n
ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΤΗΣ-ΤΡΙΑ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ.
ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΤΗΣ-ΤΡΙΑ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ.
nΚλείνουμε τις πόρτες των σχολείων!
nΣυναδέλφισσες, Συνάδελφοι,
nορίστηκαν οι Σύμβουλοι Εκπαίδευσης (ΣΕ) (αξιολογητές – επιθεωρητές) κοινών ειδικοτήτων για Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια, που είναι 52 για όλη την Αττική και 7 για την Δ΄ Αθήνας (2 Αγγλικών, 1 Γαλλικών, 1 Γερμανικών, 1 Μουσικής,1 Πληροφορικής, 1 Φυσικής Αγωγής), ενώ επίκειται να τοποθετηθούν και οι ΣΕ για Δασκάλους και Νηπιαγωγούς.
nΣυσπειρωμένοι στα σωματεία μας θα μπλοκάρουμε για πολλοστή φορά τη λεγόμενη «αξιολόγηση», κάνοντας ξεκάθαρο σε όλους τους τόνους ότι απορρίπτουμε τα σχέδιά τους για ένα σχολείο «αποκεντρωμένο» και κατηγοριοποιημένο, με διαφορετική υλικοτεχνική υποδομή, εκπαιδευτικό προσωπικό, ακόμα και πρόγραμμα σπουδών. Ένα σχολείο «αυτόνομο», δηλαδή εξαρτημένο σχολείο από την τσέπη των γονιών, έρμαιο των χορηγών και της επιχειρηματικής δράσης. Ένα σχολείο της ακόμα βαθύτερης ταξικής κατηγοριοποίησης και της πρόωρης επαγγελματικής επιλογής. Ένα σχολείο που ο εκπαιδευτικός θα είναι με σκυμμένο το κεφάλι και κλειστό το στόμα, που ο Σύλλογος Διδασκόντων θα είναι πλήρως απαξιωμένος και χωρίς ρόλο. ΔΕ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ!
nΣτο πλαίσιο αυτό:
n– Υπογράφουμε μαζικά το ειδικό έντυπο για «Απεργία – Αποχή» από όλα τα εξωδιδακτικά καθήκοντα που σχετίζονται με την ατομική αξιολόγηση (κι έτσι δεν πραγματοποιούμε συνάντηση με Σύμβουλο Εκπαίδευσης, δεν ενημερώνουμε την Ψηφιακή Πλαφτόρμα, δεν καταθέτουμε έκθεση αυτοαξιολόγησης… κ.λπ.).
n– Κάνουμε χρήση της Στάσης Εργασίας που κηρύσσει συνεχώς το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε και θα εξειδικεύει ο Σύλλογός μας «o Θουκυδίδης» για κάθε σχολείο και συνάδελφο-ισσα, για να μην μπει Αξιολογητής στις τάξεις μας.
n– Καλούμε τους συναδέλφους να ενημερώσουν τον Σύλλογό μας, όταν αξιολογητής επικοινωνήσει με το σχολείο τους.
nΕΝΩΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΣΥΣΠΕΙΡΩΜΕΝΟΙ ΣΤΟΝ ΣΥΛΛΟΓΟ ΜΑΣ ΘΑ ΑΚΥΡΩΣΟΥΜΕ ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΚΑΙ ΘΑ ΑΠΟΤΡΕΨΟΥΜΕ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΟΠΟΙΗΣΗ ΣΧΟΛΕΙΩΝ, ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ, ΜΑΘΗΤΩΝ.
nΓΙΑ ΤΟ ΔΣ
nΗ ΠΡΟΕΔΡΟΣ Η ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
nΑΓΓΕΛΟΝΙΔΗ ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ ΦΡΟΣΩ
nn
]]>