Ο καιρος
Who's Online
We have 234 guests online
Εργασιακα δικαιωματα Εκπαιδευτικων Π.Ε.
Μεταφραστης
Λεξικο νεοελληνικης
Αναζητηση στο google
Εφημερευοντα Φαρμακεια
Εφημερευοντα νοσοκομεια
Θεατρα με εκπτωση
Κρατικο Πιστοποιητικο Γλωσσομαθειας
Περισσοτερα Αρθρα .....

Αποφάσεις Συλλόγου


ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Π.Ε ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗΣ-ΑΛΙΜΟΥ-ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ

Aργυρούπολη, 10/3/2020

"Ο ΘΟΥΚΥΔΙΔΗΣ"

Αρ. Πρωτ.:37

Κυκλάδων 7, Αργυρούπολη

Προς τα μέλη του Συλλόγου

Πληροφ.: Χριστίνα Αγγελονίδη (2109922610/6945385686)

Βάνια Ξιφαρά: (2109913100/6944334752)

email: This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it

ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΗΝ ΠΑΝΑΤΤΙΚΗ ΣΥΣΚΕΨΗ ΣΕΠΕ ΚΑΙ ΕΛΜΕ


To ΔΣ του συλλόγου μας «ο Θουκυδίδης»,συμμετέχει στην παναττική σύσκεψη ΣΕΠΕ και ΕΛΜΕ ,που καλεί ο ΣΕΠΕ Ανατ. Αττικής «ο Σωκράτης» ,τη Δευτέρα 16 Μαρτίου, στις 7 μμ στη ΔΟΕ, ώστε να οργανώσουμε από κοινού την παραπέρα κλιμάκωση του αγώνα για την ανατροπή αυτής της πολιτικής που τσακίζει τα μορφωτικά δικαιώματα των μαθητών μας.

Η κυβέρνηση της ΝΔ προετοιμάζει νέες αντιδραστικές αλλαγές στη δομή και το περιεχόμενο της εκπαίδευσης, όπως παρουσιάστηκαν από την Υπουργό Παιδείας, στο Υπουργικό Συμβούλιο (27/2).

Υπερασπιζόμαστε το αυτονόητο δικαίωμα όλων των συμβασιούχων εκπαιδευτικών στη μόνιμη και σταθερή εργασία.

Δρομολογείται η αντιδραστική αξιολόγηση/αυτοαξιολόγηση. Εδώ και τώρα να πολλαπλασιαστούν οι αποφάσεις των σωματείων για απεργία – αποχή από την αξιολόγηση.

Στην προσχολική αγωγή μεθοδεύεται το στοίβαγμα χιλιάδων παιδιών σε ακατάλληλές αίθουσες και κοντέινερ όπως επίσης και νέες αντιπαιδαγωγικές προτάσεις για το περιέχομενό του (διακριτής διδασκαλίας γνωστικών αντικειμένων κ.α.).

Εισάγονται τα λεγόμενα “εργαστήρια δεξιοτήτων”. Η εισαγωγή των δεξιοτήτων σε βάρος της σύγχρονης γενικής μόρφωσης που πρέπει να παρέχει το σχολείο σήμερα κινείται σε αντιδραστική κατεύθυνση, εντείνει τον κατακερματισμό και την αποσπασματικότητα.

Συνεχίζονται οι αλλαγές που χειροτερεύουν τους όρους μόρφωσης στο Γενικό Λύκειο.

Άλλος δρόμος δεν υπάρχει από τον συντονισμένο – μαζικό – ενωτικό ταξικό αγώνα όλων των εκπαιδευτικών σε κάθε βαθμίδα και με κάθε είδους σχέση εργασίας! Οι δυναμικές απεργιακές κινητοποιήσεις το προηγούμενο διάστημα  ενάντια στο αντιασφαλιστικό έκτρωμα Κατρούγκαλου-Βρούτση, πολυνομοσχέδιο σκούπα για μισθούς, συμβάσεις, διορισμούς, συνδικαλιστικές ελευθερίες δείχνουν τον δρόμο για παραπέρα κλιμάκωση! Είναι κρίσιμο μπροστά στις εξελίξεις στον κλάδο αλλά και γενικότερα (προσφυγικό, εξάπλωση κορονοΐου) τα σωματεία μας να παρέμβουν αγωνιστικά στις εξελίξεις!

Για το Δ.Σ

Η Πρόεδρος                                                                          Η Γραμματέας

Αγγελονίδη Χριστίνα Έγγραφο1 Ξιφαρά Βάνια

 


ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Π.Ε ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗΣ-ΑΛΙΜΟΥ-ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ

Aργυρούπoλη, 10/3/2020

"Ο ΘΟΥΚΥΔΙΔΗΣ"

Αρ. Πρωτ.:36

Κυκλάδων 7, Αργυρούπολη

Προς τα μέλη του Συλλόγου

Πληροφ.: Χριστίνα Αγγελονίδη (2109922610/6945385686)

Βάνια Ξιφαρά: (2109913100/6944334752)

email: This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it


Η κυβέρνηση της ΝΔ προετοιμάζει νέες αντιδραστικές αλλαγές στη δομή και το περιεχόμενο της εκπαίδευσης, νέα επίθεση στα μορφωτικά δικαιώματα των μαθητών μας!

