Αποφάσεις Συλλόγου
ΔΕΥΤΕΡΑ 18 ΑΠΡΙΛΙΟΥ στις 11:00 π. μ. ΥΠΑΙΘ Στηρίζουμε το αίτημα των νεοδιόριστων συναδέλφων μας Να μειωθεί τώρα ο χρόνος της υποχρεωτικής παραμονής στην οργανική θέση από δύο σε ένα χρόνο, ώστε να κατοχυρώνουν δικαίωμα μετάθεσης
Το ΔΣ του Συλλόγου Εκπ/κών Π. Ε. «Ο ΘΟΥΚΥΔΙΔΗΣ» ανταποκρινόμενο στο αίτημα νεοδιόριστων συναδέλφων εκπαιδευτικών, αποφάσισε στην πρόσφατη συνεδρίαση: ✔ Στηρίζουμε και προσυπογράφουμε το ΔΙΚΑΙΟ αίτημα των νεοδιόριστων εκπαιδευτικών συναδέλφων για υπηρέτηση μόνο για ένα χρόνο της οργανικής θέσης των νεοδιόριστων εκπαιδευτικών και όχι δύο χρόνια ώστε να έχουν το δικαίωμα μετάθεσης. Οι νεοδιόριστοι εκπαιδευτικοί υποφέρουν έντονα από το κύμα της ακρίβειας που σαρώνει τη χώρα και αποτελεί αναγκαιότητα η μείωση της υπηρέτησης της οργανικής στον έναν χρόνο, όπως ίσχυε τα προηγούμενα χρόνια. Το αίτημα αυτό αποτελεί άλλωστε πάγια θέση του Συλλόγου μας! Η πολιτική ηγεσία του ΥΠΑΙΘ απορρίπτει το αίτημα που στηρίξαμε όλοι οι εκπαιδευτικοί από την πρώτη στιγμή και κωφεύει στο λογικό και δίκαιο αυτό αίτημά μας. ✔ Καλούμε τη Δ. Ο. Ε. και τους Συλλόγους Εκπ/κών Π. Ε. όλης της χώρας να κλιμακώσουμε τον αγώνα μας για τη διεκδίκηση του παραπάνω αιτήματος με κινητοποίηση στο ΥΠΑΙΘ. Στηρίζουμε – συμμετέχουμε και καλούμε στην κινητοποίηση – συγκέντρωση διαμαρτυρίας των νεοδιόριστων εκπαιδευτικών τη ΔΕΥΤΕΡΑ 18 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2022 στις 11:00 π. μ. στο ΥΠΑΙΘ.
ΓΙΑ ΤΟ Δ.Σ. Η ΠΡΟΕΔΡΟΣ Η ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΑΓΓΕΛΟΝΙΔΗ ΠΟΛΥ ΣΥΡΙΓΓΑ |
ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ ΣΕ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΧΡΕΩΚΟΠΙΑΣ ΚΑΙ ΣΧΟΛΕΙΑ ΠΟΥ ΣΤΕΝΑΖΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΥΠΟΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ ΑΝΑΖΗΤΟΥΝ ΧΟΡΗΓΟΥΣ. ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΡΟΥΜΕ! Είναι γνωστή η χρόνια υποχρηματοδότηση των σχολικών επιτροπών από όλες τις κυβερνήσεις, με τους προϋπολογισμούς κυρίως από το 2011 και έπειτα να έχουν μειωθεί περίπου στο 40% και να διατηρούνται μειωμένοι έως και σήμερα. Η κατάσταση στα σχολεία τα τελευταία χρόνια έχει φτάσει στο απροχώρητο, διευθυντές και σύλλογοι διδασκόντων προσπαθούν να «βγάλουν και απ τη μύγα ξύγκι» όπως λέει ο λαός μας, προσπαθώντας να καλύψουν τις αυξημένες λειτουργικές ανάγκες των σχολείων, καθώς ο εξοπλισμός (παιδαγωγικός, ηλεκτρονικός κ.τ.