατά συναυτουργία, παραβίαση των μέτρων για την πρόληψη ασθενειών και αντίσταση κατά της αρχής»(!!!) ενώ τις ίδιες copy paste κατηγορίες αντιμετωπίζουν και οι 11 συλληφθέντες.


Όλες αυτές τις μέρες  ο εργαζόμενος λαός δεινοπαθεί με τα διαδοχικά  lockdown,,χωρίς η κυβέρνηση να παίρνει κανένα  μέτρο  για την προστασία της υγείας, με δεκάδες νεκρούς από τον κορονοιό  μέσα στους χώρους δουλειάς. Με ένα δημόσιο σύστημα υγείας να αγκομαχά από τις ελλείψεις και τα κενά, η κυβέρνηση παζαρεύει τα κρεβάτια με τους κλινικάρχες έναντι αδράς αμοιβής.

Το μόνο μέτρο που παίρνει είναι το δυνάμωμα της κρατικής καταστολής, βάζοντας στο στόχαστρο εργαζόμενους και νεολαία,φοβούμενη την έκφραση της λαϊκής οργής που γεννά η συνολικότερη κατάσταση (διαχείριση πανδημίας, lockdown, κατεδάφιση των εργατικών και δημοκρατικών δικαιωμάτων)..

 

Οι μάσκες έχουν πέσει! Δεν έχει καμία σχέση η καταστολή και το κρεσέντο βίας απέναντι σε εργάτες, φοιτητές και στις γειτονιές με την προστασία της  υγείας!

Παρόμοια  προκλητική παρουσία αστυνομικών με κλούβα και παρατεταμένα όπλα, διαδραματίστηκε το Σάββατο στην πλατεία του Ελληνικού,έξω από το 1ο ΔΣ  μέσα στον κόσμο,την παιδική χαρά κλπ,με αφορμή ειρηνική  προγραμματισμένη δράση-ενημέρωση.

 

Η τρομοκρατία δε θα περάσει, του λαού η πάλη θα τη σπάσει!

 

Απαιτούμε να αποσυρθούν άμεσα οι κατηγορίες! Να αφεθούν ελεύθεροι οι 11  που συνελήφθησαν!!

Συμμετέχουμε στην κινητοποίηση της Τρίτης 9 Μάρτη, στις 6.30 μμ,στην πλατεία της Ν.Σμύρνης,κόντρα στην τρομοκρατία και την καταστολή!

Για το Δ.Σ

Έγγραφο1

 

Η Πρόεδροs                                                                                                                  Η Γραμματέας

Αγγελονίδη Χριστίνα                                                                                                       Ξιφαρά Βάνια

 


ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Π.Ε ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗΣ-ΑΛΙΜΟΥ-ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ

Aργυρούπoλη, 7/3/2021

«Ο ΘΟΥΚΥΔΙΔΗΣ»

Αρ. Πρωτ.:138

Κυκλάδων 7, Αργυρούπολη

Προς τα μέλη του Συλλόγου

Πληροφ.: Χριστίνα Αγγελονίδη (2109922610/6945385686)


Βάνια Ξιφαρά: (2109913100/6944334752)

email: This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it


Τιμούμε την Επανάσταση του 1821 … Διδασκόμαστε από την ιστορία του τόπου μας…

Η επέτειος των 200 χρόνων από την ελληνική επανάσταση του 1821 πρέπει να εορταστεί όπως αξίζει στους ήρωες της ελληνικής ιστορίας. Με εκδηλώσεις και πολύμορφές δράσεις, μέσα και έξω από τις σχολικές αίθουσες, οφείλουμε να αναδείξουμε τον χαρακτήρα της επανάστασης, την προσφορά και τον αγώνα των Ελλήνων να κερδίσουν την ελευθερία τους.Η επιλογή του Δήμου Αργυρούπολης-Ελληνικού να αναθέσει στον αυτοαποκαλούμενο «Εύρυτο» να φιλοτεχνήσει τοίχους του δήμου με τα πρόσωπα ηρώων της ελληνικής επανάστασης, αποτελεί προσβολή της ιστορίας. Ο «μυστηριώδης» νεαρός που ποζάρει δίπλα στον Δήμαρχο, σε αστυνομικούς και παπάδες είναι γνωστός από τα έργα που φέρουν την υπογραφή του, τα οποία εμπεριέχουν ναζιστικά, ισλαμοφοβικά και συνωμοσιολογικά μηνύματα, καλούν σε πράξεις βίας ενάντια σε μειονότητες και υβρίζουν τον Άρη Βελουχιώτη, εμβληματική μορφή του αγώνα των Ελλήνων ενάντια στους Γερμανούς ΝΑΖΙ.

