ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ – ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΚΠ/ΩΝ ΠΕ «Ο ΘΟΥΚΥΔΙΔΗΣ» (ΕΛΛΗΝΙΚΟ-ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗ, ΑΛΙΜΟΣ)

n

20/11/2023

n


n

Ερωτήσεις-απαντήσεις για την αξιολόγηση

n

Συναδέλφισσες/οι

n

Ανακοινώθηκε η νέα εγκύκλιος για την ατομική αξιολόγηση του έτους 2023-24. Οινεοδιόριστες/οι του Συλλόγου μας, όπως και όλων των ΣΕΠΕ και ΕΛΜΕ της χώρας, αρχίζουν να λαμβάνουν προσωπικά email από τις Δ/νσεις  Εκπαίδευσης.

n

Πιθανά τις επόμενες μέρες θα κληθούν να ανεβάσουν τα «προσόντα» τους στην πλατφόρμα, να ορίσουν  συνάντηση με την/τον αξιολογητή/τρια (σε εξωδιδακτικό χρόνο) για να καθοριστούν οι δυο διδακτικές ώρες που θα μπει για να παρακολουθήσει το μάθημά τους.

n

Την περσινή χρονιά δεκάδες χιλιάδες εκπαιδευτικοίνεοδιόριστοι/ες, μόνιμοι/ες,αναπληρωτές/τριες σε όλη την Ελλάδα υπέγραψανμαζικά Απεργία/Αποχή και μαζί με τους Συλλόγους Διδασκόντων, τους ΣυλλόγουςΠ.Ε. μπλόκαραν τις επισκέψεις των αξιολογητών στα σχολεία συμμετέχοντας όπουχρειάστηκε και στις στάσεις εργασίας που κηρύσσουν κάθε μήνα ΔΟΕ καιΠΟΣΕΕΠΕΑ και συγκεκριμενοποιεί ο Σύλλογός μας για ναχρησιμοποιεί κάθε συνάδελφος/ισσα όσες ώρες στάση εργασίας χρειάζεται.

n

Θα μας βρουν απέναντι συλλογικά, μαζικά, μαχητικά! Κανένας και καμία μόνη!

n

Βήματα για την αποτροπή της ατομικής αξιολόγησης

n

Βήμα 1ο:Δηλώνω απεργία-αποχή (εάν δεν το έχω ήδη κάνει) υπογράφοντας την αντίστοιχη δήλωση της ΔΟΕ ή της ΠΟΣΕΠΕΕΑ (για το ΕΕΠ και το ΕΒΠ) την οποία καταθέτω με αριθμό πρωτοκόλλου στα εισερχόμενα του σχολείου. Τη δήλωση τη βρίσκω εδώ.

n

Βήμα 2ο:Αν λάβω email από τον/την αξιολογητή/τρια, απαντώ:

n

1ος τρόπος απάντησης

n

«Με την παρούσα (αριθμός πρωτοκόλλου ……) δηλώνω ότι

n

συμμετέχω στην απεργία-αποχή που έχει προκηρύξει η ΔΟΕ (ή ΠΟΣΕΕΠΕΑ για ΕΒΠ – ΕΕΠ),από κάθε ενέργεια που συνδέεται με το σύστημα αξιολόγησης, το οποίο προωθείται εκ μέρους του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων και πιο συγκεκριμένα από τις διαδικασίες που προβλέπονται από τον νόμο 4823/21 και καθώς και από την Υπουργική Απόφαση 9950/ΓΔ5 ΦΕΚ 388/27-1-2023 «Ρύθμιση ειδικότερων και λεπτομερειακών θεμάτων σχετικά με την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών και των μελών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, καθώς και τη διαδικασία διενέργειάς της».

n

Ο/Η εκπαιδευτικός

n

Ονοματεπώνυμο: ………………………..…………

n

Ειδικότητα:………………………………..……………

n

Σχολείο: ……………………………………………….…

n

2ος τρόπος απάντησης

n

«Σας ενημερώνω ότι συμμετέχω στην απεργία-αποχήπου έχει κηρύξει η ΔΟΕ(ή ΠΟΣΕΕΠΕΑ για ΕΒΠ – ΕΕΠ)»

n

Ο/Η εκπαιδευτικός

n

Ονοματεπώνυμο: ………………………..…………

n

Ειδικότητα:………………………………..……………

n

Σχολείο: ……………………………………………….…

n


n

Δε γράφω τίποτα επιπλέον ως απάντηση κι εδώ σταματάει η επικοινωνία με τον/την αξιολογητή/τρια.

