Ο καιρος
Who's Online
We have 15 guests online
Εργασιακα δικαιωματα Εκπαιδευτικων Π.Ε.
Μεταφραστης
Λεξικο νεοελληνικης
Αναζητηση στο google
Εφημερευοντα Φαρμακεια
Εφημερευοντα νοσοκομεια
Θεατρα με εκπτωση
Κρατικο Πιστοποιητικο Γλωσσομαθειας
Περισσοτερα Αρθρα .....




ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Π.Ε ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗΣ-ΑΛΙΜΟΥ-ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ

Aργυρούπολη, 3/4/2020

"Ο ΘΟΥΚΥΔΙΔΗΣ"

Αρ. Πρωτ.:46

Κυκλάδων 7, Αργυρούπολη

Προς τα μέλη του Συλλόγου

Πληροφ.: Χριστίνα Αγγελονίδη (2109922610/6945385686)

Βάνια Ξιφαρά: (2109913100/6944334752)

email: This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it

13 μέρες η εξ αποστάσεως, αδιαφορία του Υπουργείου για τα νηπιαγωγεία και τα νήπια…!!

Εδώ και μέρες βρισκόμαστε  σε καραντίνα, κλεισμένοι στα  σπίτια μας, λόγω της εξάπλωσης της πανδημίας του κορονοϊού στη χώρα μας και σε ολόκληρο τον κόσμο, συμπαραστεκόμενοι στους υγειονομικούς που με αυτοθυσία προσπαθούν να σώσουν ζωές, μέσα σε καθεστώς ελλείψεων σε ΜΕΘ,  ιατρικό – νοσηλευτικό προσωπικό και φαρμακευτικό υλικό.

Από την πρώτη στιγμή όλοι οι εκπαιδευτικοί, παίρνοντας όλα τα απαραίτητα μέτρα αυτοπροστασίας και παρά τις μεγάλες δυσκολίες που αντιμετωπίζουν, χωρίς τον απαραίτητο εξοπλισμό, προσπάθησαν να σταθούν δίπλα στους μαθητές τους με όποιο τρόπο μπορούσαν ο καθένας , αν και μας πέταξαν το μπαλάκι  ότι είναι προσωπική μας ευθύνη. Πρώτα με  ένα απλό ανθρώπινο τηλεφώνημα ή ένα μήνυμα στους  γονείς των μαθητών μας και στη συνέχεια με προτάσεις  για διάφορες παιδαγωγικές δραστηριότητες μέσω διαδικτυακής επικοινωνίας, ώστε να αξιοποιούν δημιουργικά τον χρόνο τους.

Το Υπουργείο Παιδείας  στη συνέχεια αποφάσισε να εφαρμόσει την εξ αποστάσεως διδασκαλία στο Λύκειο, στο Γυμνάσιο και  στο Δημοτικό.

Παρά τις συνεχείς  καταγγελίες για  τις αδυναμίες του ΠΣΔ και τις ελλείψεις σε τεχνολογικό εξοπλισμό των σχολείων, των εκπαιδευτικών και των γονιών  και τις προτάσεις , το υπουργείο  «κωφεύει» επιδεικτικά στα αιτήματα για την αναβάθμιση του ΠΣΔ και  την παροχή των απαραίτητων εφοδίων που πρέπει να διαθέτουν εκπαιδευτικοί και μαθητές  για την εφαρμογή της εξ αποστάσεως.

Τις τελευταίες μέρες υπήρξε η ενημέρωση ότι τελικά η εξ αποστάσεως διδασκαλία μπορεί να μην αναφέρει τα νηπιαγωγεία ...αλλά τα αφορά(!)Πολύ πριν όμως οι μάχιμοι νηπιαγωγοί έχουν βρεθεί  δίπλα στα νήπια.

Από την πρώτη στιγμή  με αίσθημα εκπαιδευτικής και κοινωνικής ευθύνης έχουν  δώσει τον καλύτερό τους εαυτό, για να στηρίξουν τους μαθητές  και τις οικογένειές τους.

Γιατί γνωρίζουν πόσο δύσκολο είναι να βρεθούν οι μικροί μαθητές  από την τάξη τους με την /τον Νηπιαγωγό και τους φίλους τους, κλεισμένοι μέσα στο σπίτι τους χωρίς παρέες και μάλιστα σε μια ηλικία που δύσκολα μπορούν να διαχειριστούν και να κατανοήσουν το πλαίσιο της «πανδημίας» (εγκλεισμός, συνεχής αποστείρωση, γάντια, μάσκες, απαγόρευση εξόδου…. κλπ).  Συμμεριζόμενοι φυσικά τους γονείς των μαθητών που μπορεί να είναι απολυμένοι, να δουλεύουν με καθεστώς ελαστικής εργασίας ή τηλεργασίας και πρέπει ταυτόχρονα να φροντίζουν τα παιδιά τους και πιθανόν και άλλα μέλη της οικογένειας που χρειάζονται τη βοήθειά τους.

