n
Ο Αγώνας ενάντια στην αξιολόγηση-κατηγοριοποίηση συνεχίζεται.
Ο Αγώνας ενάντια στην αξιολόγηση-κατηγοριοποίηση συνεχίζεται.
nΕπισυνάπτουμε τις Δηλώσεις για Απεργία-Αποχή
nΣυναδέλφισσες-οι
nΟ Αγώνας ενάντια στην αξιολόγηση-κατηγοριοποίηση συνεχίζεται. Το Δ.Σ. του Συλλόγου μας ενημερώνει ξανά όλα τα μέλη του ότι προχωράμε με όπλο την ομόφωνη απόφαση της 92ης ΓΣ του Κλάδου, τον Ιούνη του 2023. Επαναλαμβάνουμε ότι είναι σε ισχύ τόσο η προκηρυγμένη από τη ΔΟΕ απεργία-αποχή από την ατομική αξιολόγηση όσο και η απεργία-αποχή από τους μέντορες-συντονιστές του εκπαιδευτικού έργου. Καλούμε όλους τους συναδέλφους:
nΑ) Να υπογράψουν απεργία- αποχή από την ατομική αξιολόγηση όσοι δεν την υπέγραψαν πέρυσι ή άλλαξαν σχολείο (μόνιμοι και αναπληρωτές) και οι ειδικότητες σε κάθε σχολείο.
nΒ) Να υπογράψουν απεργία αποχή από Μέντορες – Συντονιστές και πάλι όσοι δεν την υπέγραψαν πέρυσι ή άλλαξαν σχολείο και οι ειδικότητες σε κάθε σχολείο.
nΓ) Να υιοθετήσουν τα ενιαία κείμενα στην προβλεπόμενη ειδική συνεδρίαση για τον λεγόμενο προγραμματισμό που σχετίζεται με την αξιολόγηση σχολικής μονάδας όλοι οι Σύλλογοι Διδασκόντων όλων των Δημοτικών και Νηπιαγωγείων του Συλλόγου μας.
nΤα ενιαία κείμενα έχουν σταλεί στα σχολεία και ξαναστέλνουμε τη δήλωση για την απεργία-αποχή και για μέντορες-συντονιστές. Για κάθε ζήτημα απευθυνόμαστε στο Δ.Σ.,ενημερώνουμε για κάθε επικοινωνία των Συμβούλων Εκπαίδευσης-αξιολογητών με συναδέλφους . Συλλογικά για άλλη μια φορά θα αποτρέψουμε την αξιολόγηση.
nΕπισυνάπτουμε τις δύο δηλώσεις: 1. Για συντονιστές-μέντορες 2. Για την απεργία –αποχή από την ατομική αξιολόγηση.
nΓΙΑ ΤΟ Δ.Σ.
nΗ ΠΡΟΕΔΡΟΣ Η ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
nn
ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΑΓΓΕΛΟΝΙΔΗ ΦΡΟΣΩ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ
nΔήλωση για Μέντορες-Συντονιστές
nΣήμερα, ________________2023, οι κάτωθι υπογεγραμμένοι εκπαιδευτικοί του ______ Δημοτικού Σχολείου _______________, δηλώνουμε δια της παρούσας, ότι συμμετέχουμε στην προκηρυχθείσα εκ μέρους της Δ.Ο.Ε. από 7-10-2022 απεργία – αποχή. Συγκεκριμένα, δυνάμει της ως άνω προκηρυχθείσας απεργίας, απέχουμε:
n(α) από κάθε καθήκον, που σχετίζεται με τον ορισμό (άρ.3 της υπ’ αρ. Φ12/102913/ΓΔ4 «Ενδοσχολικός Συντονιστής» Υπουργικής Απόφασης), την άσκηση καθηκόντων και αρμοδιοτήτων εκ μέρους των Ενδοσχολικών Συντονιστών (όπως αυτά περιγράφονται στο άρθρο 2 της ως άνω αποφάσεως) και εν γένει από κάθε διαδικασία, δραστηριότητα, αρμοδιότητα ή έργο, που συνδέεται ή σχετίζεται ή απορρέει από την ως άνω Υπουργική Απόφαση.
n(β) από κάθε καθήκον, που σχετίζεται με τον ορισμό (άρ.3 της υπ’ αρ. Φ12/102919/ΓΔ4 «Παιδαγωγικός Σύμβουλος – Μέντορας στις σχολικές μονάδες Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης» Υπουργικής Απόφασης), την άσκηση καθηκόντων και αρμοδιοτήτων εκ μέρους των Παιδαγωγικών Συμβούλων – Μεντόρων (όπως αυτά περιγράφονται στο άρθρο 2 της ως άνω αποφάσεως) και εν γένει από κάθε διαδικασία, δραστηριότητα, αρμοδιότητα ή έργο, που συνδέεται ή σχετίζεται ή απορρέει με την ως άνω Υπουργική Απόφαση.
nΣημειώνεται, ότι η ως άνω απεργία- αποχή των εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, που εκπροσωπεί η Δ.Ο.Ε., από συγκεκριμένες ενέργειες, προβλέπεται από τις διατάξεις του ν.1264/1982, όπως αυτές έχουν ερμηνευτεί από τα αρμόδια Δικαστήρια (όλως ενδεικτικώς Δ.Εφ. 486/1995 κ.α.) και συνιστά απολύτως νόμιμη μορφή συνδικαλιστικής δράσης, αναγνωριζόμενη ως μορφή απεργίας. Η δε συμμετοχή μας στην εν λόγω απεργία αποτελεί νόμιμο δικαίωμα έκαστου εξ ημών, που απορρέει από την συνταγματικά κατοχυρωμένη συνδικαλιστική ελευθερία κάθε εργαζόμενου.
nΟι εκπαιδευτικοί του _________ Δημοτικού Σχολείου __________
nn
ΔΗΛΩΣΗ για Απεργία-Αποχή από ατομική αξιολόγηση
nΜε την παρούσα δηλώνουμε ότι συμμετέχουμε στην απεργία- αποχή που έχει προκηρύξει η Δ.Ο.Ε., από κάθε ενέργεια που συνδέεται με το σύστημα αξιολόγησης, το οποίο προωθείται εκ μέρους του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων και πιο συγκεκριμένα από τις διαδικασίες που προβλέπονται από τον νόμο 4823/21 και καθώς και από την Υπουργική Απόφαση 9950/ΓΔ5 ΦΕΚ 388/27-1-2023 «Ρύθμιση ειδικότερων και λεπτομερειακών θεμάτων σχετικά με την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών και των μελών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, καθώς και τη διαδικασία διενέργειάς της» και σχετίζονται με όλα τα εξωδιδακτικά καθήκοντα σχετικά με την ατομική αξιολόγηση (συναντήσεις με Συμβούλους Εκπαίδευσης, ενημέρωση ατομικού φακέλου, κατάθεση έκθεσης αυτοαξιολόγησης κ.τ.λ.).
nn
]]>