Παρουσιάστηκαν από την Υπουργό Παιδείας, στο Υπουργικό Συμβούλιο (27/2), οι 16 άξονες των κυβερνητικών παρεμβάσεων για την Παιδεία που σχεδιάζει να υλοποιήσει η κυβέρνηση το αμέσως επόμενο διάστημα. Πιο συγκεκριμένα:

Συνεχίζονται οι αλλαγές που χειροτερεύουν τους όρους μόρφωσης στο Γενικό Λύκειο. Η ΝΔ αφού εφάρμοσε το νόμο Γαβρόγλου που επί της ουσίας καταργεί το Λύκειο ως βαθμίδα της Γενικής Εκπαίδευσης και το μετατρέπει σε προπαρασκευαστικό στάδιο για την εισαγωγή στο Πανεπιστήμιο, έρχεται τώρα να υψώσει νέους ταξικούς φραγμούς. Επαναφέρει την Τράπεζα Θεμάτων για κάθε τάξη του Λυκείου, το εθνικό απολυτήριο και την ελάχιστη βάση εισαγωγής στα ΑΕΙ. Είναι χαρακτηριστικό ότι τη μια και μόνη χρονιά που εφαρμόστηκε η Τράπεζα Θεμάτων έμειναν μετεξεταστέοι το 40% των μαθητών.

Οι αλλαγές αυτές κάνουν το Λύκειο ακόμα πιο ανταγωνιστικό, οδηγούν σε ακόμα πιο εξουθενωτικές εξετάσεις, αυξάνοντας το άγχος και την πίεση των μαθητών, ενώ ταυτόχρονα η λαϊκή οικογένεια θα βάλει ακόμα πιο βαθιά το χέρι στη τσέπη για τα φροντιστήρια.

Εισάγονται τα λεγόμενα “εργαστήρια δεξιοτήτων”. Η εισαγωγή των δεξιοτήτων σε βάρος της σύγχρονης γενικής μόρφωσης που πρέπει να παρέχει το σχολείο σήμερα κινείται σε αντιδραστική κατεύθυνση, εντείνει τον κατακερματισμό και την αποσπασματικότητα. Δεν αντιμετωπίζονται τα σοβαρά προβλήματα της εκπαιδευτικής διαδικασίας,η κατάκτηση των βασικών νόμων κίνησης της Φύσης και της Κοινωνίας έτσι ώστε να μπορεί να εξηγεί τη φυσική και κοινωνική πραγματικότητα. Η αφομοίωση της επιστημονικής μεθοδολογίας τού δίνει τη δυνατότητα σε όλη του τη ζωή να εισέρχεται στην ουσία των φαινομένων, να αποκτά κριτική ικανότητα, αναλυτικό τρόπο σκέψης. Η σύνδεση της θεωρίας με την πράξη, η κατανόηση της εφαρμογής της επιστήμης στην παραγωγή μέσω της τεχνολογίας πρέπει να στοχεύει σε αυτή τη διαδικασία. Ένα τέτοιο σχολείο μπορεί να αναπτύξει την προσωπικότητα του μαθητή ολόπλευρα, να τον καταστήσει ικανό να συμβάλει στην κοινωνική εξέλιξη.

Την ίδια στιγμή η επίμονη προσπάθεια για την εισαγωγή των προγραμμάτων επιχειρηματικότητας στα αναλυτικά προγράμματα έχει διπλό ρόλο. Από τη μια, καλλιεργεί την ψευδαίσθηση στα παιδιά των λαϊκών οικογενειών ότι μπορούν να γίνουν επιχειρηματίες και να “ξεφύγουν” από τη μιζέρια που τους έχει επιβάλει η αντιλαϊκή πολιτική και από την άλλη να ταυτιστούν με τις αξίες και τους στόχους των επιχειρηματιών έτσι ώστε να αποδέχονται αδιαμαρτύρητα την επίθεση στα δικαιώματα και τη ζωή τους, να τα δίνουν όλα για την κερδοφορία των επιχειρήσεων.

Δρομολογείται η αντιδραστική αξιολόγηση/αυτοαξιολόγηση. Η κυβέρνηση έχει εξαγγείλει σε όλους τους τόνους και σε όλα τα επίπεδα ότι θα αυστηροποιήσει το θεσμικό πλαίσιο για την αξιολόγηση και την αυτοαξιολόγηση σχολείων και εκπαιδευτικών. Έχει στα χέρια της όλο το νομοθετικό πλαίσιο του ΣΥΡΙΖΑ και με βάση αυτό θα προχωρήσει στους σχεδιασμούς. Μάλιστα αναφέρεται ότι η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών θα δρομολογηθεί μέσα στο 2020. Είναι χαρακτηριστικές οι δηλώσεις και οι ελεγχόμενες διαρροές το τελευταίο διάστημα τόσο της Υπουργού Παιδείας, όσο και του προέδρου του ΙΕΠ, ότι ο εκπαιδευτικός θα αξιολογείται με βάση την επίδοση του μαθητή, από την απόκλιση του προφορικού και του γραπτού βαθμού με βάση την Τράπεζα Θεμάτων, ο σχολικός σύμβουλος θα έχει γραφείο μέσα στο σχολείο και θα μπορεί να μπαίνει μέσα στην τάξη και να παρακολουθεί το μάθημα και βέβαια ότι η αξιολόγηση θα συνδεθεί με τη χρηματοδότηση, όπως συμβαίνει και στα ΑΕΙ όπου το 20% θα συναρτάται από την αξιολογική επίδοση.

