Ο καιρος
Who's Online
We have 67 guests online
Εργασιακα δικαιωματα Εκπαιδευτικων Π.Ε.
Μεταφραστης
Λεξικο νεοελληνικης
Αναζητηση στο google
Εφημερευοντα Φαρμακεια
Εφημερευοντα νοσοκομεια
Θεατρα με εκπτωση
Κρατικο Πιστοποιητικο Γλωσσομαθειας
Περισσοτερα Αρθρα .....


ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Π.Ε ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗΣ - ΑΛΙΜΟΥ- ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ

«Ο ΘΟΥΚΥΔΙΔΗΣ»
Κυκλάδων 7, Αργυρούπολη

Πληροφ.: Αγγελονίδη Χριστίνα (2109922610/6945385686

Λώλης Κωνσταντίνος

(2109610234 / 6944395369)
email: This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it

Αργυρούπολη,4/9/2017
Αρ. Πρωτ.: 80

Προς τα Μέλη του Συλλόγου

Το Π.Δ. 79/2017 για τη λειτουργία Νηπιαγωγείων και Δημοτικών

ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ

H κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ προκειμένου να υλοποιήσει τις  κατευθύνσεις της ΕΕ,  ΟΟΣΑ και τις απαιτήσεις του ΣΕΒ, όπως αυτές ψηφίστηκαν με το 3ο μνημόνιο (για εξορθολογισμό, αυτονομία, αξιολόγηση, κινητικότητα, ελαστικοποίηση εργασιακών σχέσεων, δεξιότητες, μηδενικοί διορισμοί, σχέδια για την αναμόρφωση του Λυκείου σε ακόμα πιο ταξική κατεύθυνση...), κατά την προσφιλή της μέθοδο νομοθέτησε πάλι μέσα στο κατακαλόκαιρο το Προεδρικό Διάταγμα 79/2017 για τη λειτουργία των Νηπιαγωγείων και των Δημοτικών (σε αντικατάσταση των Π.Δ. 200 και 201), επεκτείνοντας  και  μονιμοποιώντας τις αντιδραστικές πολιτικές αναδιαρθρώσεις όλων των κυβερνήσεων των τελευταίων χρόνων στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση.

Έτσι  με  το  νέο  Π.Δ. 79:

Αφού συνεχίζεται  η προαιρετική φοίτηση των παιδιών της πρώτης νηπιακής ηλικίας (4-5 ετών), μονιμοποιούνται  όλες οι αντιεκπαιδευτικές νομοθετικές ρυθμίσεις που προωθήθηκαν τα δυόμισι τελευταία χρόνια στην Προσχολική Αγωγή (25άρια τμήματα, διπλασιασμός από 7 σε 14 του ελάχιστου αριθμού για σχηματισμό τμήματος, μετατροπή του Ολοήμερου Νηπιαγωγείου σε προαιρετικό, αύξηση ωραρίου κ.ά.)….

Αφού μονιμοποιούνται οι αντιεκπαιδευτικές αλλαγές του λεγόμενου Ενιαίου Τύπου Ολοήμερου Δημοτικού, που από τον ένα χρόνο λειτουργίας του η πείρα έδειξε ότι: «εξοικονομήθηκαν» χιλιάδες εκπαιδευτικοί, υποβαθμίστηκε ακόμη περισσότερο το ολοήμερο, αυξήθηκε η κινητικότητα των ειδικοτήτων από σχολείο σε σχολείο….

Τώρα ενισχύεται ο ρόλος του διοικητικού μηχανισμού της εκπαίδευσης, αποκτώντας νέες αρμοδιότητες οι Διευθυντές Εκπαίδευσης (π.χ. αποκλειστική αρμοδιότητα για τον καθορισμό των ορίων των σχολικών περιφερειών), οι Διευθυντές των σχολείων (π.χ. ευθύνη για τη σύνταξη του ωρολογίου προγράμματος) αλλά και οι Σχολικοί Σύμβουλοι (που θα εμπλέκονται περισσότερο στη λειτουργία του σχολείου).

