Ο καιρος
Who's Online
We have 26 guests online
Εργασιακα δικαιωματα Εκπαιδευτικων Π.Ε.
Μεταφραστης
Λεξικο νεοελληνικης
Αναζητηση στο google
Εφημερευοντα Φαρμακεια
Εφημερευοντα νοσοκομεια
Θεατρα με εκπτωση
Κρατικο Πιστοποιητικο Γλωσσομαθειας
Περισσοτερα Αρθρα .....

Αποφάσεις Συλλόγου

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Π.Ε ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗΣ - ΑΛΙΜΟΥ- ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ

«Ο ΘΟΥΚΥΔΙΔΗΣ»
Κυκλάδων 7, Αργυρούπολη

Πληροφ.: Χριστίνα Αγγελονίδη (2109922610/6945385686)

ΒάνιαΞιφαρά

(210 9913100 / 6944334752)
email: This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it

Αργυρούπολη, 1/10/2021
Αρ. Πρωτ.: 184

Προς τα Μέλη του Συλλόγου




Ο αυταρχισμός δε θα περάσει! Ο νόμος Χατζηδάκη θα μείνει στα χαρτιά

ΟΛΟΙ-ΕΣ ΣΤΟ ΠΑΝΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΥΛΛΑΛΗΤΗΡΙΟ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 1/10,ΣΤΙΣ 18:00 ΣΤΑ ΠΡΟΠΥΛΑΙΑ!

Το Υπουργείο Παιδείας, σε μια ακόμα επίδειξη αυταρχισμού, προσέφυγε στα δικαστήρια, αξιοποιώντας μάλιστα τις κατάπτυστες προβλέψεις του νόμου Χατζηδάκη, για να βγάλει την απεργία – αποχή των ΔΟΕ – ΟΛΜΕ – ΟΙΕΛΕ – ΠΟΣΕΕΠΕΑ παράνομη και καταχρηστική. Η μαζική και αποφασιστική στάση χιλιάδων συναδέλφων και της συντριπτικής πλειοψηφίας των συλλόγων διδασκόντων να βάλουν φρένο στην πολιτική της κατηγοριοποίησης των σχολείων και των ταξικών φραγμών έχει αναγκάσει την κυβέρνηση και το ΥΠΑΙΘ να δείξουν τις πραγματικές τους διαθέσεις. Από τα υποκριτικά «ευχαριστώ» στις/στους εκπαιδευτικούς για τον εμβολιασμό και τα ψεύτικα λόγια ότι η «εσωτερική και εξωτερική αξιολόγηση δεν είναι τιμωρητική», η κυβέρνηση πέρασε στον αυταρχισμό και την καταστολή.

Στη μαζική, συλλογική και με δημοκρατικό τρόπο καταδίκη της πολιτικής της απαντά με την ποινικοποίηση των αγώνων, την τρομοκράτηση κάθε φωνής που της εναντιώνεται.

Η κίνηση αυτή γίνεται ακόμα πιο προκλητική όταν μέχρι αυτήν την ώρα το Υπουργείο δεν έχει καταδικάσει τις φασιστικές-ακροδεξιές δυνάμεις που επιτέθηκαν σε μαθητές, φοιτητές και εκπαιδευτικούς στη Σταυρούπολη.

Οι εκπαιδευτικοί  μέσα στην πανδημία με ανύπαρκτα μέσα και χωρίς στήριξη από το Υπουργείο δώσαμε έναν τεράστιο αγώνα για να κρατηθούν τα παιδιά κοντά στο σχολείο. Στα αιτήματα μας για μέτρα προστασίας της υγείας, προσλήψεις προσωπικού εκπαίδευσης, καθαριότητας, για ουσιαστικά μέτρα που θα εξασφαλίζουν ασφαλή και ανοιχτά σχολεία, οι πόρτες του Υπουργείου ήταν κλειστές, με ΜΑΤ.

Η πολιτική μετατροπής των μαθητών-τριών σε πελάτες των ιδιωτικών κολλεγίων και των εκπαιδευτικών σε υποτακτικούς των κερδών και της ανταγωνιστικότητας που προωθούν Κυβερνήσεις και ΕΕ έχει ήδη αξιολογηθεί και βαθμολογηθεί κάτω από τη βάση από μαθητές-τριες, γονείς και εκπαιδευτικούς. Αυτή η βάρβαρη πολιτική θέλει τα σχολεία μας να λειτουργούν πλήρως ανταγωνιστικά μεταξύ τους, με τους γονείς να βάζουν ακόμα πιο βαθιά το χέρι στην τσέπη. Απέναντι στους σχεδιασμούς αυτούς αντιστεκόμαστε με την απεργία – αποχή.

Όλα τα επιχειρήματα της κυβέρνησης που αναφέρονται στην αγωγή (παραβίαση υποχρέωσης δημόσιου διαλόγου, έλλειψη διάθεσης προσωπικού ελάχιστης εγγυημένης υπηρεσίας κλπ) κατέπεσαν ένα προς ένα στην αίθουσα τους δικαστηρίου. Παρ’ όλα αυτά το ΥΠΑΙΘ επιμένει. Έφτασαν στο σημείο να υποστηρίζουν ότι οι δημόσιοι υπάλληλοι δεν έχουν δικαίωμα να αμφισβητούν ψηφισμένους νόμους. Επί της ουσίας η κυβέρνηση λέει ότι οι εκπαιδευτικοί δεν μπορoύμε να διεκδικούμε και να αγωνιζόμαστε για τίποτα, μπορούμε μόνο να εκτελούμε με σκυφτό το κεφάλι τις εντολές της διοίκησης!

Ο αυταρχικός κατήφορος της κυβέρνησης πρέπει να καταδικαστεί από όλες/ους τις/ους συναδέλφους-ισσες και τα σωματεία, από όλες/ους τις/ους εργαζόμενες/ους.