Η προώθηση της αντιδραστικής αξιολόγησης δεν έχει καμία σχέση με τη στήριξη και την αναβάθμιση του εκπαιδευτικού έργου και του εκπαιδευτικού. Αν ήθελε πραγματικά η κυβέρνηση να το αναβαθμίσει το πρώτο πράγμα που θα έκανε θα ήταν να διορίσει τους χιλιάδες αναπληρωτές που δουλεύουν στα σχολεία και βρίσκονται σε ομηρία. Η αντιδραστική αξιολόγηση αποτελεί ένα ακόμα μέσο για την προώθηση της αντιεκπαιδευτικής πολιτικής, την ταξική διαφοροποίηση των σχολείων, την υποχρηματοδότησή τους, την υποβάθμιση της παρεχόμενης μόρφωσης. Αυτό επιβεβαιώνει και η διεθνής εμπειρία. Όπου εφαρμόστηκε η λεγόμενη αξιολόγηση τα αποτελέσματα ήταν τραγικά για μαθητές, γονείς και εκπαιδευτικούς με κλείσιμο σχολείων, απολύσεις εκπαιδευτικών, ταξική διαφοροποίηση – κατηγοριοποίηση των σχολείων!

Οι εξαγγελίες της κυβέρνησης για προτεραιότητα της κάλυψης των κενών για τα πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα είναι μνημείο κυνισμού και παραδοχής ότι θα παραμένουν κάθε χρονιά και με τη βούλα του νόμου εκατοντάδες κενά στα υπόλοιπα μαθήματα, σε δημοτικά, γυμνάσια και λύκεια.

Προωθείται ακόμα πιο πολύ η επιχειρηματική λειτουργία των πανεπιστημίων. Δίνεται έτσι ένα ακόμα χτύπημα στο εκπαιδευτικό και ερευνητικό ρόλο που πρέπει να έχουν τα πανεπιστήμια που θα αναγκάζονται να δρουν με όρους επιχειρηματικούς, αναζητώντας πελάτες – φοιτητές και θα παράγουν «προϊόντα» προς πώληση. Η κυβέρνηση της Ν.Δ. συνεχίζει την αντιεκπαιδευτική της πολιτική πατώντας επάνω στο νομοθετικό οπλοστάσιο που παρέλαβε από την κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ (βλ ν. 4547/18 για δομές, ν. 4589 για διορισμούς, αρ. 33 για Προσχολική Αγωγή, ν. Γαβρόγλου για Λύκειο κ.α.)

Απαιτούμε:

  • Μόνιμη και σταθερή δουλεία με δικαιώματα. Μονιμοποίηση όλων των αναπληρωτών. Αυξήσεις σε μισθούς και συντάξεις. Μείωση των ορίων ηλικίας συνταξιοδότησης.

  • Επαρκής κρατική χρηματοδότηση, σύγχρονα και ασφαλή σχολικά κτίρια και υποδομές. Αναβάθμιση των εργαστηρίων, των βιβλιοθηκών και υποστηρικτικών χώρων και δομών σε όλα τα σχολεία.

  • Καθολική εφαρμογή της Δίχρονης Προσχολικής Αγωγής με σύγχρονους όρους και προϋποθέσεις.

  • Μείωση του αριθμού μαθητών ανά τάξη. Να επανέλθει ο υπεύθυνος ολοήμερου. Να λειτουργήσει άμεσα η Ενισχυτική Διδασκαλία και η Π.Δ.Σ. Να ιδρυθούν και να στελεχωθούν όλα τα αναγκαία τμήματα ΖΕΠ.

  • Ενίσχυση όλων των δομών της Ειδικής Αγωγή. Πρόσληψη μόνιμων ψυχολόγων, κοινωνικών λειτουργών σε όλα τα σχολεία.

  • Σύγχρονα αναλυτικά προγράμματα και σχολικά εγχειρίδια που θα ενισχύουν τη γενική μόρφωση και παιδεία. Ουσιαστική επιστημονική δημόσια και δωρεάν επιμόρφωση όλων των εκπαιδευτικών στα Δημόσια Πανεπιστήμια. Αποκλειστικά Δημόσια και Δωρεάν Παιδεία για όλους. Ούτε 1€ από την τσέπη γονιών, μαθητών, εκπαιδευτικών για λειτουργικά έξοδα των σχολείων.

Διεκδικούμε:Ένα σχολείο δημιουργικό και όχι «εξεταστικό κάτεργο», που θα μορφώνει ολόπλευρα τους μαθητές, θα αναπτύσσει τις κλίσεις και τα ενδιαφέροντας τους, θα καλλιεργεί τη αγάπη για τη γνώση!

Εδώ και τώρα να πολλαπλασιαστούν οι αποφάσεις των σωματείων για απεργία – αποχή από την αξιολόγηση.