Η ιστορική μνήμη, η πάλη του λαού μας για την ελευθερία, ο αγώνας του για να γίνει κυρίαρχος στον τόπο του δεν σταματά στην επανάσταση του 1821. Τα διδάγματα της ιστορίας υπαγορεύουν την καθαρή επιθετική στάση απέναντι σε κάθε φασιστική θεωρία και δράση, απέναντι σε κάθε εκφραστή νεοναζιστικών αντιλήψεων. Δεν έχουν καμία θέση στους εορτασμούς και τις εκδηλώσεις για την επέτειο του 1821, οι υποστηρικτές των ΝΑΖΙ, της μισαλλοδοξίας και των φασιστικών ιδεών.

Η Δημοτική Αρχή, βέβαια, του Δήμου Αργυρούπολης δεν μας εκπλήσσει με τις επιλογές της. Έχει δώσει δείγματα γραφής, μετά την πρόσκληση σε παραστρατιωτική φασιστική ομάδα, η οποία άνοιξε τη μαθητική παρέλαση της 28ης Οκτωβρίου και άλλα παρόμοια περιστατικά (αναρτήσεις σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης, τοποθετήσεις σε Δημοτικά Συμβούλια). Σήμερα, μετά την καταδικαστική απόφαση για τη νεοναζιστική-εγκληματική οργάνωση της Χρυσής Αυγής, αποδεικνύεται ότι η πάλη ενάντια στον φασισμό συνεχίζεται και είναι υπόθεση όλων μας.

Καλούμε τη Δημοτική Αρχή να ακυρώσει τη συνεργασία της με το συγκεκριμένο πρόσωπο και να πάρει θέση σχετικά με το θέμα.

Μπροστά στην επέτειο των 200 χρόνων από το 1821, όλοι οι εκπαιδευτικοίοφείλουμε να ξεδιπλώσουμε μία πλούσια δραστηριότητα που θα αναδεικνύει τα διδάγματα της ιστορίας, θα αποκαλύπτει την κίνηση της ιστορίας προς τα μπρος, κόντρα σε κάθε προσπάθεια οπισθοδρόμησης και σκοταδισμού.


Για το Δ.Σ



Η Πρόεδροs Έγγραφο1 Η Γραμματέας

Αγγελονίδη Χριστίνα                                                                                                       Ξιφαρά Βάνια

 


ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Π.Ε ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗΣ-ΑΛΙΜΟΥ-ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ

Aργυρούπoλη, 6/3/2021

«Ο ΘΟΥΚΥΔΙΔΗΣ»

Αρ. Πρωτ.:137

Κυκλάδων 7, Αργυρούπολη

Προς τα μέλη του Συλλόγου

Πληροφ.: Χριστίνα Αγγελονίδη (2109922610/6945385686)


Βάνια Ξιφαρά: (2109913100/6944334752)

email: This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it

ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΤΗΝ ΤΡΑΓΙΚΗ ΚΑΤΑΛΗΞΗ ΑΠΟ ΚΟΡΟΝΟΙΟ ΜΑΘΗΤΗ ΑΠΟ ΕΙΔΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΟΥ ΠΕΙΡΑΙΑ

ΣΤΟ ΠΡΟΣΚΗΝΙΟ ΞΑΝΑ ΤΕΡΑΣΤΙΕΣ ΟΙ ΕΥΘΥΝΕΣ  ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ-ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΥΣΙΑ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΩΝ ΜΕΤΡΩΝ ΣΤΑ ΕΙΔΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ, ΠΑΡΑ ΤΙΣ ΥΠΕΡΑΝΘΡΩΠΕΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΕΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ, ΤΟΥ ΕΙΔΙΚΟΥ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΙΔΙΚΟΥ ΒΟΗΘΗΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ

ΠΑΡΤΕ ΕΠΙΠΤΕΛΟΥΣ ΜΕΤΡΑ! ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΑΛΛΟ!

ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ ΤΗΝ ΤΡΙΤΗ  9/3 13:00

(3ωρη διευκολυντική στάση εργασίας 11:00-14:00 για τις/τους συναδέλφισσες-ους στα Ειδικά Σχολεία)

Συναδέλφισσες, Συνάδελφοι

Η τραγική κατάληξη μαθητή Ειδικού Σχολείου του Πειραιά από κορονοϊό,μας θλιβει ιδιαίτερα. Πρόκειται για μαθητή που έπασχε από βαρύ αυτισμό και πολλά υποκείμενα νοσήματα.

Εκφράζουμε τα ειλικρινή μας συλλυπητήρια στην οικογένειά του. Ανεξάρτητα πού κόλλησε το παιδί και ποιος κόλλησε ποιον, είναι προκλητική η συνολική προσπάθεια του ΥΠΑΙΘ να παρουσιάσει μια εικόνα επίπλαστης κανονικότητας στα ειδικά σχολεία , ότι “δεν τρέχει τίποτα”, ώστε να κρύψει τις τεράστιες ευθύνες που έχει!

Τα ερωτήματα είναι αμείλικτα:

  • Κρατάνε τα Ειδικά Σχολεία ανοιχτά, αλλά τι μέτρα έχουν παρθεί για την αποσυμφόρηση των δρομολογίων μεταφοράς των μαθητών-τριών, για να μειωθεί ο συγχρωτισμός παιδιών από διαφορετικές περιοχές και από διαφορετικά σχολεία;

  • Κρατάνε ανοιχτά τα Ειδικά Σχολεία, αλλά τι μέτρα  έχουν παρθεί για να προσληφθεί επιπλέον προσωπικό για να μειωθούν οι μαθητές-τριες ανά ομάδα, να αξιοποιηθεί κάθε υποδομή για να μην συγχρωτίζονται παιδιά και εργαζόμενοι; Για να προσληφθεί επιπλέον, προσωπικό σχολικών νοσηλευτών & ΕΒΠ για να καλύπτονται τα υγειονομικά πρωτόκολλα;

  • Κρατάνε τα Ειδικά Σχολεία ανοιχτά, αλλά σε πόσα σχολεία και κάθε πότε  πραγματοποιούνται τεστ ;

  • Κρατάνε τα Ειδικά Σχολεία ανοιχτά, αλλά δεν υπάρχει καμία μέριμνα για εντοπισμό, καταγραφή και κυρίως για συστηματική παρακολούθηση των μαθητών-τριών που ανήκουν στις ευπαθείς ομάδες, με ευθύνη του Υπουργείου Υγείας. Η τραγική περίπτωση του μαθητή μας αποδεικνύει πως πολλά παιδιά στα Ειδικά Σχολεία ανήκουν σε ευπαθείς ομάδες, έχουν και άλλα υποκείμενα (σοβαρά) νοσήματα. Δεν θα έπρεπε, ανάλογα με τον τόπο κατοικίας των μαθητριών-ών, να υπάρχει συστηματική επαφή και παρακολούθηση των ίδιων και των οικογενειών τους από φορέα της Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας (εξέταση, συχνά τεστ κλπ); Οι υπεράνθρωπες προσπάθειες εκπαιδευτικών, ΕΕΠ και ΕΒΠ δεν μπορούν να υποκαταστήσουν την ανάγκη ολοκληρωμένης, ουσιαστικής κρατικής παρέμβασης και μέριμνας, η οποία όμως απουσιάζει προκλητικά!

