Είναι απαράδεκτο, η επιστημονική και παιδαγωγική αναβάθμιση των γνώσεων των εκπαιδευτικών που, επί ενενήντα χρόνια, εξασφαλίζεται με τη φοίτησή τους στη διετή μετεκπαίδευση να αντιμετωπίζεται ως μια ξεπερασμένη και ανάξια προβληματισμού διαδικασία.
Είναι αδιανόητο, ιδιαίτερα σήμερα που η χώρα μας βρίσκεται στη δίνη μιας μεγάλης οικονομικής κρίσης, αντί να επενδύουμε στην εκπαίδευση, να την αποδυναμώνουμε στο βωμό της εξοικονόμησης πόρων.
Υπάρχουν, σίγουρα, προβλήματα και αδυναμίες στη λειτουργία και στο πρόγραμμα σπουδών της μετεκπαίδευσης, όπως έγκαιρα είχαμε επισημάνει, όμως είναι ο μοναδικός θεσμός, χάρη στον οποίο οι εκπαιδευτικοί της Π.Ε. έχουν τη δυνατότητα να επανασυνδέονται με τις εξελίξεις στην εκπαιδευτική επιστήμη και τις καινοτομίες στο χώρο της διδακτικής, αλλά και να ανατροφοδοτούν τα παιδαγωγικά τμήματα με την εμπειρία της σχολικής καθημερινότητας που μεταφέρουν από τους μαθητές τους.
Το Υπουργείο Παιδείας, αν πραγματικά έχει την πρόθεση να αναβαθμίσει το θεσμό της μετεκπαίδευσης, μπορεί να υιοθετήσει τις προτάσεις που επανειλημμένα έχει καταθέσει η ΔΟΕ με στόχο την αναβάθμιση της, ώστε να ανταποκρίνεται στις πραγματικές ανάγκες των εκπαιδευτικών, διατηρώντας ταυτόχρονα και τον ακαδημαϊκό και ανεξάρτητο χαρακτήρα της, αλλά και την πρόταση της συνόδου των Προέδρων και Κοσμητόρων των παιδαγωγικών τμημάτων για τα Διδασκαλεία (5/2/2011) όπου καθαρά ζητήθηκε η διατήρηση της μετεκπαίδευσης με αναβάθμιση των προγραμμάτων σπουδών και διεύρυνση του ρόλου της, έτσι ώστε να καλύπτονται και άλλες εκπαιδευτικές ανάγκες.
Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. δηλώνει ότι:
Last Updated (Wednesday, 16 February 2011 21:56)