Για το Δ.Σ

Η Πρόεδρος                                                                                                           Η Γραμματέας

Αγγελονίδη Χριστίνα Έγγραφο1 Ξιφαρά Βάνια

 


ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Π.Ε ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗΣ-ΑΛΙΜΟΥ-ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ

Aργυρούπολη, 5/3/2020

"Ο ΘΟΥΚΥΔΙΔΗΣ"

Αρ. Πρωτ.:33

Κυκλάδων 7, Αργυρούπολη

Προς τα μέλη του Συλλόγου

Πληροφ.: Χριστίνα Αγγελονίδη (2109922610/6945385686)

Βάνια Ξιφαρά: (2109913100/6944334752)

email: This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it


Ψήφισμα για την 8η Μάρτη, Παγκόσμια Ημέρα της Εργαζόμενης Γυναίκας,

Παγκόσμια Ημέρα των Δικαιωμάτων των Γυναικών


Τιμάμε την 8η Μάρτη, δυναμώνουμε τον αγώνα για τη ζωή που έχουμε ανάγκη.


Συμμετέχουμε στις συγκεντρώσεις που διοργανώνονται:Την Παρασκευή 6 Μαρτίου,

στο Υπουργείο Εργασίας στις 13:30 μ.μ.

Την Κυριακή 8 Μαρτίου, στις συγκεντρώσεις στην Αθήνα.


110 χρόνια από τότε που η  Διεθνής Συνδιάσκεψη σοσιαλιστριών γυναικών καθιέρωσε την 8η Μάρτη ως Παγκόσμια Ημέρα της Εργαζόμενης Γυναίκας, η επέτειος δεν έχει μόνο ιστορική σημασία. Οι αγώνες των εργατριών που σήκωσαν το ανάστημά τους απέναντι στην εργοδοσία και το κράτος της, διεκδικώντας εργασία με δικαιώματα τον προηγούμενο αιώνα, φωτίζουν και σήμερα την ανάγκη της οργάνωσης και πάλης των εργαζόμενων και άνεργων γυναικών.

Σήμερα την εποχή της ψηφιοποίησης και αυτοματοποίησης, την εποχή της ραγδαίας ανάπτυξης της επιστήμης και της τεχνολογίας υπάρχουν όλες οι προϋποθέσεις να έχουν όλες οι γυναίκες ισότιμα δικαιώματα όχι μόνο στην εργασία, αλλά σε κάθε πλευρά της ζωής τους. Ο μεγάλος βαθμός αντικατάστασης της βαριάς σωματικής εργασίας από τις μηχανές, η μεγάλη παραγωγικότητα της εργασίας δίνει τη δυνατότητα εργασίας σ’ όλους και όλες για γενική μείωση του εργάσιμου χρόνου, για γενική αύξηση των μισθών, των κοινωνικών παροχών, του ελεύθερου χρόνου. Σήμερα υπάρχουν τέτοιες δυνατότητες που μπορούν να εξασφαλίσουν σε όλες τις γυναίκες σταθερή εργασία με πλήρη εργασιακά και ασφαλιστικά δικαιώματα. Μπορεί να εξασφαλιστεί σε όλες να εργάζονται στο αντικείμενο των σπουδών τους με δημόσια και δωρεάν επανειδίκευση, με σταθερό ωράριο εργασίας. Σήμερα μπορεί να εξασφαλιστεί ολόπλευρη προστασία της μητρότητας από το κράτος, αλλά και προστασία του γυναικείου οργανισμού με μέτρα υγείας και ασφάλειας στους χώρους δουλειάς.  Σήμερα μπορεί να εξασφαλιστεί σε όλες τις γυναίκες να έχουν ελεύθερο χρόνο για να συμμετέχουν και στην κοινωνική δράση, στα σωματεία τους, στις ενώσεις αυτοαπασχολουμένων, στους αγροτικούς συλλόγους, στους φοιτητικούς συλλόγους, στους συλλόγους γυναικών.

Με αφορμή την 8η του Μάρτη

Δε συμβιβαζόμαστε:

Με την πολιτική της ΕΕ και των κυβερνήσεων,που για να εξυπηρετήσουν τα συμφέροντα των επιχειρηματικών ομίλων,εκμεταλλεύονται τους εργαζόμενους και πολύ περισσότερο τις γυναίκες.

  • Με την εργασία χωρίς δικαιώματα, δηλαδή χωρίς επιδόματα γάμου, λοχείας, ασθένειας, ανεργίας χωρίς άδειες για την προστασία της εργαζόμενης εγκύου και μητέρας, χωρίς μέτρα προστασίας του γυναικείου οργανισμού, τα αποτελέσματα της οποίας βιώνουν χιλιάδες εργαζόμενες συμβασιούχοι σε στα σύγχρονα δουλ-εμπορικά καταστήματα,  σε εργολάβους, στην τοπική αυτοδιοίκηση, αλλά και εργαζόμενες με μπλοκάκι, συμβασιούχοι υγιεινομικοί και αναπληρώτριες εκπαιδευτικοί.

  • Με τις απολύσεις λόγω εγκυμοσύνης, με τις δηλώσεις που  ζητάει η εργοδοσία από τις νέες εργαζόμενες ότι δε θα κάνουν οικογένεια. Η μητρότητα θεωρείται “κόστος” για την εργοδοσία και το κράτος.

  • Με τις διαρκείς επιθέσεις στα ασφαλιστικά δικαιώματα που μετατρέπουν την ασφάλιση σε προσωπική  υπόθεση των μισθωτών και αυτοαπασχολούμενων γυναικών και ανδρών.

