Ο καιρος
Who's Online
We have 19 guests online
Εργασιακα δικαιωματα Εκπαιδευτικων Π.Ε.
Μεταφραστης
Λεξικο νεοελληνικης
Αναζητηση στο google
Εφημερευοντα Φαρμακεια
Εφημερευοντα νοσοκομεια
Θεατρα με εκπτωση
Κρατικο Πιστοποιητικο Γλωσσομαθειας
Περισσοτερα Αρθρα .....


Κυριακή , 1 Μάη 2011

O «τραγικά» μικρός αριθμός των μεταθέσεων δημιουργεί σοβαρά προβλήματα στη λειτουργία των σχολείων και στους εκπαιδευτικούς.

Να ικανοποιηθούν όλες οι αιτήσεις απόσπασης με βάση τα λειτουργικά κενά.

Την Παρασκευή 29-4-2011 ανακοινώθηκαν οι μεταθέσεις των εκπαιδευτικών της Π.Ε. Ο αριθμός των αιτήσεων που ικανοποιήθηκε είναι ο μικρότερος από κάθε άλλη χρονιά αφού μόνο το 15,24 % των αιτήσεων που υποβλήθηκαν έγιναν αποδεκτές. Το ποσοστό αυτό στην πραγματικότητα είναι κατά πολύ μικρότερο, αν ληφθεί υπόψη ότι οι νεοδιόριστοι συνάδελφοί μας δεν είχαν καν δικαίωμα υποβολής αίτησης.

Ο «τραγικά» μικρός αριθμός των μεταθέσεων οφείλεται στο γεγονός ότι αυτές έγιναν στα οργανικά και όχι στα λειτουργικά κενά . Αν ήταν να συμβεί αυτό, τότε ποιό σκοπό εξυπηρετούσε η εγκύκλιος του Υπουργείου Παιδείας που ζητούσε από τους συναδέλφους μας «δήλωση πρόθεσης συνταξιοδότησης»;

Η εκτίμηση για τα λειτουργικά κενά που έστειλαν τα ΠΥΣΠΕ, ως τον Αύγουστο του 2011, έχει ως εξής :

Εκτίμηση ΠΥΣΠΕ

ΔΑΣΚΑΛΟΙ

2503

ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΙ

1337

ΑΓΓΛΙΚΗΣ

533

ΓΥΜΝΑΣΤΕΣ

562

ΜΟΥΣΙΚΟΙ

306

ΣΥΝΟΛΟ

5241

Οι μεταθέσεις πρέπει να γίνονται, όχι με βάση τα οργανικά κενά αλλά με βάση τα λειτουργικά. Αν αυτό συνέβαινε, θα ήταν πολλαπλάσιες.

Ο μικρός αριθμός των μεταθέσεων θα δημιουργήσει πρόβλημα και στους διορισμούς μονίμων εκπαιδευτικών , αφού σύμφωνα με το νόμο δεν μπορούν να γίνουν μόνιμοι διορισμοί σε περιοχές όπου δεν ικανοποιήθηκαν όλες οι αιτήσεις για μετάθεση.

Επίσης ,ο μικρός αριθμός μεταθέσεων, σε σχέση με την υποχρεωτική παραμονή ( τριετία –διετία ) των συναδέλφων μας, δημιουργεί μια σειρά αλυσιδωτών προβλημάτων στη λειτουργία των σχολείων αλλά και στην οικογενειακή ζωή των συναδέλφων μας και καταστάσεις άνισης και άδικης μεταχείρισης μεγάλης μερίδας εκπαιδευτικών. Έτσι εκπαιδευτικός ο οποίος δεν έχει δικαίωμα μετάθεσης (λόγω τριετίας) ή γιατί δεν πήρε μετάθεση , αδυνατεί να τοποθετηθεί σε σχολείο του τόπου κατοικίας του, θέση στην οποία κατά πάσα πιθανότητα θα τοποθετηθεί αναπληρωτής συνάδελφος με μηδενική προϋπηρεσία.