Οι χιλιάδες εκπαιδευτικοί που κρατάμε όρθια τα σχολεία είμαστε οι πρώτες/οι που ενδιαφερόμαστε για την ποιότητα του δημόσιου σχολείου, σε αντίθεση με την κυβέρνηση. Δώσαμε τη μάχη όλο αυτό το διάστημα για να στηρίξουμε τις μαθήτριες και τους μαθητές μας χωρίς την παραμικρή στήριξη από το Υπουργείο και την κυβέρνηση, διεκδικώντας πάντα ασφαλή και ανοιχτά σχολεία!

Όλες/οι οι εκπαιδευτικοί μαζί με τους γονείς και τους μαθητές- μαθήτριες να βάλουμε φραγμό στον αυταρχισμό και τα αντιεκπαιδευτικά σχέδια.

Προχωράμε σε πανεκπαιδευτικό συλλαλητήριο την Παρασκευή 1/10 στις 18:00
στα Προπύλαια και σε όλες τις πόλεις της Ελλάδας.

Συνεχίζουμε αποφασιστικά!

Στον δρόμο του αγώνα τσακίζουμε τον κυβερνητικό αυταρχισμό!



ΓΙΑ ΤΟ ΔΣ


Η ΠΡΟΕΔΡΟΣ                                                                     Η ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ


Έγγραφο1

ΑΓΓΕΛΟΝΙΔΗ ΧΡΙΣΤΙΝΑ                                                ΞΙΦΑΡΑ ΒΑΝΙΑ








 

 

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Π.Ε ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗΣ - ΑΛΙΜΟΥ- ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ

«Ο ΘΟΥΚΥΔΙΔΗΣ»
Κυκλάδων 7, Αργυρούπολη

Πληροφ.: Χριστίνα Αγγελονίδη (2109922610/6945385686)

ΒάνιαΞιφαρά

(210 9913100 / 6944334752)
email: This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it

Αργυρούπολη, 29/9/2021
Αρ. Πρωτ.: 184

Προς τα Μέλη του Συλλόγου




Για την εφαρμογή των εργαστηρίων δεξιοτήτων στα σχολεία!

Τη φετινή χρονιά το Υπ. Παιδείας προχωράει σε γενίκευση των «εργαστηρίων δεξιοτήτων», εντάσσοντάς τα υποχρεωτικά στο ωρολόγιο πρόγραμμα του σχολείου! Θυμίζουμε ότι, την περσινή χρονιά, που σφραγίστηκε με ένα 7μηνο σχεδόν lockdown, με ανυπολόγιστες συνέπειες για τη μόρφωση των παιδιών, η κυβέρνηση επέλεξε να προχωρήσει την εφαρμογή του προγράμματος πιλοτικά σε 218 σχολεία (Νηπιαγωγεία, Δημοτικά, Γυμνάσια). Το Υπουργείο Παιδείας δεν φρόντισε, ούτε καν, να γνωστοποιήσει στην εκπαιδευτική κοινότητα πώς επέδρασε η εφαρμογή των εργαστηρίων στην εκπαιδευτική διαδικασία, ποια είναι η γνώμη των ίδιων των εκπαιδευτικών. Αντιθέτως, επιχειρεί να συγκαλύψει τον έντονο προβληματισμό, τη δυσαρέσκεια και τη διαφωνία της εκπαιδευτικής κοινότητας για το περιεχόμενο, τις στοχεύσεις αλλά και τις αφόρητες εξωδιδακτικές διαδικασίες υλοποίησης των λεγόμενων «εργαστηρίων δεξιοτήτων». Επιπλέον, το καλοκαίρι ζήσαμε την κατ’ όνομα επιμόρφωση του ΙΕΠ μέσω διαδικτύου για τα εργαστήρια δεξιοτήτων, μια διαδικασία σε περιεχόμενο και μορφή τουλάχιστον απαράδεκτη.

Η κυβέρνηση και το ΥΠΑΙΘ αντί να ασχοληθούν με τα επείγοντα προβλήματα των σχολείων, όπως τα μέτρα για την προστασία της υγείας και την ασφάλεια μαθητών και εκπαιδευτικών, αντί να εκπονήσουν ένα σαφές σχέδιο αντιμετώπισης των μαθησιακών και ψυχοκοινωνικών προβλημάτων που έχουν συσσωρευθεί, προχωρούν χωρίς καθυστέρηση το αντιεκπαιδευτικό τους έργο. Οι ευθύνες τους είναι εγκληματικές.

Με «τυμπανοκρουσίες» και «μεγάλα λόγια», εμφανίζουν την εισαγωγή των εργαστηρίων δεξιοτήτων σαν κάτι νέο και καινοτόμο. Το ίδιο το περιεχόμενο των εργαστηρίων δεξιοτήτων και η θεματολογία που αυτά περιλαμβάνουν, π.χ. η προώθησης της επιχειρηματικότητας, η διασύνδεση του σχολείου με την αγορά αλλά και άλλες πιο «αθώες» θεματικές, στην ουσία ωθούν την/ τον εκπαιδευτικό να προσαρμόσει τη δουλειά και το μάθημα με βάση τις επιδιώξεις και την στοχοθεσία φορέων άσχετων με την εκπαίδευση, όπως ΜΚΟ και επιχειρήσεις,  πρεσβείες ξένων χωρών, Ευρωπαϊκά Προγράμματα κ.ά.

Όλα αυτά μάλιστα γίνονται εις βάρος διδακτικών αντικειμένων που αφορούν τη γενική παιδεία με περικοπές ωρών στο ωρολόγιο πρόγραμμα. Για παράδειγμα, η ρομποτική αντί να είναι ενταγμένη στο μάθημα των ΤΠΕ/Πληροφορικής, που τώρα είναι μονόωρο μάθημα, εντάσσεται ξεκομμένα στα εργαστήρια δεξιοτήτων. Επιπλέον, ο τεράστιος όγκος γραφειοκρατικών διαδικασιών υπονομεύει ξεκάθαρα την ουσιαστική ενασχόληση των εκπαιδευτικών, μετατρέπει το μάθημα σε μια μόνιμη πίεση, ώστε να καταγράφεται το κάθε βήμα, οι στόχοι, τα αποτελέσματα, λες και όλη η μαθησιακή διαδικασία μπορεί να αποτιμηθεί σε δείκτες ποσοτικών στοιχείων.