n
    n
  • n

    Στέλνω το μήνυμα από το μέιλ του σχολείουή το κοινοποιώ στο στο Σχολείο και στον Σύλλογο (Syllogos.pe.thoukididis@gmail.com)

    n
  • n
  • n

    Μπορώ να δηλώσω Απεργία Αποχή, όποια στιγμή το αποφασίσω.

    n
  • n
  • n

    Ακόμα και αν έχω μπει στην αξιολόγηση μπορώ να δηλώσω Απεργία – Αποχή και να διακόψωτηδιαδικασία.

    n
  • n
  • n

    Δεν μπαίνω στην ειδική πλατφόρμα αξιολόγησης. Δε συμπληρώνω τονηλεκτρονικό φάκελο. Δε δίνω στοιχεία και «πάτημα» στον αξιολογητή για ναεντείνει τις πιέσεις και να αποστέλλει προσωπικά μηνύματα για τη συνέχιση της διαδικασίας.

    n
  • n
  • n

    Ακόμα και αν το έχω ήδη μπει στην πλατφόρμα μπορώ να δηλώσω Απεργία – Αποχή ξεκινώντας από το Βήμα 1ο.

    n
  • n
n

Απαντήσεις σε ερωτήματα

n
    n
  • n

    Είναι νόμιμηη Απεργία-Αποχή και οι επαναλαμβανόμενεςστάσεις εργασίας;

    n
  • n
n

Η αποχή των εκπαιδευτικών από συγκεκριμένα καθήκοντα προβλέπεται από τις διατάξειςτου ν.1264/1982, όπως αυτές έχουν ερμηνευτεί από τα αρμόδια Δικαστήρια (όλωςενδεικτικώς Δ.Εφ. 486/1995 κ.α.) και συνιστά απολύτως νόμιμη, συνταγματικάκατοχυρωμένη μορφή συνδικαλιστικής δράσης, αναγνωριζόμενη ως μορφή απεργίαςη οποία καλύπτει τους συμμετέχοντες από κάθε πειθαρχική ευθύνη. Σας έχει αποσταλείκαι σας επισυνάπτουμε ξανά και τη σχετική γνωμοδότηση της νομικής συμβούλου της Δ.Ο.Ε.Το ίδιο ισχύει και για τις στάσεις εργασίας, που είναι μορφή απεργίας και κατακτημένοόπλο στα χέρια των εργαζομένων καθώς και συνταγματικά κατοχυρωμένο.

n
    n
  • n

    Πότε κάνουμε Απεργία – Αποχή  και πότε στάση εργασίας;

    n
  • n
n

Η απεργία – αποχή της ΔΟΕ και της ΠΟΣΕΠΕΕΑ καλύπτει σε όλες τις φάσεις τους/τις συναδέλφους από όλα τα εξωδιδακτικά καθήκοντα που σχετίζονται με την ατομικήαξιολόγηση (δηλ. μας καλύπτει να μην τα κάνουμε), όπως: από τη συνάντηση με τον/την Σύμβουλο Εκπαίδευσης, την ενημέρωση της Ψηφιακής Πλατφόρμας, τον ηλεκτρονικόφάκελο, την υποβολή έκθεσης ατομικής αυτοαξιολόγησης κλπ.

n

Όταν συμμετέχουμε στηνΑπεργία- Αποχή βρισκόμαστε στο σχολείο μας και παρέχουμε το πλήρες εκπαιδευτικό μας έργο ως συνήθως, απέχουμε μόνο από τις προαναφερθείσες διαδικασίες αξιολόγησης.

n

Στάση εργασίας δηλώνουμε ότανο/η Σύμβουλος καταφθάσει στο σχολείο μας για να μπει στηντάξη και  να παρακολουθήσει τη διδασκαλία μας. Σεοποιαδήποτε άλλη επαφή με τον αξιολογητή, μας καλύπτει η Α/Α.