  • Με τις πετσοκομμένες δαπάνες για κοινωνικές υπηρεσίες και υποδομές για την Υγεία – Πρόνοια, την ενίσχυση της επιχειρηματικής λειτουργίας στο χώρο της Υγείας και τη μετατροπή των αναγκαίων ιατρικών, διαγνωστικών, προληπτικών εξετάσεων, τον προγεννητικό έλεγχο, τη διαδικασία της Ιατρικώς Υποβοηθούμενης Αναπαραγωγής σε πανάκριβο εμπόρευμα.

  • Με την κατάργηση της κυριακάτικης αργίας που τσακίζει τις ζωές των εμποροϋπαλλήλων αλλά και των αυτοαπασχολουμένων γυναικών.

  • Με την έλλειψη κρατικών μέτρων πρόληψης και προστασίας των γυναικών από την πολύμορφη βία.

  • Με την απάνθρωπη αντιμετώπιση των χιλιάδων προσφύγων εγκύων και με παιδιά στην αγκαλιά γυναικών.

  • Με τη συντηρητική απόψη που στοχοποιεί το δικαίωμα των γυναικών στην ασφαλή, δωρεάν άμβλωση, αλλά και συγκαλύπτει την απουσία της κρατικής υποχρέωσης για υποστήριξη, καθιστώντας τη διακοπή μίας κύησης ατομική υπόθεση.


      1. Για εμάς τις γυναίκες, ο αγώνας για τα δικαιώματα στη δουλειά,την κοινωνική προστασία και  απαίτηση κοινωνικών παροχών, η πάλη να σταματήσουν οι γυναικοκτονίες και η σεξιστική βία, κάθε μικρός και μεγάλος αγώνας ενάντια σε κάθε όψη του σύγχρονου  καπιταλισμού είναι αγώνας ταξικός , είναι αγώνας ολόκληρης της κοινωνίας!

Η διέξοδος για όλες και όλους μας βρίσκεται στη συλλογική δράση, στην αγωνιστική στάση ζωής και τη διεκδίκηση όλων όσων μας ανήκουν.

Διεκδικούμε:

  • Μόνιμη και σταθερή εργασία για όλες και όλους με όλα τα ασφαλιστικά και εργασιακά δικαιώματα, με σταθερό ωράριο εργασίας. Κατάργηση των νόμων που προωθούν τις ελαστικές εργασιακές σχέσεις και την κατάργηση της Κυριακής Αργίας

  • Επαναφορά της 5ετούς διαφοράς στα όρια ηλικίας συνταξιοδότησης. Να μην ξεπερνούν τα 55 χρόνια για τις γυναίκες και τα 60 για τους άνδρες, τα 50 και 55 αντίστοιχα για τους εργαζόμενους στα Βαρέα και Ανθυγιεινά Επαγγέλματα.

  • Ενιαίο, καθολικό αποκλειστικά Δημόσιο και Δωρεάν σύγχρονο σύστημα Υγείας-Πρόνοιας, Προληπτικής και Επείγουσας Ιατρικής για όλες και όλους, χωρίς καμιά άλλη προϋπόθεση. Δωρεάν χορήγηση φαρμάκων.

  • Κάλυψη από το κράτος όλων των εξόδων προγεννητικού ελέγχου, της ιατρικώς υποβοηθούμενης αναπαραγωγής και του τοκετού.

  • Απομάκρυνση της εγκύου από βαριές και ανθυγιεινές εργασίες.

  • Άδεια κύησης, τοκετού, λοχείας, μητρότητας με πλήρεις αποδοχές και ασφαλιστικά δικαιώματα, ανεξαρτήτως των εργασιακών σχέσεων.

  • Επίδομα γέννας σε όλες τις γυναίκες χωρίς κανένα αποκλεισμό.

  • Κατάργηση της προϋπόθεσης συμπλήρωσης 200 ενσήμων τα τελευταία 2 χρόνια για τη χορήγηση του επιδόματος μητρότητας και της ειδικής παροχής προστασίας της μητρότητας από τον ΟΑΕΔ.

  • Διευκόλυνση της επιστροφής της μητέρας στην εργασία με μειωμένα ωράρια κατά δύο ώρες για τα επόμενα δύο χρόνια μετά την άδεια μητρότητας και κατά μία ώρα για άλλα δύο με δυνατότητα χρήσης ή από τον πατέρα.

  • Εφαρμογή του νόμου για την προστασία της εργαζόμενης μητέρας, την απαγόρευση της απόλυσης.

  • Μέτρα υγείας και ασφάλειας στους χώρους δουλειάς για την προστασία του γυναικείου οργανισμού, της μητρότητας.

  • Εφαρμογή και επέκταση των ειδικών μέτρων προστασίας για τις εργαζόμενες εγκύους, λεχώνες και θηλάζουσες (απαλλαγή από νυχτερινή εργασία και από βαριές, ανθυγιεινές εργασίες, εκτίμηση επαγγελματικού κινδύνου, άδειες, απαγόρευση απόλυσης κλπ).

  • Απαγόρευση της νυχτερινής εργασίας των γυναικών στη βιομηχανία και στη βιοτεχνία. Για ορισμένα επαγγέλματα που είναι αναγκαία η νυχτερινή εργασία, επέκταση της απαγόρευσης πέρα από τη διάρκεια της εγκυμοσύνης σε όλη τη διάρκεια της προσχολικής ηλικίας των παιδιών.

  • Επίδομα άδειας μητρότητας για τις αυτοαπασχολούμενες δύο μήνες πριν και έξι μήνες μετά τον τοκετό στο ύψος του βασικού μισθού. Απαλλαγή από τις ασφαλιστικές εισφορές για ένα χρόνο μετά τον τοκετό.

