n
ΔΕΥΤΕΡΗ ΦΑΣΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ
- n
- n
Για την εγκύκλιο-οδηγίες του ΥΠΑΙΘ σχετικά με την έναρξη της διαδικασίας «αξιολόγησης» του πεδίου Α2
n
n
- n
Ενδεικτικές ερωτήσεις και οι απαντήσεις τους
n
n
- n
Συνεχίζουμε συσπειρωμένοι-ες στις ομόφωνες αποφάσεις ΔΟΕ-ΟΛΜΕ για απεργία-αποχή από την «ατομική αξιολόγηση».Ούτε βήμα πίσω!
n
n
Χαιρετίζουμε τις μαζικές διαδηλώσεις φοιτητ(ρι)ών, μαθητ(ρι)ών και εκπαιδευτικών οι οποίες εδώ και τρεις εβδομάδες στέλνουν ξεκάθαρο μήνυμα στην κυβέρνηση της ΝΔ: Το ν/σχ για τα ιδιωτικά πανεπιστήμια να μην κατατεθεί. Έχει ήδη απορριφθεί! Η μαζική συμμετοχή των εκπαιδευτικών στα μπλοκ των ΣΥΛΛΟΓΩΝ και ΕΛΜΕ, δείχνει την αποφασιστικότητα του κλάδου να συνεχίζει ενωμένος και συσπειρωμένος ενάντια στα σχέδια κατηγοριοποίησης μαθητών, σχολείων και εκπαιδευτικών. Δυναμώνουμε τον αγώνα για μόρφωση – δουλειά και ζωή με δικαιώματα σε όλη την Ελλάδα.
nΣυναδέλφισσες και συνάδελφοι,
nΑυτές τις ημέρες και μετά τη δημοσίευση της εγκυκλίου για την έναρξη της δεύτερης φάσης της ατομικής αξιολόγησης (Α2) το Υπουργείο περνάει σε μια νέα, ποιοτικά αναβαθμισμένη προσπάθεια εκβιασμού και πίεσης των εκπαιδευτικών, σε μια απέλπιδα προσπάθεια να επιταχύνει μια διαδικασία που έχει αποτύχει πλήρως και έχει μπλοκαριστεί από τον αγώνα που δίνουμε ενωμένοι χιλιάδες εκπαιδευτικοί.
nΤο ομολόγησαν και οι ίδιοι στην ημερίδα-φροντιστήριο του Γ.Γ. του Υπουργείου προς τους Διευθυντές και Προϊσταμένους των σχολείων την προηγούμενη εβδομάδα. Μια μικρή μειοψηφία συναδέλφων, κάτω από πίεση και τον φόβο έχει συμμετάσχει στην πρώτη φάση της λεγόμενης αξιολόγησης σε όλη την Ελλάδα. Στην Αττική δε, η συμμετοχή δεν ξεπερνά το 10% των νεοδιόριστων. Έτσι «παρακάμπτοντας» το ότι η Α1 φάση έχει μείνει κυριολεκτικά στα χαρτιά, επιχειρούν να επιστρατεύσουν – εκβιάσουν τους διευθυντές-προϊσταμένους των σχολικών μονάδων με στόχο την προώθηση της κατηγοριοποίησης εκπαιδευτικών και σχολείων. Και αυτή τους η απόπειρα θα πέσει στο κενό. Θα υπερασπιστούμε τον ρόλο της/του εκπαιδευτικού, τα μορφωτικά δικαιώματα των μαθητριών-τών μας.
nΗ προσπάθεια να μετατραπούν οι διευθύντριες-ές και προϊστάμενοι-εςστο μακρύ χέρι της κυβερνητικής πολιτικής δεν θα περάσει. Τα σχολεία μας δεν θα τα αφήσουμε να μετατραπούν σε αρένες. Θα υπερασπιστούμε όλοι μαζί τις συλλογικές μας αποφάσεις, τη συλλογική στάση και τη δημοκρατική λειτουργία στους Συλλόγους Διδασκόντων. Καλούμε και τους/τις συναδέλφους-ισσες διευθυντές-θύντριες να υψώσουν τείχος σε αυτή την προσπάθεια, να μην επιτρέψουν να τους/τις ξεχωρίσουν από τον αγώνα που δίνουμε όλες-οι μαζί για να κρατηθούν όρθια τα σχολεία μας σε πολύ δύσκολες συνθήκες.