n
    n
  • n

    Πώς αντιδρούμε αν ο/η Σύμβουλος παρ΄όλα αυτά έρθει στο μάθημά μας;

    n
  • n
n

Ο/Η Σύμβουλος υποχρεώνεται να ενημερώσει το σχολείο για το ραντεβού και το σχολείο να ενημερώσει τον/την υπό αξιολόγηση εκπαιδευτικό για την επικείμενη επίσκεψη. ΤοΔ.Σ. του «Θουκυδίδη», αν ενημερωθούμε, θα προσαρμόσουμε την 3ωρη στάση εργασίας της ΔΟΕ στις ώρες που χρειάζεται ο/η εκπαιδευτικός.

n
    n
  • n

    Τι θα κάνουμε με τα παιδιά και ιδιαίτερα με τα νήπια τις ώρες της στάσης εργασίας;

    n
  • n
n

Στο Δημοτικό, αν χρειαστεί, θα τα κρατήσουν άλλοι συνάδελφοι. Στο Νηπιαγωγείο θα τα κρατήσουμε στο προαύλιο και θα δηλώσουμε στάση εργασίας.

n
    n
  • n

    Έχουμε μόνο δύο φορές δικαίωμα να αρνηθούμε την ατομική αξιολόγηση; Στην συνέχειαυπάρχει περίπτωση να κριθούμε ανεπαρκείς και να απολυθούμε;

    n
  • n
n

Η συμμετοχή στην Απεργία-Αποχή, δε συνεπάγεται αρνητική αξιολόγηση. Ο/ΗΣύμβουλος, θα σημειώσει ότι δεν πραγματοποιήθηκε αξιολόγηση λόγω συμμετοχής στην Απεργία-Αποχή, όχι ότι ο/η αξιολογούμενος/η έλαβε αρνητική αξιολόγηση.

n

Ο Δημοσιοϋπαλληλικός Κώδικας αναφέρεται στην περίπτωση που πραγματοποιηθεί η Αξιολόγηση και το αποτέλεσμά της είναι αρνητικό. Είναι δύο τελείως διαφορετικά πράγματα.

n
    n
  • n

    Να κάνουμε τη διαδικασία, παρά τις αντιρρήσεις μας, ώστε να μονιμοποιηθούμε και να ξεμπερδεύουμε; Αρκετά μείναμε σαν αναπληρωτές/αναπληρώτριες και δόκιμες/οι.

    n
  • n
n

Δυστυχώς, δεν είναι έτσι γιατί και να ολοκληρωθεί η Α΄ φάση (Α1) δε θα εκδοθούν οι διαπιστωτικές πράξεις μονιμοποίησης. Χρειάζεται να ολοκληρωθεί η διαδικασία (Α2 και Β).Πρόκειται συνεπώς για κοροϊδία και ξεκάθαρο εκβιασμό.

n

Η υλοποίηση των αντιεκπαιδευτικών σχεδιασμών δε θα έχει σαν αποτέλεσμα να γίνουν μόνιμοι οι

n

δόκιμοι, αλλά να γίνουμε τελικά όλοι, δόκιμοι, εις το διηνεκές γιατί η διαδικασίαθα επαναλαμβάνεται κάθε 2 και 4 χρόνια αντίστοιχα!

n

Κανείς λοιπόν να μην παραπλανηθεί απότα ωραία λόγια και τις υποσχέσεις του ΥΠΑΙΘ «έλα μωρέ, τυπικό είναι, να τελειώνουμε». Αν υλοποιηθούν αυτά τα σχέδια, τότε θα αρχίσουν άλλες πιέσεις «μα καλά, είναι δυνατόν να είναι όλοι άριστοι;»Τελικά αν περάσει η αξιολόγηση δε θα υπάρχει μονιμότητα για κανέναν εκπαιδευτικό, έχει αποδειχτεί στις χώρες που εφαρμόστηκε.

n
    n
  • n

    Αν συμμετέχουμε στην Απεργία – Αποχή και στις στάσεις και δεν αξιολογηθούμε μπορεί να μας γίνει παρακράτηση μισθού ή να μην πάρούμε ΜΚ;

    n
  • n
n

Παρακράτηση μισθού θα γίνει μόνο σε όσους/ες χρειαστεί να κάνουν στάση εργασίας.Παρακράτηση μισθού στην Απεργία – Αποχή δεν μπορεί να γίνει γιατί ο/η συνάδελφος είναι στο σχολείο και εργάζεται κανονικά,απέχει μόνο από τις διαδικασίες της αξιολόγησης.  Τα ΜΚ μας τα παίρνουμεκανονικά, όταν συμπληρώνουμε τα αντίστοιχα χρόνια, δεν μπορεί κανείς να μας ταστερήσει.