  • Κρατάνε τα Ειδικά Σχολεία ανοιχτά αλλά δεν έχει γίνει ούτε ένας εμβολιασμός εργαζόμενης-ου σε Ειδικό Σχολείο. Ο εμβολιασμός του προσωπικού των Ειδικών Σχολείων μπορεί να ανακοινώθηκε ότι μπαίνει σε προτεραιότητα αλλά η όλη διαδικασία εξαντλήθηκε στη δήλωση συμμετοχής, χωρίς ουσιαστικές διαδικασίες ενημέρωσης, χωρίς σχεδιασμό για να ξεκινήσει άμεσα ο εμβολιασμός. Ακόμα και αυτό το τόσο σοβαρό ζήτημα η κυβέρνηση το αντιμετώπισε αποκλειστικά με όρους επικοινωνίας και προπαγάνδας

Το Υπουργείο παίζει στα ζάρια την υγεία εργαζομένων και παιδών!

ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ κυβέρνηση και Υπουργείο Παιδείας ν’ αναλάβουν τις ευθύνες τους! Όσο τα ειδικά σχολεία στις «κόκκινες» περιοχές μένουν ανοιχτά, ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΜΕΤΡΑ, ΤΟΣΟ ΟΙ ΚΙΝΔΥΝΟΙ ΘΑ ΜΕΓΑΛΩΝΟΥΝ!

Απαιτούμε:

  • Να προταχθούν οι εκπαιδευτικοί στους μαζικούς εμβολιασμούς, με προτεραιότητα στις/ στους εργαζόμενες-ους στα ειδικά σχολεία!

  • Να διενεργούνται μαζικά, περιοδικά τεστ ώστε να ελέγχεται η διασπορά. Σε περίπτωση επιβεβαιωμένου κρούσματος να γίνονται οι αναγκαίες ιχνηλατήσεις, αλλά και φροντίδα των πασχόντων.

  • Να έχουν όλα τα σχολεία Νοσηλευτή-τρια!

  • Να προσληφθεί επιπλέον προσωπικό για να μειωθούν οι μαθητές-τριες ανά ομάδα, να αξιοποιηθούν τα κλειστά σχολεία, κάθε υποδομή για να μην συγχρωτίζονται παιδιά και εργαζόμενοι.

  • Να προσληφθεί επιπλέον, προσωπικό καθαριότητας για να καλύπτονται τα υγειονομικά πρωτόκολλα.

  • Να γίνεται αυστηρός έλεγχος από την Περιφέρεια για το εάν τηρούνται τα υγειονομικά πρωτόκολλα στη μεταφορά των μαθητριών-ών. Να αυξηθούν τα δρομολόγια ώστε να μειωθεί ο κίνδυνος.

  • Για όσους-ες μαθητές-τριες αναστέλλεται η διαδικασία είτε λόγω κλεισίματος του σχολείου, είτε άλλων σοβαρών προβλημάτων, με ευθύνη του Υπουργείου να συνεχίζονται με ασφαλή τρόπο οι αναγκαίες επιστημονικές παρεμβάσεις!

Καλούμε τις/ τους συναδέλφισσες-ους των Ειδικών Σχολείων να πάρουν μαζικά μέρος στην παράσταση διαμαρτυρίας στην Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Αττικής την Τρίτη 9/3 13:00.

ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΑΛΛΟ! ΠΑΡΤΕ ΤΩΡΑ ΜΕΤΡΑ!

Για το Δ.Σ



Η Πρόεδροs Έγγραφο1 Η Γραμματέας

Αγγελονίδη Χριστίνα                                                                                                  Ξιφαρά Βάνια

 


ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Π.Ε ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗΣ-ΑΛΙΜΟΥ-ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ

Aργυρούπoλη, 6/3/2021

«Ο ΘΟΥΚΥΔΙΔΗΣ»

Αρ. Πρωτ.:136

Κυκλάδων 7, Αργυρούπολη

Προς τα μέλη του Συλλόγου

Πληροφ.: Χριστίνα Αγγελονίδη (2109922610/6945385686)


Βάνια Ξιφαρά: (2109913100/6944334752)

email: This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it

ΤΙΜΑΜΕ ΤΗΝ 8η ΜΑΡΤΗ ΔΙΕΚΔΙΚΩΝΤΑΣ ΤΑ ΣΥΓΧΡΟΝΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΜΑΣ!!