λ.) είναι πεπαλαιωμένος και σε αρκετές περιπτώσεις ανύπαρκτος. Επίσης μια σειρά από έξοδα συντήρησης των «γερασμένων» πλέον σχολικών κτιρίων βαραίνουν το ταμείο της σχολικής επιτροπής, καθώς οι δήμοι που έχουν πλέον την αποκλειστική ευθύνη για τη συντήρησή τους, είτε αδυνατούν να το κάνουν καθώς ούτε οι δικοί τους προϋπολογισμοί έχουν γλιτώσει από τη υποχρηματοδότηση είτε δεν αξιοποιούν τα ελάχιστα κονδύλια που τους διατίθενται για την συντήρηση των κτιρίων (ΣΑΤΑ σχολικών κτιρίων). Σαν να μην έφταναν τα παραπάνω η ενεργειακή φτώχεια που μας έχουν καταδικάσει οι πολιτικές όλων των κυβερνήσεων, αφού η ενέργεια αποτελεί ακριβοπληρωμένο εμπόρευμα και με τους ανταγωνισμούς στην περιοχή(πόλεμος Ουκρανία κ.α.), να έχουν απογειώσει τις τιμές του φυσικού αερίου και του πετρελαίου, στεγνώνοντας τα ταμεία των σχολικών επιτροπών και δημιουργώντας μεγάλα χρέη. Αν τώρα προσθέσουμε τις χαμηλές θερμοκρασίες που συνεχίζονται, η κατάσταση, πραγματικά, είναι στο μη παρέκει. Αυτό είναι το κατά τα άλλα αξιολογημένο σχολείο τους!! Σχολεία επιχείρηση και οι γονείς πελάτες; Ευχαριστούμε δε θα πάρουμε! Το ΥΠΑΙΘ για να αντιμετωπίσει το πρόβλημα το μεταθέτει στα ίδια τα σχολεία, τους γονείς και τους εκπαιδευτικούς. Δίνει ώθηση στην εμπορική αξιοποίηση των σχολικών κτιρίων, που έχει θεσμοθετήσει με τον νόμο 4823/2021 περί δήθεν αναβάθμισης του σχολείου. Σε πρόσφατο έγγραφό του τις σχολικές μονάδες το υπουργείο αναφέρει ότι με τον νέο νόμο «είναι δυνατόν με απόφαση του Σχολικού Συμβουλίου, η οποία γνωστοποιείται στον οικείο Δήμο, να διοργανώνονται και να υλοποιούνται από τη σχολική μονάδα, μετά το πέρας του ωρολογίου διδακτικού προγράμματος και τη λήξη του ολοημέρου σχολείου, με ή χωρίς συνεργασία με τρίτους φορείς, εκδηλώσεις, προγράμματα και συνέδρια που απευθύνονται στην εκπαιδευτική κοινότητα (…) Τυχόν έσοδα από τις εκδηλώσεις αυτές εισπράττονται από την αρμόδια σχολική επιτροπή και αποδίδονται στη σχολική μονάδα μέσω αυτής». Το υπουργείο «κλείνει το μάτι» στα σχολεία να βγουν παγανιά για την εμπορική αξιοποίηση των κτιρίων τους, αναζητώντας έσοδα από πάσης φύσεως εκδηλώσεις, συνέδρια κ.λπ. Είναι πραγματικά εξοργιστικό σήμερα, εν έτει 2022, με την επιστήμη και την τεχνική να καταγράφουν ασύλληπτη πρόοδο, με τα επιτεύγματά τους να διαμορφώνουν προϋποθέσεις ολόπλευρης ικανοποίησης των διευρυμένων λαϊκών αναγκών, να υπάρχουν σχολεία που επιλέγουν αν θα λειτουργήσει ή όχι η θέρμανση, νοικοκυριά που κρυώνουν το χειμώνα, άνθρωποι που πεθαίνουν από το κρύο, οικογένειες που επιλέγουν ανάμεσα στο να ανάψουν την ηλεκτρική κουζίνα, το καλοριφέρ ή το θερμοσίφωνο. Ο λαός δεν μπορεί να περιμένει να ζεσταθεί ελπίζοντας απλά σε κάποιες εκπτώσεις, ή τοποθετώντας τις ελπίδες του στην ίδια πολιτική που «θεριεύει» την ενεργειακή φτώχεια. Καλούμε την κυβέρνηση και το ΥΠΑΙΘ εδώ και τώρα να ικανοποιήσει τα πάγια αιτήματα των Συλλόγων και των ΕΛΜΕ, των Συλλόγων Γονέων και των μαθητών.
