Ο καιρος
Εργασιακα δικαιωματα Εκπαιδευτικων Π.Ε.
Μεταφραστης
Λεξικο νεοελληνικης
Αναζητηση στο google
Εφημερευοντα Φαρμακεια
Εφημερευοντα νοσοκομεια
Θεατρα με εκπτωση
Κρατικο Πιστοποιητικο Γλωσσομαθειας
Περισσοτερα Αρθρα .....

Διάφορα

 



Last Updated (Thursday, 07 March 2019 11:36)

 





Last Updated (Tuesday, 15 January 2019 22:43)

 

Θέμα : Διευκρινίσεις σχετικά με την προϋπηρεσία και τον τρόπο πρόσληψης δασκάλων και νηπιαγωγών γενικής εκπαίδευσης με συμβάσεις ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης.

 

Αξιότιμοι κ. Κουράκη και κ. Μπαλτά,

 

Σύμφωνα με την παράγραφο 2 του άρθρου 5, στο νομοσχέδιο του υπουργείου Παιδείας που έχει δημοσιευτεί στο διαδίκτυο, διαχωρίζεται και δεν αναγνωρίζεται η προϋπηρεσία των αναπληρωτών ΠΕ 60.50 και ΠΕ 70.50 της Ειδικής Αγωγής στη Γενική, για το διορισμό τους ως αναπληρωτών για τη νέα σχολική χρονιά.

Εμείς, είμαστε δάσκαλοι και νηπιαγωγοί που εργαζόμαστε ως εκπαιδευτικοί Ειδικής Αγωγής και αυτό που μας ενώνει είναι ο αγώνας για την προάσπιση των εργασιακών μας δικαιωμάτων. Εργαζόμαστε σε δομές Ειδικής Αγωγής  από ανάγκη να καλυφθούν τα κενά που δημιουργούνται κάθε χρονιά και για τα οποία δεν αρκούν οι απόφοιτοι των τμημάτων Ειδικής Αγωγής (ΠΕ 71 - ΠΕ 61). Όταν λοιπόν καλυφθούν στο εγγύς μέλλον τα κενά που υπάρχουν, από συναδέλφους ΠΕ 71 - ΠΕ 61, τότε δε θα έχουμε λόγο ύπαρξης και οι πίνακες .50 θα εξαφανιστούν, μαζί με την προϋπηρεσία μας!

 

Είμαστε εκπαιδευτικοί που ανήκουμε στους κλάδους ΠΕ 70 και ΠΕ 60 γιατί αυτό είναι το βασικό μας πτυχίο και έχουμε ενταχθεί στους πίνακες ΠΕ 70.50 και ΠΕ 60.50 λόγω πρόσθετων προσόντων (μεταπτυχιακά-διδακτορικά, σεμινάρια) ή λόγω προϋπηρεσίας 10μηνών σε δομές Ειδικής Αγωγής. Στο σημείο αυτό θα αναφέρουμε την άποψη του κ. Λολίτσα ως πιο διευκρινιστική όπως τη διαβάσαμε στην ακόλουθη πηγή (http://seepea-stella.blogspot.gr/2014/04/blog-post_7271.html, προσπελάστηκε στις 26/05/2015).

 

Το .50, ως διακριτικό αυτών που έχουνε προϋποθέσεις ειδικής αγωγής. Εμείς, στους πίνακες που έχουμε για να διορίζουμε κάθε φορά, το δίνουμε το .50 και το έχουμε δώσει για να μπορούμε να ξέρουμε ποιοι είναι από την ειδική αγωγή και ποιοι δεν είναι, ποιοι έρχονται από την γενική εκπαίδευση χωρίς να έχουμε προϋποθέσεις ειδικής αγωγής και αναγκαστικά τους παίρνουμε γιατί δεν έχουμε άλλους από την ειδική αγωγή”.

Είναι λοιπόν σαφές  ότι πρόκειται για ένα συμβατικό κωδικό που επεξηγεί ποιοι εκπαιδευτικοί (ΠΕ70/ΠΕ60) έχουν πρόσθετα προσόντα στην ειδική αγωγή, ο κλάδος όμως δεν αλλάζει. Δεύτερον, η παράγραφος 1 του άρθρου 19 του νόμου 3699/2008, που συστήνει τους νέους κλάδους για τους εκπαιδευτικούς πρωτοβάθμιας ΕΑΕ, αναφέρει μόνο τους κλάδους ΠΕ 61 και ΠΕ 71. Πουθενά δεν υφίστανται σαν κλάδοι οι ΠΕ 60.50 και ΠΕ 70.50.