nΌλοι για έναν και μία για όλες!
nΑπαντάμε ότι η συμμετοχή στην προσπάθεια διάλυσης, υποβάθμισης κατηγοριοποίησης σχολείων, μαθητών-τριών και εκπαιδευτικών δεν αποτελεί «ατομική υπόθεση». Η προσωπική στάση και επιλογή μας διαμορφώνει τη συλλογική και συνολική εικόνα που θα έχει το σχολείο, το μορφωτικό και εργασιακό περιβάλλον για τις επόμενες γενιές μαθητριών-ών και εκπαιδευτικών. Για αυτό δεν θα αφήσουμε τους διάφορους καλοθελητές να διαλύσουν τον παιδαγωγικό μας ρόλο και την εργασιακή μας υπόσταση και προοπτική.
nΚαλούμε όλες κι όλους,συναδέλφισσες-ους, μόνιμες-ους, νεοδιόριστες-ους, διευθυντές-διευθύντριες και τις προϊσταμένες να υπογράψουν το κείμενο της απεργίας αποχής, να υλοποιήσουν τις αποφάσεις του κλάδου, να παραμείνουμε ενωμένοι-ες μέσα στα σχολεία.
nΗ συμμετοχή στην απεργία – αποχή είναι ο μόνος τρόπος ώστε οι διευθυντές/ριες προϊστάμενο/ες να είναι και οι ίδιοι καλυμμένοι/ες από την ατομική αξιολόγηση που θα επιχειρηθεί να πραγματοποιηθεί και προς αυτούς/ες με ευθύνη των Συμβούλων Εκπαίδευσης.
nΤώρα είναι η ώρα της κλιμάκωσης του αγώνα μας για να βγούμε ξανά νικήτριες-τές. Καλούμε:
nΣε συμμετοχή όλων των συναδέλφων (νεοδιόριστων, αναπληρωτών, μόνιμων, διευθυντών) στην Απεργία – Αποχή που είναι σε ισχύ από κάθε διαδικασία της ατομικής αξιολόγησης. Αξιοποιούμε τις στάσεις εργασίας που έχουν προκηρύξει οι Ομοσπονδίες.
nΤις Ομοσπονδίες ΔΟΕ και ΟΛΜΕ να προκηρύξουν άμεσα 24ωρη Απεργία στις 1/2 για όλα τα θέματα της εκπαίδευσης. Συμμετέχουμε στα πανεκπαιδευτικά συλλαλητήρια την ίδια μέρα σε όλη την Ελλάδα.
nΣε νέο κύκλο Γενικών Συνελεύσεων με στόχο τη συσπείρωση όλων των συναδέλφων και τη διαμόρφωση ενιαίας στάσης.
nΣε παραστάσεις διαμαρτυρίας σε διευθύνσεις και καταγγελίες των απειλών και των εκφοβισμών.
nΣε ενημερωτικές συναντήσεις με διευθυντές/τριες και προισταμένους/ες σε επίπεδο Συλλόγου και ΕΛΜΕ.
nΕνδεικτικές ερωτήσεις και απαντήσεις:
n-Είμαι νεοδιόριστη-ος. Τι πρέπει να κάνω τώρα ;
nΑν δεν το έχεις κάνει ήδη, να υπογράψεις στην αντίστοιχη δήλωση της ΔΟΕ ή της ΠΟΣΕΠΕΕΑ (για το ΕΕΠ και το ΕΒΠ) ότι συμμετέχεις στην Απεργία-Αποχή και να την πρωτοκολλήσεις. Είναι κάτι που μπορείς να το κάνεις οποιαδήποτε στιγμή!
nΕίναι πειθαρχικό αδίκημα η άρνηση της αξιολόγησης που επισύρει πειθαρχικές διώξεις και κρατήσεις μισθού;
nΦυσικά και όχι! Για ακόμα μια φορά ξεκαθαρίζουμε ότι η απεργία – αποχή είναι μια κανονική μορφή πάλης πλήρως κατοχυρωμένη. Η ΔΟΕ και η ΟΛΜΕ την έχουν προκηρύξει με βάση όλες τις τυπικές διαδικασίες (κατάθεση εξώδικου κτλ). Επίσης, μας καλύπτει πλήρως και η στάση εργασίας από τις παρακολουθήσεις του μαθήματος. Και η στάση εργασίας (μορφή απεργιακής κινητοποίησης) είναι συνταγματικά κατοχυρωμένη. Η συμμετοχή στις συλλογικές αποφάσεις της ΔΟΕ και της ΟΛΜΕ, η συμμετοχή στην απεργία – αποχή και στις στάσεις εργασίασ δεν μπορεί να στοιχειοθετήσει κανένα πειθαρχικό παράπτωμα ούτε να οδηγήσει σε επιβολή ποινών. Αυτό είναι σαφές!