«Σπάμε τις αλυσίδες της σιωπής, της εκμετάλλευσης, της ανισοτιμίας»

Χτίζουμε “ασπίδα προστασίας” απέναντι στη βία κάθε μορφής σε βάρος των γυναικών και απέναντι σε κάθε μορφή διακρίσεων,κοινωνικών, οικονομικών, θρησκευτικών, φυλετικών, έμφυλων, μέσα από την κοινή αγωνιστική μας δράση, τη συλλογικότητα, την αλληλεγγύη!

Γιατί είναι αδιανόητο, εν έτει 2021, η γυναίκα:

να μην απολαμβάνει ίδια εργασιακά-επαγγελματικά δικαιώματα με τους άντρες συναδέλφους της.

που θέλει να εργαστεί να αναγκάζεται να μείνει στο σπίτι για να αναλάβει τη φροντίδα παιδιών/ηλικιωμένων/μελών οικογένειας σε ανάγκη, κ.λπ.

πέρα από την εργασιακή εκμετάλλευση που υφίσταται, να επωμίζεται ως ατομικό καθήκον το νοικοκυριό και τις υποχρεώσεις του.

να αναγκάζεται από το σύστημα που γεννά την εκμετάλλευση, να στέκεται αβοήθητη μπροστά στον εκφοβισμό, τη λεκτική και σωματική βία, την σεξουαλική  παρενόχληση και κακοποίηση.

Στηρίζουμε με όλες μας τις δυνάμεις τα θύματα που βρήκαν το θάρρος να καταγγείλουν και να αποκαλύψουν νέα ή παλιότερα περιστατικά βίας σε βάρος  γυναικών ακόμα και ανήλικων παιδιών.

Το θερμοκήπιο για τα αποκρουστικά περιστατικά σεξουαλικής παρενόχλησης είναι οι οικονομικές και κοινωνικές πιέσεις και καταναγκασμοί, που δεσμεύουν τα όνειρα, την πορεία μιας γυναίκας, ενός νέου ανθρώπου στην εργασία, στην εκπαίδευση, στον αθλητισμό, στον πολιτισμό.

Γιατί είναι παράλογο, εν έτει 2021, η γυναίκα εκπαιδευτικός:

να προσπαθεί να γίνει «λάστιχο» για να προλάβει να κάνει τηλεκπαίδευση, να φροντίσει τα παιδιά της, να τα βοηθήσει με το δικό τους τηλε-μάθημα και παράλληλα να ασχοληθεί με τις δουλειές του σπιτιού και όχι μόνο!

Γιατί είναι ανεπίτρεπτο, εν έτει 2021, η αναπληρώτρια εκπαιδευτικός:

  • να είναι έρμαιο της ελαστικής-προσωρινής εργασίας, ενώ το δημόσιο σχολείο είναι γεμάτο κενά.

  • να μην μπορεί να σχεδιάσει το άμεσο μέλλον της, καθώς δεν ξέρει πού θα βρεθεί να δουλεύει τον επόμενο χρόνο.

  • να μην απολαμβάνει τα ίδια δικαιώματα με τις μόνιμες συναδέλφους της, να μην έχει τα ίδια δικαιώματα στη μητρότητα και την ανατροφή των παιδιών της.

  • να κυνηγά στο διηνεκές ακριβοπληρωμένα προσόντα και «χαρτιά» για εξασφάλιση δουλειάς λίγων μηνών.

Η 8η Μάρτη δεν είναι μέρα γιορτής, αλλά μέρα τιμής και μνήμης:

Στις 8 Μάρτη 1857 οι εργάτριες κλωστοϋφαντουργίας στη Νέα Υόρκη, ράφτρες και υφάντρες, βγήκαν στο δρόμο. Εκαναν την πρώτη απεργία και διαδήλωση εργαζομένων γυναικών  διεκδικώντας ανθρώπινες συνθήκες δουλειάς, μείωση ωρών εργασίας από 16 ώρες τη μέρα που δούλευαν στα εργοστάσια σε 12 καΙ ίδιους μισθούς με τους άνδρες. Το 2021, 164 χρόνια μετά, τα δικαιώματα αυτά δε θεωρούνται ως δεδομένα.