Δημιουργείται, στο πνεύμα της κινητικότητας των μαθητών και της «εξοικονόμησης» εκπαιδευτικών, ένας νέο μηχανισμός «διαχείρισης του πλεονάζοντος μαθητικού πληθυσμού»  με τη λειτουργία μιας τριμελούς επιτροπής (αποτελούμενη από ένα σχολικό σύμβουλο, τον προϊστάμενο εκπαιδευτικών θεμάτων και έναν διευθυντή σχολείου/νηπιαγωγείου), η οποία μαζί με τον Διευθυντή Εκπαίδευσης θα έχουν την ευθύνη της μετακίνησης των μαθητών που «περισσεύουν» σε ένα σχολείο σε κάποιο άλλο όπου υπάρχουν «κενές» θέσεις. Σε ένα  σχολείο για παράδειγμα που εγγράφονται στην Α' τάξη του Δημοτικού 28 μαθητές και σε ένα γειτονικό σχολείο  εγγράφονται στην Α' τάξη Δημοτικού 22 μαθητές, ο Σύλλογος Διδασκόντων του πρώτου σχολείου  δε θα μπορεί να «σπάσει» την Α' τάξη σε 2 τμήματα αλλά θα πρέπει μέσω του μηχανισμού της παραπάνω τριμελούς επιτροπής να διώξει προς το γειτονικό σχολείο 3 μαθητές.

Ταυτόχρονα, αντί να ιδρυθούν Τμήματα Ένταξης σε όλα τα σχολεία, δημιουργούνται σχολικές περιφέρειες των Τμημάτων Ένταξης (π.χ. σε μια ομάδα 5 σχολείων μόνο στο 1 θα υπάρχει Τ.Ε ).

Σύμφωνα με την § 7 του άρθρου 11: «σε περιπτώσεις μη κάλυψης των διδακτικών ωρών από εκπαιδευτικούς των αντίστοιχων κλάδων, τα διδακτικά αντικείμενα της Αισθητικής Αγωγής και της Φυσικής Αγωγής δύναται να ανατεθούν σε εκπαιδευτικούς του κλάδου ΠΕ 70 Δασκάλων».

Ενώ  με την § 12: «Έως ότου τοποθετηθεί στη σχολική μονάδα το σύνολο του προσωπικού…το πρόγραμμα αναμορφώνεται…με βάση το υποχρεωτικό διδακτικό ωράριο και τις διδακτικές ώρες των εκπαιδευτικών για τις οποίες έχουν τοποθετηθεί στη σχολική μονάδα», θεωρώντας δεδομένο ότι, εξαιτίας της χρόνιας αδιοριστίας, κάθε χρόνο θα υπάρχουν ελλείψεις και , παρά τα όσα ισχυρίζεται η κυβέρνηση, οι εκπαιδευτικοί δε θα είναι όλοι στο πόστο τους από την 1η Σεπτέμβρη.

Επίσης, το Υπουργείο Παιδείας  με έγγραφό του προς τις  Διευθύνσεις  Π.Ε και Δ.Ε στις 11/8 για  «Προγραμματισμό ενεργειών με σκοπό την ομαλή έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς» καλεί τα ΠΥΣΠΕ/ΠΥΣΔΕ  σε συνεχείς συνεδριάσεις (από 31/8-8/9) ώστε να ορίσουν υπεραριθμίες και πλεονάζον προσωπικό.

Αντί να καλύψει  όλα τα κενά με μαζικούς διορισμούς μονίμων εκπαιδευτικών, κάλεσε τους Συλλόγους  Διδασκόντων να συνεδριάσουν αμέσως από την 1η Σεπτεμβρίου κιόλας με σκοπό την κατανομή τάξεων και τη διαπίστωση κενών και πλασματικών (σε σχέση με τις πραγματικές  ανάγκες) πλεονασμάτων οδηγώντας μαθητές και συναδέλφους σε υποχρεωτική κινητικότητα.


Συναδέλφισσες, συνάδελφοι, χρέος μας είναι να μην κάνουμε βήμα πίσω από την ανάγκη αλλά και τη δυνατότητα της εποχής μας για ικανοποίηση των σύγχρονων μορφωτικών αναγκών των παιδιών μας και των εργασιακών δικαιωμάτων μας, διεκδικώντας  το αυτονόητο δικαίωμα κάθε παιδιού να γραφτεί στο νηπιαγωγείο και στο δημοτικό της περιοχής του και να διασφαλιστεί το δικαίωμα κάθε εκπαιδευτικού να εργάζεται ως παιδαγωγός χωρίς  να γίνεται λάστιχο.

ΓΙΑ ΤΟ ΔΣ

Η ΠΡΟΕΔΡΟΣ                                                                              Ο ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ



ΑΓΓΕΛΟΝΙΔΗ ΧΡΙΣΤΙΝΑ                                                      ΛΩΛΗΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ

 
ankara escort ankara escort bayan escort ankara escort bayan ankara ankara escort escort ankara