  • Δίκτυο αποκλειστικά δημόσιων και δωρεάν υποδομών για τη φροντίδα και αγωγή των παιδιών προσχολικής ηλικίας, αλλά και για τη δημιουργική απασχόληση βρεφών, νηπίων, παιδιών.

  • Μειωμένο ωράριο εργασίας για γονείς με ανάπηρα παιδιά, χωρίς περικοπές των αποδοχών τους.

  • Άδειες στο ζευγάρι για ασθένειες ή άλλες ανάγκες του παιδιού για τα επόμενα χρόνια. Μεγαλύτερη άδεια στις μονογονεϊκές οικογένειες και σε ανάπηρες γυναίκες ή με ανάπηρα παιδιά.

  • Τα μέλη των μονογονεϊκών οικογενειών να εργάζονται μόνο πρωινή βάρδια ή μπορούν εναλλακτικά να επιλέξουν όποια επιθυμούν μέχρι τα παιδιά να φτάσουν στην ηλικία των 10 ετών.


Ειδικά για τις συναδέλφισσες, αλλά και τους συνάδελφους εκπαιδευτικούς:

Απαιτούμε:

  • Μόνιμη και σταθερή εργασία για όλες και όλους με πλήρη ασφαλιστικά και εργασιακά δικαιώματα. Μονιμοποίηση των 40.000 και πλέον αναπληρωτών, που εργάζονται τα τελευταία χρόνια στα σχολεία, για να καλυφθούν οι στοιχειώδεις ανάγκες των σχολείων. Καμία απόλυση συμβασιούχου εκπαιδευτικού.

  • Εξίσωση των δικαιωµάτων των αναπληρωτών µε εκείνα των µόνιµων εκπαιδευτικών. Να εξασφαλιστούν άµεσα στις αναπληρώτριες εκπαιδευτικούς οι ίδιες άδειες µητρότητας µε εκείνες των µονίµων (εγκυµοσύνης, λοχείας, ανατροφής) αλλά και οι αναγκαίες -όποτε αρρωστήσουν- αναρρωτικές άδειες. Ειδικότερα να εξασφαλίζεται η απαιτούµενη άδεια µε αποδοχές σε κάθε αναπληρώτρια που το έχει ανάγκη σ’ όλη τη διάρκεια της εγκυµοσύνης της.

  • Μέτρα στήριξης των αναπληρωτών-τριών και των οικογενειών τους. Επίδοµα στέγασης, δωρεάν µετακινήσεις, δικαίωµα συνυπηρέτησης στα ζευγάρια των εκπαιδευτικών.

  • Επίδοµα γέννησης σε όλες, ανεξάρτητα από άλλες προϋποθέσεις, από τον κρατικό προϋπολογισµό. Κάλυψη όλων των εξόδων προγεννητικού ελέγχου, ιατρικώς υποβοηθούµενης αναπαραγωγής και τοκετού από το κράτος.


Τιμάμε την 8η Μάρτη, την Παγκόσμια Ημέρα της Εργαζόμενης Γυναίκας, δυναμώνουμε τον αγώνα για τη ζωή που έχουμε ανάγκη.


Συμμετέχουμε στις συγκεντρώσεις που διοργανώνονται:Την Παρασκευή 6 Μαρτίου, στο Υπουργείο Εργασίας στις 13:30 μ.μ.

Την Κυριακή 8 Μαρτίου, στην Αθήνα


Για το Δ.Σ

Η Πρόεδρος                                                                                                  Η Γραμματέας

Αγγελονίδη Χριστίνα Έγγραφο1 Ξιφαρά Βάνια

 


ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Π.Ε ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗΣ-ΑΛΙΜΟΥ-ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ

Aργυρούπολη, 10/3/2020

"Ο ΘΟΥΚΥΔΙΔΗΣ"

Αρ. Πρωτ.:35

Κυκλάδων 7, Αργυρούπολη

Προς τα μέλη του Συλλόγου

Πληροφ.: Χριστίνα Αγγελονίδη (2109922610/6945385686)

Βάνια Ξιφαρά: (2109913100/6944334752)

email: This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it


Για τις δηλώσεις της Υπουργού Παιδείας σε σχέση με τις αλλαγές στα αναλυτικά προγράμματα των Νηπιαγωγείων

Η κυβέρνηση της ΝΔ προχωρά στην εφαρμογή της δίχρονης υποχρεωτικής προσχολικής αγωγής ακολουθώντας το βηματισμό της προηγούμενης κυβέρνησης. Όπως και η προηγούμενη κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ, δεν προϋπολόγισε ούτε ένα ευρώ παραπάνω στον Κρατικό Προϋπολογισμό για την ουσιαστική και αναβαθμισμένη εφαρμογή της δίχρονης προσχολικής αγωγής. Υλοποιεί την απαράδεκτη νομοθετική ρύθμιση του ΣΥΡΙΖΑ που προβλέπει, κατά παρέκκλιση του νόμου, ενάντια, δηλαδή σε επιστημονικές και τεχνικές προδιαγραφές, την μαζική στέγαση προνηπίων και νηπίων σε προκάτ που προορίζονται για σεισμόπληκτους, πυρόπληκτους κ.τ.λ.,  υπολογίζοντάς τα, περίπου, σε 680 για 15.000 παιδιά. Επιπλέον ακολουθεί την πεπατημένη της προηγούμενης κυβέρνησης για την προαιρετικότητα του ολοήμερου νηπιαγωγείου, την απαράδεκτη αύξηση του ωραρίου, δια νόμου, των νηπιαγωγών, την αύξηση του αριθμού από 7 σε 14 παιδιά για να συγκροτηθεί νηπιακό τμήμα.