Αυτό που χρειαζόμαστε σήμερα είναι ένα ενιαίο, επιστημονικά και παιδαγωγικά δομημένο πρόγραμμα, και ένα σχολείο που θα καλλιεργεί ολόπλευρα την προσωπικότητα των μαθητών/ μαθητριών .

Δυστυχώς όλες οι τελευταίες κυβερνήσεις επιλέγουν να κινηθούν σε αντίθετη κατεύθυνση. Ακόμα και η επιλογή του διαφορετικού βιβλίου, που ψηφίστηκε το καλοκαίρι  θα οδηγήσει στη διόγκωση των ανισοτήτων, στην ακόμα μεγαλύτερη διαφοροποίηση ως προς το τι μαθαίνει ο κάθε μαθητής και μαθήτρια. Με τις εξετάσεις τύπου Pisa, σε ΣΤ Δημοτικού και Γ Γυμνασίου, επιχειρούν την πλήρη κατηγοριοποίηση των σχολείων και στροφή στο τι και πώς διδάσκει η/ο εκπαιδευτικός στην τάξη. Θα μπορούσε να ήταν αστεία, αν δεν ήταν αληθινή, η πρόταση του προέδρου του ΙΕΠ κ. Αντωνίου για εισαγωγή τράπεζας θεμάτων στο Δημοτικό!

Οφείλουμε να αντισταθούμε σε αυτές τις εξελίξεις! Να υπερασπιστούμε τον παιδαγωγικό μας ρόλο!

Καλούμε τις/ τους συναδέλφους να ανοίξουν τη συζήτηση με βάση τις παραπάνω πλευρές στους Συλλόγους Διδασκόντων, να ρίξουν το βάρος στο τι θα μαθαίνουν τα παιδιά στα πλαίσιο των εργαστηρίων δεξιοτήτων. Να μην υποκύψουν σε πιέσεις για ασφυκτικά χρονοδιαγράμματα και αναρτήσεις σε πλατφόρμες σχεδίων διδασκαλίας, κλπ. Να αντισταθούν στην είσοδο ιδιωτών, ΜΚΟ που περιμένουν στη γωνία να μπουν στα σχολεία και να αποκτήσουν λόγο στο τι θα μαθαίνουν τα παιδιά μας. Να αντιπαρατεθούν με τις στοχεύσεις και το περιεχόμενο που επιχειρείται να επιβληθεί.

Σε σχέση με την υλοποίηση των εργαστηρίων δεξιοτήτων, εκτός από την συνολικότερη κριτική, ξεκαθαρίζουμε ότι η οποιαδήποτε διαδικασία, στα πλαίσια του ωρολογίου προγράμματος, μιας και τα εργαστήρια εντάσσονται στο πρόγραμμα, πρέπει να είναι στην απόλυτη ευθύνη των εκπαιδευτικών, να μένει στα πλαίσια της τάξης, να μη συνδέεται με ζητήματα αξιολόγησης και αυτοαξιολόγησης π.χ. δημοσίευση portfolio και σχεδίων διδασκαλίας, φύλλων αξιολόγησης και όλα τα υπόλοιπα γραφειοκρατικά που συνοδεύουν την εφαρμογή των εργαστηρίων. Να μην υπάρχει καμία εμπλοκή στην  εκπαιδευτική  διαδικασία ιδιωτικών φορέων,  επιχειρήσεων,  ΜΚΟ κ.τ.λ.

Εδώ και τώρα το ΥΠΑΙΘ να αποσύρει το ΦΕΚ για την γενίκευση των εργαστηρίων δεξιοτήτων, να επαναφέρει τα διδακτικά αντικείμενα που καταργήθηκαν τα προηγούμενα χρόνια. Να στηρίξει επί της ουσίας τη δουλεία των εκπαιδευτικών στην τάξη, να καλυφθούν όλα τα κενά, να αναβαθμιστούν οι υποδομές στα σχολεία (εργαστήρια, βιβλιοθήκες, χώροι δραστηριοτήτων κ.α.),  δωρεάν εκπαιδευτικές εκδρομές, πρόσβαση σε μουσεία, χώρους πολιτισμού και αθλητισμού.

Για όλα τα παραπάνω τα Δ.Σ. ΔΟΕ και ΟΛΜΕ να καλύψουν τις/τους συναδέλφους, με όλα τα μέσα!

ΟΛΟΙ ΚΑΙ ΟΛΕΣ ΣΤΗ ΜΑΧΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΤΗΣ ΑΠΕΡΓΙΑΣ – ΑΠΟΧΗΣ.

ΥΠΕΡΑΣΠΙΖΟΜΑΣΤΕ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΔΩΡΕΑΝ ΣΧΟΛΕΙΟ ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ

.

ΓΙΑ ΤΟ ΔΣ


Η ΠΡΟΕΔΡΟΣ                                                                     Η ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ


Έγγραφο1

ΑΓΓΕΛΟΝΙΔΗ ΧΡΙΣΤΙΝΑ                                                ΞΙΦΑΡΑ ΒΑΝΙΑ





 

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Π.Ε ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗΣ - ΑΛΙΜΟΥ- ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ

«Ο ΘΟΥΚΥΔΙΔΗΣ»
Κυκλάδων 7, Αργυρούπολη

Πληροφ.: Χριστίνα Αγγελονίδη (2109922610/6945385686)

ΒάνιαΞιφαρά

(210 9913100 / 6944334752)
email: This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it

Αργυρούπολη, 14/9/2021
Αρ. Πρωτ.: 181

Προς τα Μέλη του Συλλόγου


ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΣΤΗΝ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ ΣΥΣΚΕΨΗ ΣΕΠΕ ΚΑΙ ΕΛΜΕ ΣΤΙΣ 18/9