Είναι στο χέρι των γυναικών να διεκδικήσουν, μαζί με τους άντρες, σύγχρονους όρους ζωής και δουλειάς για όλες και όλους.

ΟΛΕΣ-ΟΙ ΣΤΙΣ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ- ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ


Για το Δ.Σ



Η Πρόεδροs Έγγραφο1 Η Γραμματέας

Αγγελονίδη Χριστίνα                                                                                         Ξιφαρά Βάνια

 


ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Π.Ε ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗΣ-ΑΛΙΜΟΥ-ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ

Aργυρούπoλη, 5/3/2021

«Ο ΘΟΥΚΥΔΙΔΗΣ»

Αρ. Πρωτ.:135

Κυκλάδων 7, Αργυρούπολη

Προς τα μέλη του Συλλόγου

Πληροφ.: Χριστίνα Αγγελονίδη (2109922610/6945385686)


Βάνια Ξιφαρά: (2109913100/6944334752)

email: This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it

Για τον λεγόμενο «Εσωτερικό Κανονισμό Λειτουργίας» των σχολικών μονάδων!

Συναδέλφισσες, συνάδελφοι

Μετά την έκδοση Υπουργική Απόφασης (ΦΕΚ 491-9/1/2021), καλούνται οι σχολικές μονάδες να συντάξουν «εσωτερικό κανονισμό λειτουργίας» εντός του σχολικού έτους 2020 – 2021. Η συγκεκριμένη διαδικασία προβλέπεται από τον ν.4692/20 που ψήφισε η κυβέρνηση της Ν.Δ τον περασμένο Μάιο.

Ο εσωτερικός κανονισμός δεν είναι απλά μια τυπική υποχρέωση. Η κυβέρνηση ανοίγει επικίνδυνους δρόμους. Έχει άλλες στοχεύσεις. Επιχειρεί  να περάσει τμηματικά την Εσωτερική και Εξωτερική Αξιολόγηση, από τη στιγμή που απέτυχε να την περάσει μεμιάς.

Ένας  κανονισμός σχολείου για να είναι εσωτερικός πρέπει να συντάσσεται από τα μέλη του χωρίς καμία έξωθεν παρέμβαση ή έγκριση. Για να είναι παιδαγωγικά έγκυρος  οφείλει να συνδιαμορφώνεται  από τις/τους εκπαιδευτικούς και τις/τους μαθήτριες-ές του μέσα από μία γνήσια συλλογική διαδικασία βαθιάς και συμμετοχικής δημοκρατίας, να επικυρώνεται δε από τον Σύλλογο Διδασκόντων.

Συγκεκριμένα:

  • Ο «εσωτερικός κανονισμός» μόνο εσωτερικός δεν είναι. Θα συντάσσεται πλέον  και με την συμμετοχή του/της Συντονιστή/ριας Εκπαιδευτικού Έργου, της/του εκπροσώπου του οικείου Δήμου, της/του Διευθύντριας-ή και λίγο πιο κάτω ακολουθούν και οι εκπαιδευτικοί, μαθητές και οι γονείς. Και φυσικά η απόφαση θα εγκρίνεται από τον/την Διευθυντή- Διευθύντρια Εκπαίδευσης αλλά και τον/την Συντονιστή- Συντονίστρια Εκπαιδευτικού Έργου. Δηλαδή ο «εξωτερικός αξιολογητής» των σχολείων θα αποφασίζει και τον δήθεν εσωτερικό κανονισμό.

  • Είναι απορίας άξιο γιατί μια σειρά ζητήματα, που καλύπτονται από το γενικότερο νομοθετικό πλαίσιο και αποτελούν αντικείμενα απασχόλησης του Συλλόγου Διδασκόντων (π.χ. σχολικές εκδηλώσεις, δράσεις, πρωτοβουλίες, σχολικός εκφοβισμός), εντάσσονται στα πλαίσια του «εσωτερικού κανονισμού.