Μετά από όλα τα παραπάνω, σειρά για την κυβέρνηση  έχει το περιεχόμενο του νηπιαγωγείου!

Πραγματικά, αποτελεί υποκρισία από την πλευρά του Υπουργείου Παιδείας, να μιλάει για αναβάθμιση του περιεχομένου της προσχολικής αγωγής τη στιγμή που στοιβάζονται παιδιά και νηπιαγωγοί σε «κλουβιά», με υπερπληθή τμήματα των 25 παιδιών. Τη στιγμή που  καταστρατηγούνται προδιαγραφές που αφορούν στην χωροταξική κατανομή σχολικών κτιρίων σε κοινούς χώρους και σκοπεύουν να τοποθετήσουν προκάτ σε αυλές γυμνασίων και λυκείων (!!) αδιαφορώντας για την αναλογία χώρου σε τ.μ. ανά παιδί. Τη στιγμή που δεν υπάρχει καμία αναβάθμιση στην υλικοτεχνική υποδομή. Τη στιγμή που το απαραίτητο βοηθητικό προσωπικό είναι ανύπαρκτο! Αλήθεια, στις σημερινές συνθήκες, ένας ψυχολόγος ή κοινωνικός λειτουργός, που θα έπρεπε υποχρεωτικά να είναι σε μόνιμη βάση στα νηπιαγωγεία υποστηρίζοντας το παιδαγωγικό έργο των νηπιαγωγών και στηρίζοντας επιστημονικά, συλλογικά και ατομικά  τα παιδιά που ενδεχομένως το έχουν ανάγκη, που θα επιτελέσει το έργο του; Στο διάδρομο;

Επιπλέον, η αντιπαιδαγωγική πρόταση της διακριτής διδασκαλίας γνωστικών αντικειμένων όπως π.χ. είναι τα αγγλικά, σε ηλικίες που είναι ζητούμενο προς κατάκτηση η αφομοίωση της μητρικής γλώσσας, πάει ένα βήμα παραπέρα το πνεύμα του ισχύοντος αναλυτικού προγράμματος, που σε κάθε περίπτωση, ενιαία με το υπόλοιπό εκπαιδευτικό σύστημα, προωθεί  τις οριζόμενες δεξιότητες για τον χρηστικό και λειτουργικό αυριανό μαθητή, μεθαυριανό εργαζόμενο.

Δηλαδή, ακόμα και αν διακηρύσσεται το παιχνίδι ως μέσον ή οι αναδυόμενες δραστηριότητες ως μεθοδολογία, ορίζεται ξεκάθαρα πως όλη η διαδικασία στο νηπιαγωγείο πρέπει να υποτάσσεται στην εκμάθηση κάθε είδους εγγραμματισμού (βλέπε χρήση υπολογιστών, γραπτής έκφρασης κ.α.) αποκτώντας τις αναγκαίες δεξιότητες, αποσπασματικά ώστε να μπορούν να ανταποκριθούν στο εξίσου αποσπασματικό και κατακερματισμένο πρόγραμμα του δημοτικού σχολείου.

Κανένας συνάδελφος δεν πρέπει να πέσει στην παγίδα του Υπουργείου!

Αντιπαλεύουμε το ισχύον αναλυτικό πρόγραμμα και κάθε χειρότερη εκδοχή του.

Θα εναντιωθούμε σε κάθε σχεδιασμό της κυβέρνησης που προωθεί ακόμα παραπέρα τον κατακερματισμό του αναλυτικού προγράμματος, προκρίνοντας την διακριτή εκμάθηση δεξιοτήτων όπως είναι η ξένη γλώσσα ή οι Η/Υ, τονίζοντας, ταυτόχρονα, ότι και το υπάρχον αναλυτικό πρόγραμμα δεν καλύπτει τις πραγματικές αναπτυξιακές ανάγκες των παιδιών ούτε στο περιεχόμενο, ούτε στην μεθοδολογία του.Μας ενδιαφέρει το πως θα στηριχθεί ο κυρίαρχος παιδαγωγικός ρόλος της/του Νηπιαγωγού με όλα τα μέσα αλλά και την κατάλληλη επικουρική στήριξη των απαραίτητων επιστημονικών ειδικοτήτων.

Πάνω απ΄ όλα είναι ανάγκη να διεκδικήσουμε αυτό που επιτάσσει η δυνατότητα του σήμερα για να καλυφτούν οι ανάγκες των παιδιών σε αναβαθμισμένη παιδαγωγική παρέμβαση. Δυναμώνουμε τον αγώνα  μαζί με τους γονείς των παιδιών μας για:

  • Καθολική εφαρμογή της δίχρονης υποχρεωτικής προσχολικής αγωγής σε σύγχρονα, ασφαλή νηπιαγωγεία. Με ευθύνη του κράτους, των αντίστοιχων υπουργείων να αυξηθεί, γενναία η χρηματοδότηση, για να αγοραστούν, απαλλοτριωθούν οικόπεδα και να χτιστούν τα αναγκαία κτίρια.