Καλούμε τα Δ.Σ. ΔΟΕ και ΟΛΜΕ να αναλάβουν τις ευθύνες τους για την αγωνιστική διεκδίκηση των προβλημάτων που βασανίζουν καθημερινά τα σχολεία. Κάθε αδράνεια, κάθε στάση αναμονής είναι αδικαιολόγητη.Παίρνουμε την υπόθεση στα χέρια μας! ΓΙΑ ΤΟ Δ.Σ. Η ΠΡΟΕΔΡΟΣ Η ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΑΓΓΕΛΟΝΙΔΗ ΠΟΛΥ ΣΥΡΙΓΓΑ ΚΑΤΩ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΑΙΝΤΟΥ ΚΑΜΑΡΑ Καταγγέλλουμε την απόφαση του Υπουργείου Μετανάστευσης και Ασύλου να μην κάνει δεκτή την αίτηση Ασύλου (παροχής καθεστώτος Διεθνούς Προστασίας) του μαθητή μας Σαϊντού Καμαρά, της Γ΄ τάξης του 1ου ΓΕΛ Αγ. Δημητρίου. Ο Σαϊντού, θύμα διακρίσεων και ακραίας φτώχειας στη χώρα του, τη Γουινέα, στα δεκαπέντε του, αποτόλμησε μόνος, χωρίς συγγενείς ή στηρίγματα στο εξωτερικό, το μεγάλο ταξίδι φυγής που τον έφερε ως τη χώρα μας, ταξίδι που δεν θα αναλάμβανε τη διακινδύνευσή του αν δεν βρισκόταν σε συνθήκες απόγνωσης, όπως ακριβώς ισχύει για όλους τους πρόσφυγες – μετανάστες από τις χώρες της Αφρικής ή της Ασίας και όχι μόνο. Ο Σαϊντού φοιτά για τρίτη χρονιά στο σχολείο, έχει καταφέρει να περάσει την Α και τη Β Λυκείου και πλέον ετοιμάζεται να αποφοιτήσει, έχοντας βιώσει τρομερές δυσκολίες και κινδύνους στη ζωή του χωρίς καμιά δική του ευθύνη, όπως κάθε πρόσφυγας. Όμως, με την ενηλικίωση του παιδιού αυτού εκδόθηκε πρωτόδικα η απορριπτική απόφαση της Υπηρεσίας Ασύλου του Υπουργείου Μετανάστευσης και Ασύλου. Δηλαδή, η αρμόδια Αρχή αρνήθηκε να αποδώσει στον Σαϊντού την ιδιότητα του πρόσφυγα. Εντός των ημερών αναμένεται και η απόφαση σε δεύτερο βαθμό. Με ταχείες διαδικασίες, ο Σαϊντού κινδυνεύει να βρεθεί κρατούμενος, για τελείως απροσδιόριστο διάστημα, σε «προαναχωρησιακό κέντρο κράτησης», δηλαδή φυλακισμένος υπό απάνθρωπες συνθήκες, μέχρι να τον ξαποστείλουν στη χώρα καταγωγής του. Όχι μόνο του στερούν το όποιο μέλλον θα μπορούσε ή θα ονειρευόταν να έχει, αλλά θέτουν σε κίνδυνο και τη ζωή του. Και όλα αυτά με επίσημες αποφάσεις της αρμόδιας υπηρεσίας του Υπουργείου Μετανάστευσης και Ασύλου. Φυσικά και με την πλήρη αδιαφορία του Υπουργείου Παιδείας. Αλήθεια, αν εξαιρέσουμε το γνήσιο ανθρώπινο και παιδαγωγικό ενδιαφέρον, την έγνοια και τον αγώνα των καθηγητών του Σαϊντού, την αλληλεγγύη των συμμαθητών του, των γονιών, η ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας έχει κάνει κάποια επίσημη ενέργεια για το μέλλον του μαθητή της; Αυτή η κατάσταση δεν είναι απλώς μεμονωμένη, ούτε «ατυχής». Έχουμε πείρα αρκετών ετών για το πώς μεταχειρίζεται το κράτος τον πρόσφυγα – μαθητή, ακόμα κι όταν δεν τον απειλεί με απέλαση. Είτε τον πετάει έξω από το σχολείο είτε τον αφήνει κατ΄ ουσίαν αβοήθητο (πχ τεράστιες ελλείψεις σε Τμήματα Υποδοχής) αναθέτοντας την ευθύνη στις ΜΚΟ, οι οποίες κάνουν χρυσές δουλειές με τις ευλογίες και τη χρηματοδότηση κυβερνήσεων και ΕΕ, ενώ η ολόπλευρη φροντίδα για τη μόρφωση και τα δικαιώματα αυτών των παιδιών θα έπρεπε να αποτελεί αποκλειστική ευθύνη του κράτους. Η απαράδεκτη κατάσταση στην οποία βρίσκεται ο Σαϊντού, όπως και χιλιάδες άλλοι πριν από αυτόν, είναι απότοκο της συνολικής πολιτικής που ακολουθείται εδώ και πολλά χρόνια. Πίσω από τα χιλιάδες προσωπικά δράματα, οφείλουμε να δούμε κατάματα τα αίτια της αναπαραγωγής της προσφυγιάς, δηλαδή το σάπιο καθεστώς της εκμετάλλευσης και τους πολέμους που αυτό γεννά, την αντιμεταναστευτική πολιτική της ΕΕ, που έχει τη σφραγίδα της σημερινής κυβέρνησης της ΝΔ και όλων των προηγούμενων κυβερνήσεων, το αντιδραστικό Νέο Σύμφωνο Μετανάστευσης και Ασύλου της ΕΕ που διαχειρίζεται τους πρόσφυγες με κυνισμό ως φτηνό και ευέλικτο εργατικό δυναμικό, τόσο όσο και όπως χρειάζονται οι επιχειρηματικοί όμιλοι, τις αντιδραστικές συμφωνίες ΕΕ – Τουρκίας, συνολικότερα την εργαλειοποίηση εκατομμυρίων φτωχών ανθρώπων. Σήμερα, ο πόλεμος στην Ουκρανία φέρνει νέα κύματα προσφύγων από την πολύπαθη αυτή χώρα. Το ξαναμοίρασμα του κόσμου μεταξύ των ιμπεριαλιστών φέρνει ξανά τη συμφορά για τους λαούς. Δεν θα επιτρέψουμε το διαχωρισμό των προσφύγων σε «κανονικούς» και μη. Δεν υπάρχουν «δικοί μας» και «ξένοι» κατατρεγμένοι. Είναι όλα τα θύματα των πολέμων αδέλφια μας. Τέτοιες αντιλήψεις, κατά τις οποίες παιδιά σαν τον Σαϊντού δεν λογίζονται ως «κανονικά», αφού έχουν την «ατυχία» να έχουν «λάθος» καταγωγή ή χρώμα δέρματος ή θρήσκευμα ή άλλο τι, είναι ναζιστικής κοπής. Στεκόμαστε σαν δάσκαλοι σταθερά από τη σωστή πλευρά της Ιστορίας, την πλευρά της επιστημονικής και ιστορικής αλήθειας. Ανοίγουμε θαρρετά τη συζήτηση με τους μαθητές μας, δείχνουμε έμπρακτα, με τη δουλειά μας μέσα στη σχολική τάξη αλλά και με τους αγώνες μας, ότι δεν είμαστε απλώς αλληλέγγυοι σε όλους τους «Σαϊντού» αυτής της γης, αλλά μαχόμαστε για το δικαίωμά τους στη ζωή με δικαιώματα, στη μόρφωση. Φωτίζουμε ότι ο ρατσισμός και οι διακρίσεις γεννιούνται και αναπαράγονται στο έδαφος του εκμεταλλευτικού συστήματος. Το εκπαιδευτικό κίνημα δεν μπορεί να παρακολουθεί με απάθεια την κατάσταση, όπως και οι δάσκαλοι και οι συμμαθητές του Σαϊντού δεν μπορεί παρά να δείχνουν έμπρακτα την αλληλεγγύη τους στο παιδί τους, στο διπλανό