n
    n
  • n

    Η πλειοψηφία του Συλλόγου Διδασκόντων δεν κάνει απεργία-αποχή. Έχουμε τοδικαίωμα να δηλώσουμε απεργία-αποχή;

    n
  • n
n

Ακόμα και ένας/μία συνάδελφος μπορεί να δηλώσει Απεργία – Αποχή, όπως ακριβώς και απεργία.

n

Δεν υπέγραψα έγκαιρα τη δήλωση απεργίας-αποχής και τώρα έχει πρωτοκολληθεί από τους υπόλοιπους/ες.

n

Μπορούμε να υπογράψομε οποιαδήποτε στιγμή τη δήλωση απεργίας-αποχής και ναπρωτοκολληθεί με την ημερομηνία της ημέρας που υπογράψαμε.

n
    n
  • n

    Θα μπούμε στο στόχαστρο, όταν τελικά περάσει η αξιολόγηση;

    n
  • n
n

Με τη δύναμη του συλλογικού αγώνα μας, έχουμε καταφέρει να ρίξουμε στοκενό τόσες και τόσες προσπάθειες να περάσει η αξιολόγηση. Η συνδικαλιστική δράση δεν αποτελεί κριτήριο αξιολόγησης, ούτε καν τυπικά με βάση την σχετική Υπουργική Απόφαση. Κάτι τέτοιο, θα ισοδυναμούσε με τυπική παραβίαση τουσυνταγματικού δικαιώματος της Απεργίας. Με το ίδιο σκεπτικό, στην επόμενη φάσηαξιολόγησης, ένας/μία εκπαιδευτικός θα μπορεί να αξιολογηθεί αρνητικά, επειδή πήρε μέρος ακόμα και σε μία 24ωρη Απεργία! Το δικαίωμά μας να αγωνιζόμαστε και η ελεύθερησυνδικαλιστική δράση είναι κατακτημένα με σκληρούς αγώνες και δε θα επιτρέψουμε σε κανέναν να τα αμφισβητήσει ή να τα απαξιώσει!

n

ΣΥΣΠΕΙΡΩΝΟΜΑΣΤΕ ΣΤΟΝ ΣΥΛΛΟΓΟ ΜΑΣ

n

ΥΠΕΡΑΣΠΙΖΟΜΑΣΤΕ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΣΧΟΛΕΙΟ

n

Η ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΔΕ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ!

n

 

n

ΤΟ ΔΣ Έγγραφο1

]]>

Related Post

ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ

n n n n n n ΣΥΛΛΟΓΟΣΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Π.Ε n ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗΣ-ΑΛΙΜΟΥ-ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ«ΟΘΟΥΚΥΔΙΔΗΣ»Κυκλάδων 7, Αργυρούπολη n Πληροφ.: Χριστίνα Αγγελονίδη (2109922610/6945385686) n ΝικολαΐδουΕιρήνη(2109610234/6976879362)email: syllogos.pe.thoukididis@gmail.com n n n n Αργυρούπολη, 18/1/2024Αρ. Πρωτ.: 194 n Προς  τα

ΙΔΙΩΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΠΑΙΔΟΟΓΚΟΛΟΓΙΚΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ «Η ΑΓΙΑ ΣΟΦΙΑ»ΙΔΙΩΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΠΑΙΔΟΟΓΚΟΛΟΓΙΚΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ «Η ΑΓΙΑ ΣΟΦΙΑ»

n n n n n n ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Π.Ε ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗΣ – ΑΛΙΜΟΥ- ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ«ΟΘΟΥΚΥΔΙΔΗΣ»Κυκλάδων 7, Αργυρούπολη n Πληροφ.:Χριστίνα-Αγγελονίδη (2109922610/6945385686) n Παπαδοπούλου Φρόσω  (2109917595/6936162126)email: syllogos.pe.thoukididis@gmail.com n n n Αργ/ρούπολη, 2/3/2023Αρ. Πρωτ.: 122 n