O ΣΕΠΕ «ο Θουκυδίδης» συμμετέχει στην  πανελλαδική  σύσκεψη το Σάββατο 18/9,στις 11 μμ, στο θεατράκι της Γκράβας( Ταϋγέτου 60), με το πλαίσιο δράσης και αποφάσεις του, με στόχο να οργανωθεί ένας μαζικός, μαχητικός και νικηφόρος πανεκπαιδευτικός αγώνας διαρκείας, με απεργίες, συλλαλητήρια, απεργία-αποχή από  την αξιολόγηση,  τοπικές δράσεις και εκδηλώσεις, μαζί με τους γονείς, τους μαθητές-τριες τους φοιτητές-τριες, τους εργαζόμενους-ες για την ανατροπή του αντιεκπαιδευτικού νόμου.  Για τους συναδέλφους-ισσες της επαρχίας, εκπροσώπους σωματείων που θα πάρουν απόφαση συμμετοχής στη σύσκεψη και δεν μπορούν να μετακινηθούν στην Αθήνα θα υπάρχει πρόβλεψη διαδικτυακής σύνδεσης και παρέμβασης. Σε αυτό το πλαίσιο καλούμε:

  • Σε μαζική συμμετοχή στο πανεκπαιδευτικό συλλαλητήριο την Τετάρτη 15/9, στις 6.30 μ.μ στα Προπύλαια  και πορεία στη Βουλή.

  • Σε πλατιά καμπάνια με την απαίτηση για κατάργηση του νόμου 4823 με τοπικές δράσεις, παραστάσεις διαμαρτυρίας σε Διευθύνσεις Εκπαίδευσης, πικετοφορίες, αφίσες, πανό, αλλά και ανακοινώσεις κεντρικά σε πλατείες, σε γειτονιές.

  • Πραγματοποιούμε συσκέψεις με γονείς. Είναι πολύ σημαντική τώρα η ενημέρωση  τους για το τι θα αντιμετωπίσουν μαζί με τα παιδιά τους την επόμενη σχολική χρονιά, που στις πλάτες και στις τσέπες τους θα πέσει το βάρος της μεγαλύτερης «αυτονόμησης» των σχολείων.

  • Ούτε βήμα πίσω από την απεργία-αποχή που επικαιροποίησαν οι εκπαιδευτικές ομοσπονδίες ΔΟΕ-ΟΛΜΕ από  την αξιολόγηση της σχολικής μονάδας. Προχωράμε αποφασιστικά, στο δρόμο που χάραξαν τα 77 εκπαιδευτικά σωματεία. Οι εκφοβισμοί και οι απειλές του ΥΠΑΙΘ θα πέσουν στο κενό.

  • Έκτακτη Γενική Συνέλευση στις 21/9.

  • Τακτική Γενική Συνελέλευση και εκλογές με τη λήξη της θητείας του ΔΣ.


ΓΙΑ ΤΟ ΔΣ


Η ΠΡΟΕΔΡΟΣ                                                                     Η ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ


Έγγραφο1

 

ΑΓΓΕΛΟΝΙΔΗ ΧΡΙΣΤΙΝΑ                                                ΞΙΦΑΡΑ ΒΑΝΙΑ


 



ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Π.Ε ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗΣ - ΑΛΙΜΟΥ- ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ

«Ο ΘΟΥΚΥΔΙΔΗΣ»
Κυκλάδων 7, Αργυρούπολη

Πληροφ.: Χριστίνα Αγγελονίδη (2109922610/6945385686)

ΒάνιαΞιφαρά

(210 9913100 / 6944334752)
email: This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it

Αργυρούπολη, 27/9/2021
Αρ. Πρωτ.: 183

Προς τα Μέλη του Συλλόγου




Δελτίο Τύπου από την Πανελλαδική σύσκεψη συντονισμού Συλλόγων Π.Ε. και ΕΛΜΕ (18/9/2021)

Το Σάββατο 18/9/2021, πραγματοποιήθηκε στη Γκράβα πανελλαδική σύσκεψη συντονισμού Συλλόγων Π.Ε. και ΕΛΜΕ, για την οργάνωση της πάλης.

Συγκεκριμένα στη σύσκεψη συμμετείχαν:

  • Σύλλογοι ΠΕ με απόφαση: Α΄ Αθηνών, Α΄ Πειραιά «Ρήγας Φεραίος», Αιγάλεω, Αθηνά, Αλίμου-Αργυρούπολης-Ελληνικού «ο Θουκυδίδης», Αμαρουσίου, Αν. Αττικής «Σωκράτης», Άνω Λιοσίων-Ζεφυρίου-Φυλής «Ηρώ Κωνσταντοπούλου», «Αριστοτέλης», Βύρωνα-Καισαριανής-Παγκρατίου «Ρόζα Ιμβριώτη», Γλυφάδας-Βάρης-Βούλας-Βουλιαγμένης, «Δημήτρης Γληνός», Ζ΄ Θεσσαλονίκης, Ηλιούπολης «Μ. Παπαμαύρος», Ικαρίας-Φούρνων, «Κ. Σωτηρίου», Καλλιθέας-Μοσχάτου «ο Αριστοτέλης», Κερατσινίου-Περάματος «Νίκος Πλουμπίδης», Κέρκυρας, Λαγκαδά, Λήμνου, Νέας Ιωνίας-Ηρακλείου-Μεταμόρφωσης-Λυκόβρυσης «Γ. Σεφέρης», Νήσων Αργοσαρωνικού, «ο Παρθενώνας», Πειραιά «Η Πρόοδος», Σύρου-Τήνου-Μυκόνου

  • Σύλλογοι ΠΕ παρατηρητές: Αγίων Αναργύρων, Ν. Σμύρνης, Περικλής, Περιστερίου, ΣΤ Θεσσαλονίκης,