τους, στο φίλο τους. ΠΑΛΕΥΟΥΜΕ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟ ΛΑΟ, ΚΑΝΟΥΜΕ ΥΠΟΘΕΣΗ ΤΟΥ ΕΡΓΑΤΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΣ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΓΙΑ ΤΗ ΖΩΗ ΚΑΙ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΑΣ ΠΡΟΣΦΥΓΩΝ – ΜΕΤΑΝΑΣΤΩΝ, ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΑΣ ΔΙΝΟΥΜΕ ΤΗ ΜΑΧΗ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΑΣ, ΤΟ ΓΟΝΕΪΚΟ ΚΙΝΗΜΑ, ΓΙΑ ΤΗ ΖΩΗ ΚΑΙ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΣΑΪΝΤΟΥ ΚΑΙ ΟΛΩΝ ΤΩΝ «ΣΑΪΝΤΟΥ» ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ
Καλούμε σε συγκέντρωση συμπαράστασης κατά την εκδίκαση της υπόθεσης σε δεύτερο βαθμό στη Νίκαια. ΓΙΑ ΤΟ Δ.Σ. Η ΠΡΟΕΔΡΟΣ Η ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΑΓΓΕΛΟΝΙΔΗ ΠΟΛΥ ΣΥΡΙΓΓΑ |
ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΚΠ/ΩΝ ΠΕ «Ο ΘΟΥΚΥΔΙΔΗΣ» Στις 6 του Απρίλη ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ! Όλοι στις απεργιακές συγκεντρώσεις και τα Συλλαλητήρια των Συνδικάτων και των Μαζικών Φορέων,στις 11 πμ στο Σύνταγμα!
5/4 |
Όλες-οι στην Πανελλαδική Απεργία την Τετάρτη 6 Απριλίου – Συγκέντρωση στις 11 π.μ. στο Σύνταγμα Καμιά εμπλοκή-καμιά συμμετοχή της χώρας μας στον ιμπεριαλιστικό πόλεμο! Όλοι-ες στον αγώνα ενάντια στην ακρίβεια και στη φοροληστεία. Διεκδικούμε αναβαθμισμένο σχολείο, με επαρκές, σταθερό προσωπικό, με σύγχρονες υποδομές, υπερασπιζόμαστε τα μορφωτικά δικαιώματα όλων των μαθητών μας! Συναδέλφισσα-ε Απευθυνόμαστε σε εσένα που έρχεσαι αντιμέτωπος/η με τη φτώχεια, την εξαθλίωση, την ανεργία και τις δυσβάστακτες ανατιμήσεις σε όλα τα αγαθά και προϊόντα. Απευθυνόμαστε σε όσους/ όσες αναγνωρίζουν ότι η επικίνδυνη κατάσταση που δημιουργείται για τους λαούς, όπως και τον δικό μας, από τον ιμπεριαλιστικό πόλεμο στην Ουκρανία και τη συμμετοχή της Ελλάδας με αποστολή πολεμικού υλικού, αξιοποίηση των αμερικανοΝΑΤΟικών βάσεων και προετοιμασία αποστολής εκστρατευτικού σώματος, δεν μπορεί να μας βρίσκει αδιάφορους/ αδιάφορες. Απαιτούμε να μην έχουμε καμία εμπλοκή-συμμετοχή σε αυτόν. Δεν δεχόμαστε άλλους πολέμους! Όλοι άλλωστε πέφτουν στη δική μας πλάτη. Δεν έχουμε κανέναν λόγο να διαλέξουμε ληστή! Δείχνουμε έμπρακτα την αλληλεγγύη μας σε όλους-ες τους/τις πρόσφυγες-ισσες. Μέσα από τα σωματεία μας παίρνουμε στα χέρια μας την υπόθεση της υπεράσπισης της ζωής μας, βάζουμε μπροστά τις ανάγκες μας. Η πανελλαδική πανεργατική απεργία στις 6 του Απρίλη μπορεί να αναδείξει τη δύναμή μας, να κάνει τη φωνή μας ν' ακουστεί.
