Σύλλογος Εκπαιδευτικών Π.Ε. Αργυρούπολης – Αλίμου – Ελληνικού "Ο Θουκυδίδης" frontpage ΟΙ ΝΕΟΔΙΟΡΙΣΤΟΙ/ΕΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ/ΕΣ Β’ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ

ΟΙ ΝΕΟΔΙΟΡΙΣΤΟΙ/ΕΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ/ΕΣ Β’ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ

n

n n n n n n n n
n

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Π.Ε ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗΣ – ΑΛΙΜΟΥ- ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ«ΟΘΟΥΚΥΔΙΔΗΣ»
Κυκλάδων 7, Αργυρούπολη

n

Πληροφ.: Χριστίνα Αγγελονίδη (2109922610/6945385686)

n

Παπαδοπούλου Φρόσω  (2109917595/6936162126)
email: syllogos.pe.thoukididis@gmail.com

n
n

Αργ/υρούπολη, 19/2/2023
Αρ. Πρωτ.: 117

n

Προς τα μέλη του Συλλόγου

n
n
n

Οι νεοδιόριστοι/ες δεν είναι εργαζόμενοι/ες Β’ κατηγορίας!

n

Ουσιαστικές επιμορφώσεις

n

και όχι fast-trak «παραμορφώσεις» και φιέστες κοροϊδίας!

n


n

Συναδέλφισσες, -οι

n

Μεγάλη είναι η αναστάτωση και η αγανάκτηση χιλιάδων νεοδιόριστων συναδέλφων που αυτές τις ημέρες λαμβάνουν μέιλ οποιαδήποτε ώρα της ημέρας… και της νύχτας (!) από τους επιμορφωτές του ΙΕΠ για τον προγραμματισμό του Προγράμματος Εισαγωγικής Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών και ΕΕΠ-ΕΒΠ που διοργανώνει το ΙΕΠ στα πλαίσια προγράμματος του ΕΣΠΑ.

n

Η κατάσταση που έχει δημιουργηθεί με τη διαδικασία οργάνωσης και ενημέρωσης των εκπαιδευτικών, αλλά και το περιεχόμενό της, θα μπορούσε να χαρακτηριστεί γελοία, αν δεν ήταν εξοργιστική…

n

Κατ’ αρχάς σημειώνουμε:

n
    n
  • n

    Η διαδικασία δεν έχει καμία σχέση με τη μονιμοποίηση των νεοδιορίστων, ούτε με την «ατομική αξιολόγηση», όπως κάποιοι καλοθελητές διαδίδουν.

    n
  • n
  • n

    Η διαδικασία δεν έχει καμία σχέση ούτε, βέβαια, με την απόδοση ΜΚ και τον μισθό.

    n
  • n
n

Αφορά την υποχρεωτική παρακολούθηση, προκειμένου ο εκπαιδευτικός να έχει στον υπηρεσιακό του βίο τη δυνανότητα υπηρεσιακής εξέλιξης, πέρα από τον εισαγωγικό βαθμό, δηλαδή να γίνει, εάν το επιθυμεί, στέλεχος εκπαίδευσης.

n
    n
  • n

    Η περίπτωση κάποιος να μη συμμετέχει δεν επιφέρει κάποια ποινή.

    n
  • n
n

Μεταθέτει τον χρόνο παρακολούθησης για άλλη στιγμή.

n

Συναδέλφισσες, -οι

n

Δε φτάνει που η Κυβέρνηση έχει καταστήσει τους νεοδιορίστους κυριολεκτικά «ομήρους» και αρνείται να προχωρήσει στη μονιμοποίησή τους, δε φτάνει που επιχειρεί να τους χρησιμοποιήσει με ανήθικο τρόπο, για να περάσει τα αντιπαιδαγωγικά και αντιεκπαιδευτικά σχέδιά της μέσω της λεγόμενης «ατομικής αξιολόγησης», νομίζει ότι θα τους μετατρέψει και σε άβουλους πειθήνιους εργαζόμενους χωρίς δικαιώματα. Ότι θα είναι διαθέσιμοι όποτε και όπως θέλουν. Τους δηλώνουμε καθαρά, τα σχέδιά σας δε θα περάσουν Στα σχολεία μας δεν υπάρχουν εργαζόμενοι β΄ κατηγορίας, χωρίς δικαιώματα. Δεν αντέχουμε άλλη «αναβάθμιση και βελτίωση».