  • ΕΛΜΕ με απόφαση: Α΄ Δυτ. Αττικής (Ελευσίνα), Α΄ Θεσσαλονίκης, Άνω Λιοσίων-Ζεφυρίου-Φυλής, Β΄ Αθήνας, Β΄ Δυτ. Αττικής, Β΄ Δωδεκανήσου, Γ΄ Αθήνας, Γ΄ Θεσσαλονίκης, Δ΄ Ανατ. Αττικής, Δ΄ Θεσσαλονίκης, Ε΄ Θεσσαλονίκης, Ζακύνθου, Ηλείας, Ηρακλείου, Καλλιθέας-Ν.Σμύρνης-Μοσχάτου, Κέρκυρας, Κεφαλληνίας, Λήμνου, Πειραιά, Φθιώτιδας, Φωκίδας

  • ΕΛΜΕ παρατηρητές: Α΄ Δυτικής Αθήνας (Περιστέρι), Ε΄ Αθήνας, Νότιας Αθήνας, Ρεθύμνου

  • Η Πρωτοβουλία Αναπληρωτών, το Συντονιστικό Αναπληρωτών και Αδιόριστων Εκπαιδευτικών και το Συντονιστικό Νηπιαγωγών

Επίσης, στη σύσκεψη απηύθυνε χαιρετισμό εκπρόσωπος της Επιτροπής ντόπιων και μεταναστ(ρ)ιών καθαριστ(ρι)ών των σχολικών μονάδων του Δήμου της Αθήνας, θέτοντας το ζήτημα του αποκλεισμού των μεταναστ(ρ)ιών καθαριστ(ρι)ών από τις προσλήψεις για την καθαριότητα των δημόσιων σχολείων με αποτέλεσμα να πετιούνται στο δρόμο μετά από 25 και περισσότερα χρόνια σχολικές/οί καθαριστ(ρι)ες.

Η συζήτηση είχε στο επίκεντρό της την οργάνωση του αγώνα ενάντια στην αντιεκπαιδευτική πολιτική των ταξικών φραγμών, της αξιολόγησης σχολείων και εκπαιδευτικών, για την θωράκιση της δημόσιας παιδείας και υγείας ώστε να λειτουργήσουν τα σχολεία με ασφάλεια και τη γενικότερη πάλη των εκπαιδευτικών σωματείων, σε συνεργασία με το ευρύτερο εργατικό κίνημα, για την κατάργηση στην πράξη του νόμου Χατζηδάκη. Οι εκπρόσωποι των εκπαιδευτικών σωματείων επικέντρωσαν στα παρακάτω ζητήματα:

  1. Χαιρετίζουμε τη μαζική συμμετοχή εκπαιδευτικών σωματείων στη σύσκεψη που δείχνει τη δυνατότητα να δυναμώσει ο αγώνας και η κοινή δράση απέναντι στην κυβερνητική πολιτική, η πάλη για την ανατροπή όλων των αντεργατικών, αντιλαϊκών και αντιεκπαιδευτικών πολιτικών που τσακίζουν τα εργασιακά και μορφωτικά δικαιώματα.

  2. Χαιρετίζουμε  τις μαζικές και δυναμικές κινητοποιήσεις εκπαιδευτικών, γονιών, μαθητών και εργαζόμενων, στο κέντρο της Αθήνας, στο Υπουργείο Παιδείας, σε Περιφέρειες και Διευθύνσεις που έγιναν το τελευταίο διάστημα σε όλη την Ελλάδα.

  3. Εκφράζουμε την αλληλεγγύη μας στους/στις καθαριστ(ρι)ες των σχολείων του Δήμου Αθηναίων και υποστηρίζουμε τα δίκαια αιτήματά τους. Ζητάμε μόνιμες προσλήψεις καθαριστ(ι)ών σε όλα τα σχολεία της χώρας, ώστε να λυθεί οριστικά το θέμα της καθαριότητας.

  4. Ο νόμος 4823 για την εκπαίδευση συνιστά μια βαθιά αντιδραστική τομή που στόχο έχει την επιτάχυνση της υλοποίησης των κατευθύνσεων που εδώ και χρόνια έχει η Ε.Ε. και ο ΟΟΣΑ για το σχολείο και εναλλάξ εφάρμοσαν όλες οι κυβερνήσεις των τελευταίων ετών στην εκπαίδευση. Επιδιώκουν να οικοδομήσουν ένα ακόμα πιο ταξικό, εμπορευματοποιημένο σχολείο ανισοτήτων, προωθώντας την κατηγοριοποίησή του μέσα από την αυτονομία και επιβάλλοντας τον φόβο και την υποταγή των εκπαιδευτικών στην αντιεκπαιδευτική πολιτική μέσα από ένα σκληρό πλαίσιο ατομικής «αξιολόγησης»: Αυτονομία της λειτουργίας της σχολικής μονάδας με την απαλλαγή του κράτους από την υποχρέωση της χρηματοδότησης, της στελέχωσης, της επιμόρφωσης, κατηγοριοποίηση των μαθητών και των σχολείων, λαιμητόμοι εξετάσεων με την τράπεζα θεμάτων σε ΓΕΛ, ΕΠΑΛ και την Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής στα ΑΕΙ, τις διαπιστωτικές εξετάσεις πανελλαδικού τύπου (PISA) στην ΣΤ΄ Δημοτικού και στην Γ΄ Γυμνασίου για την αξιολόγηση του εκπαιδευτικού συστήματος σε εθνικό, περιφερειακό επίπεδο και σε επίπεδο σχολικής μονάδας, σχολεία των «αρίστων» σε πειραματικά και πρότυπα, υποβάθμιση της Επαγγελματικής Εκπαίδευσης με τις δίχρονές σχολές, κ.ά. διευθυντής μάνατζερ με υπερεξουσίες, διαχείριση του ήδη υπάρχοντος εκπαιδευτικού δυναμικού με σχέδιο μείωσης των  προσλήψεων των αναπληρωτών/συμβασιούχων εκπαιδευτικών, κατακερματισμός του ενιαίου χαρακτήρα της γνώσης και του σχολικού προγράμματος με το πολλαπλό βιβλίο και τα εργαστήρια δεξιοτήτων, διδακτικές μέθοδοι που ακυρώνουν τη ζωντανή διδασκαλία όπως η «ανεστραμμένη μάθηση». Προωθείται η ιδιωτικοποίηση της εκπαίδευσης, καθώς μεταξύ άλλων, το Σχολικό Συμβούλιο συρρικνώνεται σε ένα ολιγομελές όργανο, το οποίο, ανάμεσα στις άλλες αρμοδιότητές του, καλείται να αναζητά χρηματικές πηγές, εκτός της κρατικής χρηματοδότησης για να ενισχύσει το ταμείο της κάθε σχολικής επιτροπής.