nΤι απαντάμε εάν σταλεί email από τον αξιολογητή;
nΜε την παρούσα (αριθμός πρωτοκόλλου …… εδώ να γράφεται ο αριθμός πρωτοκόλλου της ομαδικής δήλωσης συμμετοχής στην Απεργία – Αποχή στο κάθε σχολείο) δηλώνω ότι συμμετέχω στην απεργία-αποχή που έχει προκηρύξει η ΔΟΕ (ή ΠΟΣΕΕΠΕΑ για ΕΒΠ-ΕΕΠ), από κάθε ενέργεια που συνδέεται με το σύστημα αξιολόγησης, το οποίο προωθείται εκ μέρους του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων και πιο συγκεκριμένα από τις διαδικασίες που προβλέπονται από τον νόμο 4823/21 και καθώς και από την Υπουργική Απόφαση 9950/ΓΔ5 ΦΕΚ 388/27-1-2023 «Ρύθμιση ειδικότερων και λεπτομερειακών θεμάτων σχετικά με την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών και των μελών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, καθώς και τη διαδικασία διενέργειάς της».
nΔε γράφουμε τίποτα επιπλέον ως απάντηση κι εδώ σταματάει η επικοινωνία μας με τον αξιολογητή. Καλό είναι το απαντητικό αυτό μήνυμα να κοινοποιηθεί και στο Σχολείο και στο ΔΣ του Συλλόγου. Δεν «μπαίνουμε» στην ειδική πλατφόρμα αξιολόγησης. Δε συμπληρώνουμε τον ηλεκτρονικό φάκελο. Δεν δίνουμε στοιχεία και «πάτημα» στον αξιολογητή για να εντείνει τις πιέσεις και να αποστέλλει προσωπικά μηνύματα για τη συνέχιση της διαδικασίας.
nΥπογράφουμε στο σχολείο που έχουμε οργανική ή και σε όσα σχολεία συμπληρώνουμε ωράριο;
nΥπογράφουμε σε όλα τα σχολεία που υπηρετούμε.
nΠότε κάνουμε Α/Α και πότε στάση εργασίας;
nΗ απεργία – αποχή της ΔΟΕ και της ΠΟΣΕΠΕΕΑ καλύπτει σε όλες τις φάσεις τους/τις συναδέλφους από όλα τα εξωδιδακτικά καθήκοντα που σχετίζονται με την ατομική αξιολόγηση, όπως: από τη συνάντηση με τον Σύμβουλο Εκπαίδευσης, την ενημέρωση της Ψηφιακής Πλατφόρμας, τον ηλεκτρονικό φάκελο, την υποβολή έκθεσης ατομικής αυτοαξιολόγησης κλπ. Όταν συμμετέχουμε στην Απεργία- Αποχή βρισκόμαστε στο σχολείο μας και παρέχουμε το πλήρες εκπαιδευτικό μας έργο ως συνήθως. Στάση εργασίας δηλώνουμε όταν θα έρθει ο/η σύμβουλος για αξιολόγηση μέσα στην τάξη να παρακολουθήσει μάθημα. Για τη στάση εργασίας δεν ενημερώνουμε παρά μόνο όταν καταφθάσει ο αξιολογητής στο σχολείο. Στις επισκέψεις που προηγούνται και σε οποιαδήποτε άλλη επαφή με τον αξιολογητή, μας καλύπτει η Α/Α.
nΟι απειλές και η τρομοκρατία δεν θα περάσουν!
nΡίχνουμε φως στα σκοτάδια που θέλουν να μας επιβάλλουν! ΓΙΑ ΤΟ ΔΣ
nΗ ΠΡΟΕΔΡΟΣ Η ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
nΑγγελονίδη Χριστίνα
nn
ΑΓΓΕΛΟΝΙΔΗ ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΝΙΚΟΛΑΊ¨ΔΟΥ ΕΙΡΗΝΗ
nn
]]>