n

Οι χιλιάδες νεοδιόριστοι εκπαιδευτικοί, έχουν δώσει έναν τεράστιο αγώνα όλα τα προηγούμενα χρόνια, για να δουλέψουν και να στηρίξουν το δημόσιο σχολείο, με προσωπικό και οικονομικό κόστος, εξαιτίας των νόμων όλων των Κυβερνήσεων, δουλεύοντας σε κάθε γωνιά της χώρας. Τώρα υποχρεώνονται να γίνουν ξανά «μπαλάκι» στα χέρια του ΙΕΠ και του Υπουργείου. Να προσαρμόσουν τις ζωές και τις υποχρεώσεις τους μέσα στη μέση της χρονιάς. Και όλα αυτά για να παρακολουθήσουν -αν και εκπαιδευτικοί της τάξης και της καθημερινής προσπάθειας για χρόνια στα σχολεία- τηλε-ενημερώσεις και τηλε-διαλέξεις αμφιβόλου χρησιμότητας και ποιότητας, πολλές από τις οποίες δεν έχουν να συμβάλλουν σε τίποτα στην καθημερινή μαθησιακή διαδικασία και στις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν στις τάξεις.

n

Προγραμματισμός άρπα-κόλλα, τροποποιήσεις-παρατάσεις στα ΦΕΚ λόγω αργοπορίας, απλά για να «ολοκληρωθεί» η επιμόρφωση στα χρονικά όρια του ΕΣΠΑ, μέχρι το τέλος του έτους και να θεωρηθεί ότι πραγματοποιήθηκε… Μηνύματα στα viber, στα μέιλ και αποστολή προγραμμάτων που «υποχρεώνουν» τους επιμορφούμενους/ες να παρακολουθήσουν τις συνεδρίες εκτός διδακτικού και εργασιακού ωραρίου, Σαββατοκύριακα, σε ημέρες αργίας, την Καθαρά Δευτέρα,τη Μεγάλη Εβδομάδα κ.ο.κ. Μάλιστα ορισμένοι επιμορφωτές έχουν ξεπεράσει εντελώς τα όρια, φτιάχνουν ομάδες viber με τους επιμορφούμενους/ες -χωρίς καμία συγκατάθεση-, στέλνουν μηνύματα σε άσχετες ώρες, λες και απευθύνονται σε φίλους τους!

n

Κάποιοι, συγκαλούν μέσα στο Σαββατοκύριακο πρόβες συναντήσεων με τους/τις επιμορφούμενους/ες, τους αναθέτουν ύλη προς μελέτη για το πρώτο μάθημα και τους/τις καλούν να έχουν μόνιμα ανοιχτές κάμερες, για να ελέγχουν την παρουσία τους!

n

Τους ενημέρωσαν ότι υποχρεούνται σε εργασίες και διάφορες εξεταστικές διαδικασίες με τις οποίες θα κριθούν αν παρακολούθησαν επιτυχώς την επιμόρφωση. Και απευθύνονται σε συναδέλφισσες και συναδέλφους μας που ήδη εργάζονται ως αναπληρωτές/τριες και ως νεοδιόριστοι/ες, και οι οποίοι/ες μπορεί να εργάζονται και περισσότερα χρόνια από τους ίδιους τους/τις επιμορφωτές/τριες τους.

n

Το πρόβλημα μας αφορά όλες και όλους! Δεν είναι μεμονωμένο και τυχαίο περιστατικό αλλά εικόνα του δυστοπικού παρόντος και του ακόμη πιο δυστοπικού μέλλοντος που ετοιμάζουν για όλες και όλους.

n

Αυτή η κατάσταση δεν πάει άλλο!!

n

Εδώ και τώρα απαιτούμε:

n
    n
  • n

    Να αποσυρθεί η υπουργική απόφαση 143616/Ε3/2022 για την εισαγωγική επιμόρφωση

    n
  • n
  • n

    Οι επιμορφώσεις των εκπαιδευτικών να γίνονται περιοδικά, λαμβάνοντας υπόψη τα σύγχρονα προβλήματα και τις ανάγκες της εκπαιδευτικής πράξης, με απαλλαγή από τα διδακτικά καθήκοντα.