  • Στην πράξη υποβαθμίζεται και απαξιώνεται ο ρόλος του Συλλόγου Διδασκόντων αφού για τον εσωτερικό κανονισμό θα αποφασίζει τελικά ο-η Σύμβουλος Σχολικής Ζωής και ο Συντονιστής-Συντονίστρια του Εκπαιδευτικού Έργου.


  • Από τον ΕΚΛ απουσιάζει εντελώς μια σημαντική λέξη. Η λέξη ΔΙΚΑΙΩΜΑ.Κυριαρχούν   μόνο  υποχρεώσεις και ποινές.


  • Το Υπουργείο λες και απευθύνεται  σε εισαγγελικά όργανα  και όχι σε δασκάλες-ους των παιδιών αναφέρεται στην «κατασταλτική» αντιμετώπιση των σχολικών παραπτωμάτων, ενώ σε ζητήματα αντιμετώπισης συμπεριφορών o κυρίαρχος ρόλος του συλλόγου διδασκόντων υποβαθμίζεται με την ενίσχυση του ρόλου των στελεχών (Διευθύντριας-ή, Συμβούλου σχολικής ζωής,  και Συντονιστή-ριας του Εκπαιδευτικού Έργου).

  • Υποκριτικά τελείως το Υπουργείο αναφέρεται και στην ανάγκη να ενισχυθεί το αίσθημα ευθύνης των μαθητών-τριών για την ποιότητα του σχολικού χώρου. Δεν θα διαφωνούσε φυσικά κανείς/καμιά με την ανάγκη τα παιδιά να εκτιμούν και να σέβονται τον χώρο του σχολείου. Μήπως όμως πρέπει το κράτος να αρχίσει να φτιάχνει τέτοιους χώρους, «καθαρούς και συντηρημένους χώρους αιθουσών, εργαστηρίων που διαμορφώνουν τον περιβάλλοντα χώρο μέσα στον οποίο είναι δυνατόν να καλλιεργηθεί η ψυχή του παιδιού»;


  • Αντί λοιπόν να φροντίσει για τη σωστή συντήρηση των σχολικών κτιρίων, την κατασκευή νέων , σύγχρονων σχολικών μονάδων  και την αύξηση της κρατικής χρηματοδότησης ώστε μπορούν τα σχολεία να καλύπτουν τις λειτουργικές τους ανάγκες, φτάνει μάλιστα στο σημείο να επιβαρύνει τους γονείς με το κόστος επιδιόρθωσης των «φθορών» που θα προκαλέσουν οι μαθητές-τριες (!!). Βρέθηκε, λοιπόν, ο ένοχος για τα κακά χάλια των σχολικών υποδομών.

  • Το Υπουργείο Παιδείας δείχνει τέτοια εμπιστοσύνη στις/στους εκπαιδευτικούς και στην παιδαγωγική τους πείρα που δίνει λεπτομερείς οδηγίες ακόμα και για το τι θα γίνει με αργοπορημένους μαθητές-τριες και σε τι χώρο θα παραμένουν!!

  • Μάλιστα το Υπουργείο σαν έτοιμο από καιρό θεσπίζει την Έκθεση αποτίμησης – ανατροφοδότηση (μας θυμίζει κάτι;) του εσωτερικού Κανονισμού ανά τακτά χρονικά διαστήματα.

Συναδέλφισσες, συνάδελφοι,

Είναι φανερό ότι τα αντανακλαστικά του Υπουργείου είναι εξαιρετικά σε ότι αφορά την αντιδραστικοποίηση του ρόλου του σχολείου και την υποβάθμιση των μορφωτικών δικαιωμάτων (βλέπε αξιολόγηση/κατηγοριοποίηση σχολείων) και σχεδόν ανύπαρκτα όταν πρόκειται για τις αληθινές ανάγκες μας.