  5. Καταγγέλλουμε τη νέα προσπάθεια τρομοκράτησης των εκπαιδευτικών με την εγκύκλιο (αρ. πρωτ. 115853/ΓΔ5, 16/9/2021) του Γ.Γ. κου Κοπτσή, καθώς και με την ετεροχρονισμένη αποστολή στα σχολεία της εγκυκλίου (με ημερομηνία 26/8/2021) του Υπουργείου Εργασίας, αμέσως μετά την απόφαση της ΔΟΕ και της ΟΛΜΕ για απεργία-αποχή από την αξιολόγηση. Αποτελεί δείγμα πανικού της κυβέρνησης, κορυφαία αυταρχική και αντιδημοκρατική ενέργεια απέναντι στους εκπαιδευτικούς που στηρίζουν με την εργασία τους το δημόσιο σχολείο σε αυτή τη δύσκολη συγκυρία, ενέργεια που δεν έχει ίχνος νομικού ερείσματος. Η προσφυγή στις απειλές και τους εκβιασμούς αποτελεί το τελευταίο καταφύγιο των κυβερνώντων, ωστόσο, 24 χρόνια τώρα, τέτοιου είδους απειλές εξόργιζαν και δεν τρομοκρατούσαν το εκπαιδευτικό σώμα – με απειλές άλλωστε καμία αναδιάρθρωση στην εκπαίδευση δεν υλοποιήθηκε. Δηλώνουμε στην ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας ότι είμαστε ενωμένοι και αποφασισμένοι. Δεν θα κάνουμε ούτε βήμα πίσω από την απεργία-αποχή, αντιθέτως, το 95% απεργίας-αποχής της προηγούμενης χρονιάς θα γίνει 100% φέτος. Η ηγεσία του ΥΠΑΙΘ θα έχει την ίδια τύχη με τους προκατόχους της, εμείς όμως θα μείνουμε εδώ, στα σχολεία μας, δίπλα στους μαθητές μας, υπερασπιστές των μορφωτικών τους δικαιωμάτων.

  6. Η   εφαρμογή των σχεδιασμών,  που προωθούνται από τον εν λόγω νόμο, αποτελούν κεντρικές επιλογές της ΕΕ και του ΟΟΣΑ για τα θέματα εκπαίδευσης, και βήματα υλοποίησής τους έχουν γίνει από όλες τις τελευταίες κυβερνήσεις. Αποτελούν μια βαθιά αντιεκπαιδευτική τομή, διαμορφώνουν ένα ακόμα πιο ταξικό, κατηγοριοποιημένο σχολείο και συνιστούν πλήγμα στα μορφωτικά δικαιώματα των μαθητών και στα εργασιακά των εκπαιδευτικών. Ξεκαθαρίζουμε ότι αυτός ο νόμος δεν αποτελεί βάση συζήτησης, δεν παίρνει βελτιώσεις και επιμέρους τροποποιήσεις αλλά απορρίπτεται συνολικά. Αποτελεί μέρος της συνολικής αντιεκπαιδευτικής πολιτικής που άφησε έξω από τα Πανεπιστήμια 40.000 μαθητές με το μέτρο της Ελάχιστης Βάσης Εισαγωγής.

  7. Επιπλέον, τα σχολεία ανοίγουν με τους ίδιους και χειρότερους όρους που έκλεισαν, με πρωτοφανή πρωτόκολλα διάδοσης του ιού (50%+1 για να κλείσει ένα τμήμα) χωρίς να έχει υλοποιηθεί κανένα από τα δίκαια αιτήματα του εκπαιδευτικού κινήματος. Ένα νέο κλείσιμο των σχολείων θα είναι καταστροφικό για μια ολόκληρη μαθητική γενιά.

  8. Την ίδια στιγμή, με τον νόμο Χατζηδάκη που ψηφίστηκε στις 2 Σεπτεμβρίου, η επικουρική ασφάλιση, οι κόποι και ο ιδρώτας μιας ζωής, ιδιωτικοποιείται, και μετατρέπεται σε ατομική υπόθεση, ένα ακόμα επεισόδιο σε μια πολιτική διάλυσης της κοινωνικής ασφάλισης που στηρίχθηκε και προετοιμάστηκε από όλες τις προηγούμενες Κυβερνήσεις.

  9. Ο νόμος Χατζηδάκη για τα εργασιακά προσπαθεί να μετατρέψει τα συνδικάτα σε συνεταίρο της κυβέρνησης, όμως ο κοινός αγώνας των σωματείων του δημοσίου και ιδιωτικού τομέα θα τον καταστήσουν ανενεργό στην πράξη. Επίσης η σύσκεψη κατήγγειλε την προσπάθεια, μέσω της ΚΥΑ για τον covid, επιβολής συνδικαλιστικού lockdown στις ζωντανές - δια ζώσης διαδικασίες των σωματείων και τις αρχαιρεσίες για τα σωματεία με πάνω από 150 μέλη, την ώρα που όλες οι άλλες δραστηριότητες -αθλητικά και πολιτιστικά γεγονότα- επιτρέπονται με χιλιάδες συμμετέχοντες! Δηλώθηκε η διάθεση να προχωρήσουν τα σωματεία τις συλλογικές τους διαδικασίες, σπάζοντας τις απαγορεύσεις, τηρώντας τα μέτρα υγειονομικής προστασίας.