 

Πέραν όλων των άλλων, οι φετινές προσλήψεις μας έγιναν με ΦΕΚ το οποίο ψηφίστηκε, αφού ήδη είχαμε κάνει τις αιτήσεις μας. Ενώ εμείς με βάση την προηγούμενη νομοθεσία  είχαμε πάρει αποφάσεις για επένδυση χρημάτων και χρόνου σε επιπρόσθετα προσόντα (μεταπτυχιακά, διδακτορικά, σεμινάρια), τα οποία με το νέο ΦΕΚ αχρηστεύτηκαν.

 

Με βάση τα παραπάνω: Απαιτούμε να αναγνωρίζεται συνολικά στον πίνακα γενικής εκπαίδευσης (ΠΕ 70-ΠΕ 60) η προϋπηρεσία όλων των συναδέλφων που εργάζονται σε δομές Ειδικής Αγωγής, είτε προσελήφθησαν από τον πίνακα ΠΕ 70.50 - ΠΕ 60.50, είτε από τον πίνακα ΠΕ 70 - ΠΕ 60.

Με εκτίμηση,

 
Αποφάσεις του Συλλόγου ενάντια στην Αξιολόγηση
Αποφάσεις  
1.Πρόταση αποχής από τις διαδικασίες αξιολόγησης 25-11-2014 2. Καμία συμμετοχή σε οποιαδήποτε διαδικασία αξιολόγησης 25-11-2014
3. Ενημερωτικό για τη στάση μας ενάντια στην αξιολογηση (Απεργία – Αποχή) για τα σχέδια δράσης – προγραμματισμό σχολικής μονάδας 25-11-2014 4. Συνάντηση νηπιαγωγών με τον Διευθυντή Εκπαίδευσης 23-11-2014
5. Συλλογικά, οργανωμένα και μαζικά αποτρέπουμε την αξιολόγηση 11-11-2014 6. Εξελίξεις στην αξιολόγηση και συνέχιση των μέτρων αποτροπής της 10-10-2014
7. Αποτροπή σεμιναρίων επιμόρφωσης 19-6-2014 8. Όλοι έξω από τα σχολεία – κέντρα επιμόρφωσης για την αποτροπή της εφαρμογής της ατομικής αξιολόγησης 16-6-2014
9. Αποφάσεις Γενικής Συνέλευσης Συλλόγου 3-6-2014 10. Συνεχίζουμε ενάντις στην αυτοαξιολόγηση και την αξιολόγηση κείμενο συνολικής τοποθέτησης για την αξιολογηση 18-5-2014
11. Κείμενο συνολικής τοποθέτησης ενάντια στην αξιολόγηση 2014 12. Μπλοκάρουμε τα σεμινάρια «αξιολόγησης» και «αυτοαξιολόγησης» 3-12-2013
13. Να ακυρώσουμε στην πράξη την αυτοαξιολόγηση 17-11-2013 14. Απόφαση της Γενικής Συνέλευσης του Συλλόγου για το διεκδικιτκό πλαίσιο και το πρόγραμμα δράσης 6-6-2013
15. Άνοιγμα εκδήλωσης για την αξιολόγηση 7-4-2013 16. Εκδήλωση - Συζήτηση για την αξιολόγηση 5-4-2013
17. Άλλο ένα ερωτηματολόγιο αξιολόγησης 11-3-2013 18. Αξιολόγηση Εκπαιδευτικών- Αποδελτίωση του Προεδρικού Διατάγματος 5-2-2013
19. Εισήγηση Προέδρου στην Έκτακτη Γενική Συνέλευση 31-1-2013 20. Ψήφισμα Γενικής Συνέλλευσης του Συλλόγου, στις 29/11 για την αξιολόγηση (επικαιροποίηση θέσεων) 6-12-2012
21. Ανακοίνωση Συλλόγου για το Πολυνομοσχέδιο και την Αξιολόγηση 22-11-2012 22. Κανένας να μη συμπληρώσει το ερωτηματολόγιο της αξιολόγησης Κανένας να μη συναιναίσει στην αξιολόγηση 2-10-2012
23. Αποφάσεις Γενικής Συνέλευσης του Συλλόγου 21-6-2012

24. Να μην συνταχτούν εκθέσεις αυτοαξιολόγησης σχολικής μονάδας 20-6-2012

25. Απόφαση Δ.Σ. του Συλλόγου για την τοποθέτηση στην ΟΛΟΜΕΛΕΙΑ ΠΡΟΕΔΡΩΝ 8-3-2012 26. Απόφαση Συλλόγου για την αξιολόγηση 2-2-2012

Last Updated (Thursday, 04 December 2014 13:42)

 
More Articles...
ankara escort ankara escort bayan escort ankara escort bayan ankara ankara escort escort ankara