  • Μόνιμους διορισμούς όλου του αναγκαίου προσωπικού (παιδαγωγικού, ειδικού παιδαγωγικού, βοηθητικού, κ.α.). Μονιμοποίηση όλων των αναπληρωτών.

  • Μείωση της αναλογίας σε 1 νηπιαγωγό για 15 νήπια

  • Μείωση του διδακτικού ωραρίου των νηπιαγωγών ανάλογα με τα χρόνια υπηρεσίας τους, όπως γίνεται σε όλη την εκπαίδευση.

  • Δημιουργία τμημάτων ένταξης σε όλα τα Νηπιαγωγεία για να καλύπτονται οι ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες των νηπίων.

  • Αναβάθμιση του παιδαγωγικού ρόλου των νηπιαγωγών με επιστημονική στήριξη, περιοδικές επιμορφώσεις με ευθύνη των δημόσιων πανεπιστημίων και απαλλαγή από τα διδακτικά τους καθήκοντα ώστε να στηρίζονται με ουσιαστικό τρόπο, να συγχρονίζουν το παιδαγωγικό έργο με τα νεώτερα, κάθε φορά, επιστημονικά δεδομένα.

  • Παιδαγωγικό πρόγραμμα που να ανταποκρίνεται στην πραγματικές, επιστημονικά τεκμηριωμένες απόψεις που αφορούν στην ολόπλευρη κοινωνική, νοητική, συναισθηματική ανάπτυξη του νηπίου, εξασφαλίζοντας και όλα τα μέσα, υλικά και όχι μόνο, για να υλοποιηθεί.

ΤΟ ΔΣ

 

Έγγραφο1


 


ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Π.Ε ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗΣ - ΑΛΙΜΟΥ- ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ

«Ο ΘΟΥΚΥΔΙΔΗΣ»
Κυκλάδων 7, Αργυρούπολη

Πληροφ.: Χριστίνα Αγγελονίδη (2109922610/6945385686)

ΒάνιαΞιφαρά

(2109913100 / 6944334752)
email: This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it

Αργυρούπολη, 6/3/2020
Αρ. Πρωτ.: 34

Προς τα Μέλη του Συλλόγου


ΠΑΜΕ ΘΕΑΤΡΟ  ΣΤΗ ΜΟΥΣΙΚΟΘΕΑΤΡΙΚΗ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ "ΚΟΙΝΗ ΗΣΥΧΙΑ"  ΤΟΥ ΒΑΣΙΛΗ ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ


ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 27 ΜΑΡΤΙΟΥ2020

στις 20.30 μ.μ.

στο ΘΕΑΤΡΟ ΔΙΑΝΑ

Ιπποκράτους  7,στάση Μετρό Πανεπιστήμιο

του Γιάννη Τσίρου

Σε σκηνοθεσία Ελένης Ράντου, κείμενο Οδυσσέα Ιωάννου

και μουσική ενορχήστρωση Ανδρέα Αποστόλου

Συμμετέχουν:Βασίλης Παπακωνσταντίνου, Σοφία Πανάγου, Μιχάλης Τιτόπουλος, Οδυσσέας Ιωάννου.


Τιμή εισιτηρίου θεάτρου 12 ευρώ



Τα εισιτήρια θα προαγοραστούν. Θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας για τα μέλη του σωματείου.

Δηλώνουμε θέσεις και πληρώνουμε στα μέλη του Δ.Σ., το αργότερο μέχρι την Πέμπτη 19/3/20.



Κοινή ησυχία

«Δεν ονειρευόμαστε κάτι για να γίνει, ονειρευόμαστε για να κοιτάμε ψηλά!»

Πέντε χρόνια μετά την πρώτη παρουσίαση του εμβληματικού «9:05», σε σκηνοθεσία Παντελή Βούλγαρη,  ο Βασίλης Παπακωνσταντίνου και ο Οδυσσέας Ιωάννου επιστρέφουν στο θέατρο ΔΙΑΝΑ στη νέα τους μουσικοθεατρική παράσταση "Κοινή ησυχία".

Αυτή τη φορά με την επιμέλεια της Ελένης Ράντου, που υπογράφει την πρώτη της σκηνοθεσία στο θέατρο,το καινούργιο ταξίδι αναζητάει τα χαμένα μας όνειρα, τις ματαιωμένες προσδοκίες μας και προτείνει «να αρχίσουμε ξανά να λέμε πιο όμορφα πράγματα», προσπαθώντας να ξεφύγουμε από την «Κοινή ησυχία».

Στην πρώτη του θεατρική συνάντηση με την Ελένη Ράντου, ο Βασίλης Παπακωνσταντίνου ερμηνεύει 30 σπουδαία τραγούδια, κάποια από το προσωπικό του ρεπερτόριο και άλλα από την ακριβή κληρονομιά του ελληνικού τραγουδιού.



ΓΙΑ ΤΟ ΔΣ

Η ΠΡΟΕΔΡΟΣ                                                                            Η ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

Έγγραφο1

 

ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΑΓΓΕΛΟΝΙΔΗ                                                 ΒΑΝΙΑ ΞΙΦΑΡΑ

 
More Articles...
ankara escort ankara escort bayan escort ankara escort bayan ankara ankara escort escort ankara