Τα σωματεία τοποθετήθηκαν στη σύσκεψη με βάση τις αποφάσεις τους, το πλαίσιο πάλης και δράσης τους. Με στόχο να οργανωθεί ένας μαζικός, μαχητικός και νικηφόρος πανεκπαιδευτικός αγώνας διαρκείας, με στόχο την ανατροπή της αντιεκπαιδευτικής πολιτικής στο σύνολό της και να σαρώσει όσους την στηρίζουν με απεργίες, συλλαλητήρια, απεργία αποχή από  την αξιολόγηση,  τοπικές δράσεις και εκδηλώσεις, μαζί με τους γονείς, τους μαθητές, τους φοιτητές, τους εργαζόμενους για την ανατροπή του πολυνομοσχεδίου – εκτρώματος. Σε αυτό το πλαίσιο κατατέθηκαν από τα εκπαιδευτικά σωματεία οι παρακάτω κοινές προτάσεις:

  • Καθολική συμμετοχή στην απεργία-αποχή που έχουν κηρύξει οι εκπαιδευτικές Ομοσπονδίες από την αξιολόγηση σχολικής μονάδας και εκπαιδευτικών. Λήψη όλων των απαραίτητων μέτρων για τη συσπείρωση, την ενημέρωση, την αποκάλυψη της παραπληροφόρησης και της επιχείρησης τρομοκράτησης του ΥΠΑΙΘ.  Η ενότητα, ο αγώνας και η καθολική συμμετοχή είναι η απάντησή μας στον αυταρχισμό και τις απειλές του Υπουργείου Παιδείας και της κυβέρνησης.

  • Υλοποιούμε και φέτος την απεργία – αποχή της ΑΔΕΔΥ από τη σύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση (για καταλήψεις κλπ) και την ζωντανή αναμετάδοση. Καλούμε την ΑΔΕΔΥ να επικαιροποιήσει όπου χρειάζεται την απεργία – αποχή από την Σύγχρονη Εξ ΑΕ (για καταλήψεις κλπ) και την ζωντανή αναμετάδοση.

  • Δεν υπηρετούμε τη στοχοθεσία των εργαστηρίων δεξιοτήτων, την προπαγάνδα της επιχειρηματικότητας, της παραγωγικότητας, της προσαρμοστικότητας στους νόμους της αγοράς και τις «ήπιες δεξιότητες». Διδάσκουμε με πυξίδα και κριτήριο τις μορφωτικές ανάγκες των μαθητών μας, την ανάπτυξη της ολόπλευρης μόρφωσης και της κριτικής σκέψης επιλέγοντας τις διδακτικές μεθόδους και πρακτικές που έως τώρα χρησιμοποιούσαμε. Δεν παραδίδουμε φόρμες με στόχους και απολογισμούς, δεν συμπληρώνουμε portfolio μαθητών/τριών, διαδικασίες που συνδέονται με την αυτοαξιολόγηση με στόχο την κατηγοριοποίηση των σχολικών μονάδων, δεν εμπλέκουμε φορείς άσχετους κι εχθρικούς με την εκπαίδευση όπως ιδιωτικές εταιρείες, ΜΚΟ, δήμους, κ.λπ.

  • Καλούμε τους Συλλόγους Διδασκόντων να διαμορφώσουν όπως κάθε χρόνο το πλαίσιο κανόνων τους και δεν καταθέτουμε Εσωτερικό Κανονισμό Λειτουργίας προς έγκριση σε Συντονιστές/Συμβούλους, ιστοσελίδες κλπ.

  • Κανένας συνάδελφος /ισσα να μην αποδεχτεί το ρόλο μέντορα, συντονιστή τάξης,  κλπ. Καλούμε τους Συλλόγους Διδασκόντων να υπερασπιστούν τον κυρίαρχο ρόλο τους και να ακυρώσουν στην πράξη το διευθυντικό δικαίωμα. Καλούμε τις εκπαιδευτικές Ομοσπονδίες να καλύψουν με αποφάσεις τους και με επέκταση της απεργίας-αποχής όπου είναι απαραίτητο, τις παραπάνω δράσεις.

  • Προπαγανδίζουμε την αντίθεσή μας και την απαίτηση για κατάργηση του νόμου 4823 καθώς και όλων των αντιεκπαιδευτικών νόμων της σημερινής και των προηγούμενων κυβερνήσεων (π.χ. ν/ 4547/18 του Γαβρόγλου) με πικετοφορίες, αφίσες, πανό αλλά και ανακοινώσεις κεντρικά σε πλατείες, σε γειτονιές, με συγκεντρώσεις και παραστάσεις διαμαρτυρίας σε Περιφέρειες και Διευθύνσεις Εκπαίδευσης.

  • Πραγματοποιούμε συσκέψεις με γονείς. Είναι πολύ σημαντική τώρα η ενημέρωση  τους - με όλα τα μέσα - για το τι θα αντιμετωπίσουν μαζί με τα παιδιά τους την τρέχουσα σχολική χρονιά, που στις πλάτες και στις τσέπες τους θα πέσει το βάρος της μεγαλύτερης «αυτονόμησης» των σχολείων.

  • Πανεκπαιδευτικό συλλαλητήριο το τελευταίο δεκαήμερο του Σεπτέμβρη, ημέρα που θα καθορισθεί με συνεννόηση των ΕΛΜΕ, ΣΕΠΕ, φοιτητών και μαθητών.

  • Κήρυξη 24ωρης πανεκπαιδευτικής απεργίας το αμέσως επόμενο χρονικό διάστημα, στα πλαίσια του παρατεταμένου και πολύμορφου αγώνα για την ανατροπή της αντιεκπαιδευτικής πολιτικής της κυβέρνησης, με διεξαγωγή αμέσως μετά ΓΣ και ολομελειών προέδρων σε ΔΟΕ ΚΑΙ ΟΛΜΕ για την κλιμάκωση του αγώνα.