Είναι ηλίου φαεινότερο ότι ο «εσωτερικός κανονισμός», που μόνο εσωτερικός δεν είναι, σχετίζεται άμεσα με την «εσωτερική και εξωτερική αξιολόγηση». Στον θεματικό άξονα 9 (Ηγεσία – Οργάνωση και διοίκηση της σχολικής μονάδας), της Υπουργικής Απόφασης για Εσωτερική και Εξωτερική Αξιολόγηση, αξιολογείται ο δείκτης: Διασφάλιση της εφαρμογής του σχολικού κανονισμού. Ακόμα και η δημοσίευση του «εσωτερικού κανονισμού» οδηγεί στη σύγκριση, τον ανταγωνισμό και την κατηγοριοποίηση αφού το ίδιο το περιεχόμενό του άπτεται βασικών πλευρών λειτουργίας του σχολείου.

Κανείς δεν είναι ενάντια στη θέσπιση κανόνων ορθής λειτουργίας της σχολικής μονάδας, στα πλαίσια των ευρύτερων στοχεύσεων δημιουργίας κλίματος εμπιστοσύνης, αλληλεγγύης και σεβασμού ανάμεσα στα μέλη της σχολικής κοινότητας. Ενημερώνουμε την ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας, που πιθανόν αδυνατεί να το αντιληφθεί, ότι όλα αυτά συμβαίνουν και σήμερα. Πολλά από τα κοινωνικά και εκπαιδευτικά προβλήματα που ξεσπούν μέσα στο σχολείο έχουν την αιτία τους σε προβλήματα που γεννιούνται έξω από αυτό. Η πλειοψηφία των εκπαιδευτικών, με συναίσθηση του παιδαγωγικού μας ρόλου,  μέσα από τους συλλόγους διδασκόντων, χωρίς τυμπανοκρουσίες, αντιμετωπίζουμε καθημερινά απλά ή συνθετότερα προβλήματα.

Η στόχευση του Υπουργείου δεν είναι να επιλυθούν αυτά τα προβλήματα, ούτε να στηριχθεί η/ο εκπαιδευτικός της τάξης. Βήμα – βήμα, πατώντας στους νόμους όλων των προηγούμενων κυβερνήσεων δημιουργούν ένα σχολείο που χωρίς καμία στήριξη, χωρίς χρηματοδότηση, υποδομές και μόνιμο προσωπικό καλείται να λύσει ως «αυτόνομη» οικονομική – εκπαιδευτική μονάδα το σύνολο των προβλημάτων. Αν δεν τα καταφέρνει θα φταίει το ίδιο, οι εκπαιδευτικοί, οι γονείς και οι μαθητές-τριες.

  • Απαιτούμε την άμεση απόσυρση του ΦΕΚ για τον δήθεν «εσωτερικό κανονισμό».

  • Κανένα σχολείο να μην προστρέξει στη σύνταξη του «εσωτερικού κανονισμού» μέχρι ο κλάδος να τοποθετηθεί συνολικά. Επισημαίνουμε ότι σύμφωνα με την τελευταία απόφαση της ΔΟΕ που σας έχουμε ήδη αποστείλει, το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. καλεί τους εκπαιδευτικούς «να μην προχωρήσουν σε καμία ενέργεια σύνταξης εσωτερικού κανονισμού πριν δοθούν συγκεκριμένες κατευθύνσεις από την Ομοσπονδία, κάτι που θα γίνει πολύ σύντομα».

Από το ΦΕΚ δεν ορίζεται κανένα συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα αλλά αναφέρεται συνολικά για το έτος 2020 -2021.

  • Καλούμε τα Δ.Σ. της ΔΟΕ και της ΟΛΜΕ να πάρουν θέση στο ζήτημα



Για το Δ.Σ

Η Πρόεδροs Έγγραφο1 Η Γραμματέας

Αγγελονίδη Χριστίνα                                                                                   Ξιφαρά Βάνια

Last Updated (Monday, 08 March 2021 09:01)

 
ankara escort ankara escort bayan escort ankara escort bayan ankara ankara escort escort ankara