    n
  • n
  • n

    Η συγκεκριμένη επιμόρφωση να γίνει δια ζώσης και εντός του εργασιακού ωραρίου των εκπαιδευτικών. Διαφορετικά να πραγματοποιηθεί στο τέλος της σχολικής χρονιάς ή στην αρχή της επόμενης. καθήκοντα (π.χ. μεταξύ 15-21 Ιουνίου, 1-10 Σεπτεμβρίου), με την επιστημονική ευθύνη των Πανεπιστημιακών ιδρυμάτων

    n
  • n
  • n

    Να απαλλαγούν από τη συγκεκριμένη επιμόρφωση όσοι έχουν παρακολουθήσει παλαιότερα αντίστοιχη με την ίδια θεματική.

    n
  • n
  • n

    Η ενημέρωση των εκπαιδευτικών να γίνεται έγκαιρα μέσω της υπηρεσιακής οδού. Να σταματήσει εδώ και τώρα η βάναυση παραβίαση του εργασιακού ωραρίου, οι συνεχείς οχλήσεις και πιέσεις, η παραπληροφόρηση και οι ηθικοί εκβιασμοί προς τους συναδέλφους και τις συναδέλφισσες.

    n
  • n
n

 

n

Γενικότερα: Επαναλειτουργία της διετούς μετεκπαίδευσης (διδασκαλείων) με νέο πλαίσιο (αυτόνομες μονάδες στο πλαίσιο της λειτουργίας των Παιδαγωγικών Τμημάτων των Πανεπιστημίων) και απαλλαγή από τα διδακτικά καθήκοντα για όλους/όλες τους/τις εκπαιδευτικούς της Π.Ε. (δασκάλους/ες–νηπιαγωγούς–ειδικότητες).

n

 

n

ΓΙΑ ΤΟ ΔΣ

n

Η ΠΡΟΕΔΡΟΣ                                                                  Η ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

n

ΑΓΓΕΛΟΝΙΔΗ ΧΡΙΣΤΙΝΑ                                       ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ     ΦΡΟΣΩ

n

 

n

Έγγραφο1

]]>

Related Post

ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΜΕ ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΩΡΕΑΝ ΠΑΙΔΕΙΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ – ΠΤΥΧΙΑ ΜΕ ΑΞΙΑ – ΔΟΥΛΕΙΑ ΜΕ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ!ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΜΕ ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΩΡΕΑΝ ΠΑΙΔΕΙΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ – ΠΤΥΧΙΑ ΜΕ ΑΞΙΑ – ΔΟΥΛΕΙΑ ΜΕ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ!

n n n n n n n ΣΥΛΛΟΓΟΣΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Π.Ε n ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗΣ-ΑΛΙΜΟΥ-ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ«ΟΘΟΥΚΥΔΙΔΗΣ»Κυκλάδων 7, Αργυρούπολη n Πληροφ.: Χριστίνα Αγγελονίδη (2109922610/6945385686) n ΝικολαΐδουΕιρήνη(2109610234/6976879362)email: syllogos.pe.thoukididis@gmail.com n n n n Αργυρούπολη, 23/1/2024Αρ. Πρωτ.: 195 n Προς 

ΑΤΟΜΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ-ΤΟΙΧΟ ΣΤΟΥΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΤΕΣΑΤΟΜΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ-ΤΟΙΧΟ ΣΤΟΥΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΤΕΣ

n n n n n n n ΣΥΛΛΟΓΟΣΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Π.Ε n ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗΣ-ΑΛΙΜΟΥ-ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ«ΟΘΟΥΚΥΔΙΔΗΣ»Κυκλάδων 7, Αργυρούπολη n Πληροφ.: Χριστίνα Αγγελονίδη (2109922610/6945385686) n ΠαπαδοπούλουΦρόσω(2109917595/6936162126)email: syllogos.pe.thoukididis@gmail.com n n n n Αργυρούπολη, 16/10/2023Αρ. Πρωτ.: 174 n Προς