ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Π.Ε ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗΣ - ΑΛΙΜΟΥ- ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ «Ο ΘΟΥΚΥΔΙΔΗΣ» ΠΛΗΡΟΦ: ΚαμαρινούΚυριακή(2109813942,6976404853) Αγγελονίδη Χριστίνα(2109922610,6945385686)
|
Αργυρούπολη, 6-12 - 2012
1.Μέλη Συλλόγου, 2.ΔΟΕ
|
ΨΗΦΙΣΜΑ Γενικής Συνέλλευσης του Συλλόγου, στις 29/11/ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ (επικαιροποίηση θέσεων)
Στόχος της κυβέρνησης, Ε.Ε.-ΔΝΤ είναι να γίνουν 150 χιλιάδες απολύσεις στο Δημόσιο μέχρι το 2015, 15 χιλιάδες απολύσεις μέσα στο 2012. Η αξιολόγησή τους είναι ο φερετζές του ταξικού σχολείου και των απολύσεων.
Με την αξιολόγηση σχολείων και εκπαιδευτικών στοχεύουν στην κατηγοριοποίηση των σχολείων και στη λειτουργία τους με ιδιωτικοοικονομικά κριτήρια, που επιβάλλουν ΟΟΣΑ και ΕΕ., στην υπηρεσιακή και μισθολογική καθήλωση των εκπαιδευτικών και στο πιάσιμο του στόχου των απολύσεων.
Προβάλλουν την ιδέα της αυτοαξιολόγησης της σχολικής μονάδας για να κάμψουν τις αντιστάσεις των εκπαιδευτικών και να πείσουν ότι το όλο εγχείρημα συνδέεται με την βελτίωση της παρεχόμενης εκπαίδευσης. Οι πραγματικοί τους στόχοι φαίνονται στα έντυπα αυτοαξιολόγησης: η κατηγοριοποίηση σχολείων, η χρηματοδότηση ανάλογα με τους δείκτες αξιολόγησης, το κλείσιμο σχολικών μονάδων και η εισαγωγή χορηγών. Αντίστοιχη είναι και η διαδικασία της δικής μας αυτοαξιολόγησης που αποτελεί σύνδεση του μισθού-αξιολόγησης και απολύσεις.
Πρέπει να σημάνει συναγερμός. Να μην περάσει η αυτοαξιολόγηση και αξιολόγηση σχολικών μονάδων και εκπαιδευτικών. Να ματαιώσουμε τις «επιμορφώσεις».
Καμία αυταπάτη δεν έχουμε για το ρόλο της ΔΟΕ. Ο γραφειοκρατικός, κυβερνητικός και κρατικοδίαιτος συνδικαλισμός προχωρά ένα βήμα παραπέρα : προτείνει ΚΑΙ τρόπους στο Υπουργείο για να γίνει πιο εύκολα αποδεκτή η αξιολόγηση από τους εκπαιδευτικούς, θέτοντας τις «προϋποθέσεις επιτυχίας» για την αποδοχή της αξιολόγησης από τη βάση των εκπαιδευτικών. Στην ανακοίνωσή τους υποδεικνύουν την αναγκαιότητα ενός κλίματος συναίνεσης και αποδοχής της αξιολόγησης «τόσο από την πλευρά των αξιολογητών, όσο και των αξιολογούμενων» (5/3/2012). Δηλαδή, όχι μόνο συμπράττουν με τους διαχρονικούς στόχους κυβερνήσεων, Ε.Ε και ΟΟΣΑ για την αξιολόγηση σχολείων και εκπαιδευτικών, αλλά κόπτονται να εξασφαλίσουν τρόπους ώστε αυτή να έχει την αποδοχή των εκπαιδευτικών, να εφαρμοστεί και να πετύχει.