  • Θεωρούμε αναγκαιότητα την κοινή δράση όλου του εργατικού κινήματος και τον συντονισμό της δράσης σωματείων του δημόσιου και ιδιωτικού τομέα, σε ισότιμη βάση, για την ακύρωση και μη εφαρμογή του νόμου έκτρωμα 4808/21 ( Χατζηδάκη) καθώς και την εκδήλωση πανεργατικού αγώνα με πλατύ, μαζικό και ενωτικό μέτωπο. Καλούμε τις Ομοσπονδίες στην εκπαίδευσης (ΔΟΕ – ΟΛΜΕ) αλλά και την ΑΔΕΔΥ να πάρουν αποφάσεις καταδίκης και μη εφαρμογής του νόμου με συγκεκριμένα (πρακτικά) βήματα ακύρωσής του στην πράξη.

  • Πραγματοποιούμε Τακτικές Γενικές Συνελεύσεις, εκλογές στους Συλλόγους ΠΕ και τις ΕΛΜΕ με τη λήξη της θητείας τους (ή όσων έχουν ήδη λήξει οι θητείες τους) εντός του 2021. Απαίτηση από τις εκπαιδευτικές Ομοσπονδίες να εκκινήσουν άμεσα τις  κανονικές λειτουργίες με Γενικές Συνελεύσεις, αρχαιρεσίες κ.ο.κ.

Αθήνα, 18 Σεπτεμβρίου 2021


ΓΙΑ ΤΟ ΔΣ


Η ΠΡΟΕΔΡΟΣ                                                                     Η ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ


Έγγραφο1

ΑΓΓΕΛΟΝΙΔΗ ΧΡΙΣΤΙΝΑ                                                ΞΙΦΑΡΑ ΒΑΝΙΑ





 

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Π.Ε ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗΣ - ΑΛΙΜΟΥ- ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ

«Ο ΘΟΥΚΥΔΙΔΗΣ»
Κυκλάδων 7, Αργυρούπολη

Πληροφ.: Χριστίνα Αγγελονίδη (2109922610/6945385686)

ΒάνιαΞιφαρά

(210 9913100 / 6944334752)
email: This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it

Αργυρούπολη, 16/9/2021
Αρ. Πρωτ.: 182

Προς τα Μέλη του Συλλόγου

Κάλεσμα σε Έκτακτη Γενική Συνέλευση του Συλλόγου για την Αξιολόγηση την Τρίτη 21 Σεπτεμβρίου στις 18:30 (Τρίτη 21/9)

ΟΛΟΙ-ΕΣ ΣΤΗΝ ΑΠΕΡΓΙΑ-ΑΠΟΧΗ

Συνάδελφοι, η κυβέρνηση της ΝΔ, λειτουργώντας ως εντολοδόχος της Ε.Ε., του ΟΟΣΑ και του ΣΕΒ και έχοντας πιάσει το νήμα από εκεί που το άφησαν όλες οι προηγούμενες κυβερνήσεις, εντείνει τις προσπάθειές της για την επιβολής της Αξιολόγησης, βάζοντας στο στόχαστρο τη δομή και το περιεχόμενο της εκπαίδευσης, το ρόλο του εκπαιδευτικού.

Αφού πέρασε κατακαλόκαιρο, σαν τον κλέφτη, τον σχετικό νόμο, προσπαθεί τώρα να την επιβάλει χρησιμοποιώντας απειλές και τρομοκρατία, αφού δεν πείθει ούτε εκπαιδευτικούς ούτε γονείς πως στόχος της είναι η αναβάθμιση της ποιότητας στην εκπαίδευση και η ενίσχυση του εκπαιδευτικού στο έργο του. Δεν υπάρχει πια καμιά αυταπάτη στον εκπαιδευτικό κόσμο για την πρόθεση της Κυβέρνησης, μέσω της αξιολόγησης, να κατηγοριοποιηθούν σχολεία και εκπαιδευτικοί και να ρίξει την ευθύνη για τα κακώς κείμενα της εκπαίδευσης στις πλάτες γονιών και εκπαιδευτικών. Η ουσία είναι ότι προωθούν σχολείο Α.Ε. και το Δάσκαλο σκυφτό.

Η μη κάλυψη των κενών με τους απαιτούμενους διορισμούς εκπαιδευτικών, το σοβαπό έλλειμμα της παράλληλης στήριξης, τα ανύπαρκτα ουσιαστικά μέτρα για τη λειτουργία των σχολείων με όρους υγιεινής και ασφάλειας για μαθητές και εκπαιδευτικούς, είναι οι πραγματικοί δείκτες αξιολόγησης Κυβέρνησης και Υπουργείου, αναφορικά με το υποκριτικό ενδιαφέρον τους για την παρεχόμενη δημόσια εκπαίδευση. Δεν υπάρχει άλλη διέξοδος πέρα από τη μαζική, οργανωμένη δράση.

Η συσπείρωση στον Σύλλογό μας, το δυνάμωμα του αγώνα με συλλογικές αποφάσεις και μαζική δράση είναι η πραγματική διέξοδος, ώστε η αντιδραστική αξιολόγηση να μείνει για ακόμη μια φορά στα χαρτιά!!!

Το Δ.Σ. του Συλλόγου Π.Ε.  «ο Θουκυδίδης», καλεί τους συνάδελφους σε έκτακτη γενική συνέλευση, στο 6ο Δημοτικό Σχ. Αργυρούπολης (Κυκλάδων 7) την Τρίτη 21 Σεπτεμβρίου στις 18:30

ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΜΕ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΙ ΤΗ ΖΩΗ ΠΟΥ ΜΑΣ ΑΞΙΖΕΙ!

http://syllogos-socratis.gr/wp-content/uploads/2021/09/FB_IMG_1631778372295.jpg

ΓΙΑ ΤΟ ΔΣ


Η ΠΡΟΕΔΡΟΣ                                                                     Η ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ


Έγγραφο1

 

ΑΓΓΕΛΟΝΙΔΗ ΧΡΙΣΤΙΝΑ                                                ΞΙΦΑΡΑ ΒΑΝΙΑ


 
More Articles...
ankara escort ankara escort bayan escort ankara escort bayan ankara ankara escort escort ankara