Παρόλο που το υπουργείο δεν είχε στείλει κάποιες οδηγίες, οι Νηπιαγωγοί διατηρώντας την επαφή με τα παιδιά και τις οικογένειές τους κυρίως εμψυχώνοντας τους, εξέφρασαν την αλληλεγγύη τους,γνωρίζοντας ότι πρέπει να στηρίξουμε  νήπια και γονείς, δυναμώνοντας τη συνεργασία σχολείου-οικογένειας.

Χρειάζεται να υπογραμμίσουμε ότι η ανταπόκριση των  νηπιαγωγών είναι συγκινητική και μεγάλη. Έχοντας στο μυαλό την ηλικία των μαθητών  και τη σπουδαιότητα του νηπιαγωγείου στην κοινωνικοσυναισθηματική ανάπτυξη του νηπίου, πρότειναν ιδέες, παιγνιώδεις δραστηριότητες, έτσι ώστε όλη αυτή η κατάσταση να αφήσει  στα παιδιά όσο γίνεται θετική εμπειρία. Γι‘ αυτό έστειλαν προτάσεις για παιχνίδια, παζλ, ταινίες, ντοκιμαντέρ, κατασκευές, τραγούδια, θεατρικές παραστάσεις και ανάγνωση παραμυθιών,  ξενάγηση σε μουσεία που έφτασαν από την πρώτη εβδομάδα στα σπίτια των μαθητών μας παρά την επιλογή του υπουργείου να αφήσει απ έξω την «Υποχρεωτική» Προσχολική Αγωγή.

Η/Ο  κάθε εκπαιδευτικός στο Νηπιαγωγείο προσπαθεί να ανταποκριθεί στο ρόλο της/του καθημερινά όπως και το προηγούμενο διάστημα χωρίς υποστήριξη, μέσα σε ένα πλαίσιο που είναι και δεν είναι υποχρεωτική η Προσχολική Αγωγή, αφού δε φρόντισαν ούτε οι προηγούμενες ούτε αυτή η κυβέρνηση να εξασφαλίσουν την εφαρμογή της Δίχρονης με όρους και προϋποθέσεις που αξίζουν στα νήπια, χωρίς ίχνος χρηματοδότησης, χωρίς κτήρια, χωρίς εξοπλισμό.

Σηκώνουν στις πλάτες τους το βάρος της ευθύνης της λειτουργίας του δημόσιου Νηπιαγωγείου και δεν περιμένουν να το θυμίσει το υπουργείο 13 μέρες μετά την απότομη διακοπή της λειτουργίας των σχολείων .

Ξεκαθαρίζουμε ότι τα μέτρα που παίρνονται δεν θα επιτρέψουμε να παραμείνουν όταν θα ανοίξουν τα σχολεία γιατί η δια ζώσης επαφή και αλληλεπίδραση, ειδικά στη νηπιακή ηλικία, είναι αναντικατάστατη για να κοινωνικοποιήσει, πρωτίστως, τους μικρούς μας μαθητές.Σκύβοντας στις ανάγκες των  μαθητών μας, δεν θα ανεχτούμε φαινόμενα αυταρχισμού, πιέσεων, υποχρεωτικότητας και αυθαιρεσιών. Συσπειρωμένοι στο σωματείο μας ενημερώνουμε, επικοινωνούμε για να αποτρέψουμε φαινόμενα αυταρχισμού, πιέσεων, υποχρεωτικότητας, αυθαιρεσιών που μπορεί να προκύψουν.

Συνεχίζουμε πιο δυναμικά αυτό που ξέρουμε πολύ καλά να κάνουμε. Να προσφέρουμε το διαπαιδαγωγητικό έργο στους μαθητές μας, σε αυτές τις δύσκολες στιγμές για όλες τις λαϊκές οικογένειες. Η συνεχής επαφή μαζί τους δίνει κουράγιο και δύναμη τόσο σε αυτά όσο και σε εμάς.

ΟΙ ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΙ ΜΕΝΟΥΝ ΟΡΘΙΟΙ, ΔΥΝΑΤΟΙ ΔΙΠΛΑ ΣΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΤΟΥΣ

Για το Δ.Σ

Η Πρόεδρος                                                                                     Η Γραμματέας

Αγγελονίδη Χριστίνα Έγγραφο1 Ξιφαρά Βάνια

 
ankara escort ankara escort bayan escort ankara escort bayan ankara ankara escort escort ankara