Σε μια περίοδο που οι «υψηλόμισθοι!!!» συνάδελφοί μας βλέπουν τους μισθούς τους να μειώνονται και το κόστος διαβίωσης καθημερινά να αυξάνεται, είναι καταδικασμένοι να ζουν τουλάχιστον για μια τριετία (κανείς δεν τους εξασφαλίζει ότι μετά την πάροδο της τριετίας θα μετατεθούν στην περιοχή προτίμησής τους) μακριά από τις οικογένειές τους και τον τόπο μόνιμης διαμονής τους, να επιβαρύνονται με έξοδα συντήρησης και ενοικίων, αρκετές φορές δύο κατοικιών αν πρόκειται για έγγαμους, με έξοδα μετακίνησης κτλ.. Άραγε οι μικροί μας μαθητές και η εκπαίδευση έχουν να κερδίσουν περισσότερα από έναν εκπαιδευτικό ο οποίος βρίσκεται σε απόγνωση και νιώθει εγκλωβισμένος, μακριά από την οικογένεια του , οικονομικά εξαθλιωμένο, ο οποίος δεν έχει λύσει τις βασικές ανθρώπινες ανάγκες του , χωρίς να έχει τη δυνατότητα να προγραμματίσει την προσωπική και οικογενειακή του ζωή σε βάθος χρόνου τουλάχιστον μιας πενταετίας;

Η ΠΑΣΚ εκπαιδευτικών Π.Ε. λαμβάνοντας υπόψη το γεγονός ότι :

  • · Για τα κενά που παρουσιάζονται κάθε χρόνο στα σχολεία δεν ευθύνονται οι μεταθέσεις ή οι αποσπάσεις των εκπαιδευτικών αλλά ο μικρός αριθμός διορισμών.
  • · Όταν ο εκπαιδευτικός μετατεθεί στον τόπο των «συμφερόντων του» παραμένει στο ίδιο σχολείο περίπου 6 χρόνια (αποτελέσματα έρευνας που διεξήγαγε το ΙΠΕΜ/ΔΟΕ σε συνεργασία με το Κοινωνικό Πολύκεντρο της ΑΔΕΔΥ και το ΚΕΜΕΤΕ της ΟΛΜΕ )
  • · Με βάση τον αριθμό των μεταθέσεων, που πραγματοποιήθηκαν τις τελευταίες χρονιές προκύπτει ότι ο αριθμός των μετατιθεμένων εκπαιδευτικών της Π.Ε είναι «τραγικά»  μικρός σε σχέση με το συνολικό αριθμό των εκπαιδευτικών (70.000)  
  • · Οι εκπαιδευτικοί , μετά και τις περικοπές του μνημονίου, είναι εξαθλιωμένοι οικονομικά και δεν μπορούν να ανταποκριθούν ούτε στις στοιχειώδεις ανάγκες τους.

Καλεί την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας

  • · Να συνειδητοποιήσει, έστω και την τελευταία στιγμή, ότι με τιμωρητικές διατάξεις δεν μπορεί να δημιουργηθεί το κατάλληλο παιδαγωγικό κλίμα στη σχολική μονάδα. Να επανεξετάσει το ζήτημα των μεταθέσεων και να πραγματοποιηθούν αυτές με βάση τα λειτουργικά και όχι τα οργανικά κενά.
  • · Να ικανοποιηθούν, με βάση τα λειτουργικά κενά, όλες οι αιτήσεις των συναδέλφων μας για απόσπαση .
  • · Να δοθεί και φέτος στους νεοδιόριστους εκπαιδευτικούς που διανύουν την υποχρεωτική υπηρεσία (τριετία) στην περιοχή του πρώτου διορισμού τους, το δικαίωμα υποβολής αίτησης απόσπασης. Η απόσπαση είναι δικαίωμα του εκπαιδευτικού που ασκείται για συγκεκριμένους λόγους και δεν μπορεί να υπόκειται στον περιορισμό της τριετίας.
  • · Να κάνει αποδεκτή τη βασική πρόταση των εκπαιδευτικών Ομοσπονδιών (ΔΟΕ-ΟΛΜΕ), για την κατάργηση της τριετίας στους νεοδιόριστους εκπαιδευτικούς και της διετίας στους υπόλοιπους (ν.3848/2010). Η συγκεκριμένη διάταξη πρέπει άμεσα να καταργηθεί και να αντικατασταθεί με την παροχή κινήτρων παραμονής (π.χ. μόρια), όπως έχει προτείνει ο κλάδος , αφού τίποτε δεν προσφέρει στην ποιότητα της εκπαιδευτικής διαδικασίας.

Από την Π.Α.Σ.Κ. εκπαιδευτικών Π.Ε.

 
ankara escort ankara escort bayan escort ankara escort bayan ankara ankara escort escort ankara