Η μαζική συμμετοχή των εργαζομένων στα συλλαλητήρια στις 26 Φλεβάρη, οι μεγάλοι αγώνες στη ΛΑΡΚΟ, στα Πετρέλαια Καβάλας, στην COSCO, στην E-Food, μας δίνουν κουράγιο και μας εμπνέουν για τη συνέχεια των διεκδικήσεών μας. Διεκδικούμε: ΓΙΑ ΤΟ Δ.Σ. Η ΠΡΟΕΔΡΟΣ Η ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΑΓΓΕΛΟΝΙΔΗ ΠΟΛΥ ΣΥΡΙΓΓΑ |
- ΚΟΙΝΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΩΝ ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Π.Ε.
- Πλατια συσκεψη ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ - ΦΟΡΕΩΝ ΣΤΗΝ ΑΤΤΙΚΗ για την οργανωση της πανελλαδικης απεργιας της 6ης Απριλη,στις 21 Μαρτη στις 6.30 μ.μ. στο γηπεδο του Σπορτιγκ
- 18 ΜΑΡΤΙΟΥ 2022 - ΗΜΕΡΑ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗΣ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΤΗ ΜΟΝΙΜΗ ΚΑΙ ΣΤΑΘΕΡΗ ΕΡΓΑΣΙΑ
- Οχι στον ιμπεριαλιστικο πολεμο! Να σταματησει καθε εμπλοκη και ελληνικη συμμετοχη!
- ΠΑΜΕ ΘΕΑΤΡΟ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ "ΤΟ ΜΙΝΟΡΕ ΤΗΣ ΑΥΓΗΣ"
- ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΗ ΣΤΟ ΥΠ.ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΓΙΑ ΩΡΑΡΙΟ ΝΗΠ/ΩΝ- 1/3
- Δελτιο Τυπου Απο τη Συναντηση-παρασταση του ΣΕΠΕ « Ο Θουκυδιδης» με τον Δημο Αλιμου σχετικα με τα φλεγοντα ζητηματα της περιοδου.
- ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΣΥΣΚΕΨΗ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΚΗΣ 20/2 ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΤΟ ΩΡΑΡΙΟ ΤΩΝ ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ
- Η τρομοκρατια δε θα περασει!
- Διεκδικητικο πλαισιο και προταση παλης του Δ.Σ.του ΣΕΠΕ «Ο Θουκυδιδης»
- ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΔΡΥΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΤΜΗΜΑΤΩΝ ΕΝΤΑΞΗΣ
- ΚΥΡΙΑΚΗ 20/2 ΣΤΙΣ 6μ.μ. , ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΣΥΣΚΕΨΗ ΣΥΛΛΟΓΩΝ Π.Ε. ΓΙΑ ΤΟ ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟ ΤΩΝ ΔΡΑΣΕΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΩΡΑΡΙΟ ΣΤΑ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΑ
- Να δοθει εδω και τωρα η 9μηνη αδεια ανατροφης σε ολους τους νεοδιοριστους! Εξισωση δικαιωματων μονιμων και αναπληρωτων εκπαιδευτικων!
- Αμεση καταρτιση νεων πινακων καταταξης εκπ/,ων Ειδικης Αγωγης
- ΟΧΙ ΣΤΙΣ ΑΠΟΛΥΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΛΑΡΚΟ Ο ΑΓΩΝΑΣ ΤΩΝ ΕΡΓΑΤΩΝ ΤΗΣ ΛΑΡΚΟ ΕΙΝΑΙ ΑΓΩΝΑΣ ΟΛΩΝ ΜΑΣ